♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 12 mars 2015 23:00

Hej på er!
Mitt internet på datorn funkar fortfarande inte, och jag får det ej att funka...Men det menas att jag inte kan svara på era fina kommentarer och kolla bloggar! Men jag hoppas ni förstår! Det är ju inte jag som väljer att det inte fungerar, önskar verkligen att det gjorde deg! Men så då vet ni läget.
Ska försöka svara på kommentarer/kolla bloggar när jag får tid, det vet ni<3333
_________________
Hur som helst!
Har under kvällen suttit och pluggat, pluggat & pluggat!! Stort Kemi prov imorgon!! Känner att jag kan det nu, men provet är så stort o jag vet ju inte vad det blir för frågor osv...
Men jag gör bara mitt bästa<3
Så får jag hoppas att det räcker.

Efter jag hade pluggat klart hoppade jag in i duschen vilket var så skönt! Och kollade sedan på dagens familjen annorlunda avsnitt.
Nu ska jag strax sova, sååå skönt med fredag imorgon!
Fast först, en jobbig dag i skolan.......men en träning på det.

Okej, sov gott<33
Hoppas eran torsdag varit bra! Min har de^^

Kramar! Love u all!
(skrev från mobilen)

Av Linn - 12 mars 2015 16:47

Kom hem, öppnade datorn för att delvis ta tag i lite kommentarer samt kolla bloggar och märkte att mitt internet inte funkar! "Någon annan enhet använder din IP-adress" och allt vad det står...
Jävla skit säger jag bara!!
(skriver från mobilen nu)

Tycker det är SÅ sjukt störande när saker o ting inte funkar!! Hatar det!!
Och ni kanske tror att det bara är något att enkelt fixa, men nej, tror mig, har försökt-min pappa med! Det är något fel.

Jag ville bara meddela detta då jag inte vill svara på kommentarer och kolla på bloggar genom mobilen, blir inte bra då. Hoppas ni förstår!
Kram<33
Nu ska jag sätta mig med KEMI plugg,...

Av Linn - 12 mars 2015 16:40

Titta vad som låg i brevlådan när jag kom hem^^ 2 iphone skal som jag beställde från eBay<33
Det ens skalet ska min lillebror få i födelsedagspresent nästa vecka och det andra är till min då! Älskar verkligen det!

Kramar!

Av Linn - 12 mars 2015 14:39

Spanska-slutar 15.50, så det är en lång lektion nu..
Jag hoppas ni har en bra dag dag<33

När jag slutar sedan får jag se om jag hinner att träna då jag måste plugga inför NO-provet!
Kramar!

Av Linn - 12 mars 2015 12:00

Detta behöver du: 

•BÄR! (går bra med både frysta & färska) Jag använde mig av banan, mango och hallon!

•Vanlig naturell yoghur (inte den godaste kanske med den är nyttig o utan socker o passar därför bra i detta receptet)

•Om du vill: Ha i lite flytande honung för extra god smak.

-Någon typ av mixer

-Något att hälla i


Gör såhär:

•Mixa allt tillsammans & häll upp! SUPER enkelt och jättegott

 
Kramar♡♡

Av Linn - 11 mars 2015 22:19

Hej på er!

Min onsdag har varit jättebra♡ Och jag tror att mycket beror på att det har varit såå underbart fint väder, skinade sol hela dagen;)) Sedan gillar jag onsdagar då jag efter skolan vet att jag har hela kvällen på mig och inte behöva ha något tid att passa till träningar osv. Då vi ej har träning på onsdagar! 

Har hunnit med att plugga lite Kemi, till provet på fredag!! Men jag måste plugga skit mycket imorgon...känns som om det är en hel del grejer som jag måste plugga in!! 

En annan sak jag gjorda ikväll var en nyttig smoothie med bara nyttigheter, recept kommer imorgon, mums säger jag bara;))


Hursomhelst. Fick in ett åsikts inlägg idag faktiskt^^Roligt att skriva ska jag säga♡ 

Missat det? Klicka HÄR. 


Jag hoppas eran dag varit bra, nu ska jag sova så snart som möjligt så att jag inte är för trött imorgon...Svarar på kommentaer/kollar bloggar vet ni vid det här laget att jag gör så fort jag har tid! Ni är bäst♡♡

Sov gott♡

 

Av Linn - 11 mars 2015 16:58

Seriöst, det känns verkligen som att vår värld / vårt samhälle inte gör någon nytta alls. 

Hela hela hela tiden finns det problem och det skapas likamånga. 

Problem som handlar om miljön, och att om vi fortsätter leva som vi gör kommer vår planet inte längre finnas kvar, eftersom vi förstör den osv osv. Jag håller med, det är inte det. Grejen, och det jag funderar över är varför vi skapar alla dessa problemen som i sin tur drabbar oss själva? 


Varför? 


Fast egentligen var det inte detta jag skulle skriva om...Utan jag ser just nu detta programmet på svt : LÄNK. Hann bara 8 min in i programmet, innan jag var tvungen att pausa och skriva detta inlägget...

Och blev serisöt helt stum...vår värld är verkligen helt sjuk. Helt jävla sjuk. 


Nu kanske ni tror att videon är något jätte "wow" video. Men det handlar om kvinnor. Och hur j*vla dåligt kvinnor behandlas i vår värld och i vårt samhälle. Jävla sjuka tankar som vissa män har..Jävla sjuka. 

Programmet handlar om en kvinna i Indien som blev våldtagen av 6 män så "hårt" att hon senare dog. Kvinnan som levde i en jätte fattig familj där, tack och lov, famljen såg henne lika mycket värd som vem som helst. (För i Indien är det nämligen så att när dem får ett barn så skas det firas redan från födseln om det blir en pojke, men inte en flicka. Vilket är HELT JÄVLA SJUKT.) Som tur var såg inte denna familjen så på flickan dem fick utan satsade allt dem hade för att hon skulle kunna utbilda sig till det hon ville - läkare.


Men så hände detta som hände...kvinnan blev våldtagen och dog. 

Man får under programmet också se och höra "ärningsmännen" s åsikter om kvinnor och allt vad det är. Förklaringen löd "det är kvinnornas ansvar om dem blir våldtagna, inte mannen som våldtar" . 


Seriöst.


Vad ska man säga? Vad är det för samhälle och värld vi lever i/på? 

Visserligen är detta inte något som jag stöter på så mycket i vardagen....

Men att detta ens förekommer på vår jord!! Att det ska behöva vara såhär!!! Jag får panik. Okej. Ja. 

Att döma såhär mycket!!!! Helt jävla sjukt. 


NI MÅSTE SE PROGRAMMET. För jag kan seriöst inte ens förklara mina tankar & åsikter..

Det går inte. 


 

Det finns verkligen SÅ mycket mer jag hade och kan skriva imon detta, men vill inte att det ska bli alldels för långt........

Av Linn - 11 mars 2015 16:38

OMG vädret!! HELT UNDERBART. Det är verkligen nu jag känner att min favorit årstid är sommar, då det faktikst känns som sommar typ!! Jättefint väder idag verkligen, klarblå himmel och stålande sol♡♡

Finns det något mer att säga om vädret än att det är toppen?


Sitter och svarar på lite fina kommentarer nu samt kollar lite bloggar♡ 

Samtidigt så har vi ett fönser öppet i ett rum längre bort då jag hör ljudet från bilar som åker och fåglar som kvittrar - älskar det. Jag hoppas verkligen att detta fortsätter såhär, för det är helt undebart. Man känner sig lyckligare och gladare, pga vädret!! <33


------

Min skoldag har varit jättebra♡ Bra lektioner ändå. Slutade vid 15-tiden och sedan dess har jag bara suttit framför datornXD hahaha borde kanske njuta av vädret men whatever, ser det

På idrottslektionen idag skulle vi spela in våra danser, jag är med Pauline & Karolina och våran dans blev i slutändan bra, vi kuna vara utomhus i kortärmat och spela in - såå skönt hahah!


Okej, nu känner jag att detta inlägget blev väldigt mycket om vädret...hahha♡


Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Måste plugga NO idag.....tråååkigt...men måste göras!!

 

Kramar♡♡

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards