♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 5 mars 2015 21:57

Godkväll! Haft fullt upp hela dagen därför har jag inte hunnit med bloggen♡ Skoldagen gick finfint och detsamma med handbollsträning. 

--------------------------------

Med mig hem från skolan idag tog jag med min egna tröja som jag gjort i textilslöjden! Att göra tröjan har tagit riktigt lång tid, 7 veckor. (varje lektion är 2 timmar) Det låter verkligen sååå långtXD Som om jag är värsta sega människan, vilket jag kanske är? Men men, jag hann blir klar med den innan vi bytte till träslöj!

Att få skapa ett eget klädesplagg tycker jag har varit roligt! Både “nyttigt” och miljövänligt! Dessutom får jag lära mig om hur mycket arbete det faktiskt ligger bakom ett enda klädesplagg - i detta fallet en tröja. Vi använder kläder varje dag, och det vi inte tänker på är klädernas tillstånd. Vart kläder kommer ifrån, vart dem är gjorda och speciellt hur dem är gjorda och hur människor och miljön runt omkring är påverkade...

Hur som helst, det har varit roligt;)) 

Såhär blev mitt resultat: 

       

 

Detta blir sista inlägget för dagen då jag ska fixa mig inför kvällen och sedan vara inne på datorn!

♡♡♡♡


Jag hoppas att ni har haft en bra torsdag! Jag vill bara tacka för att ni alltid finns där, trots dagar som denna då uppdateringen inte varit på topp, vet inte hur jag ska tecka er! 

Jag ska svara på kommentarer samt kolla era fina bloggar så snart som möjligt, men det vet ni♡

 

Sov gott!^^


Av Linn - 5 mars 2015 18:21

Handbollsträning i 2 timmar nu!
Hörs sedan<33

Av Linn - 5 mars 2015 12:56

Hej allihopa!
Ska ha en lång NO lektion nu, sedan lång spanska också. Efter skolan ska jag hem, sedan vid 18-tiden är det handbollsträning.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag<33

Kramar

Av Linn - 4 mars 2015 22:26

Hej på er!

Att vart ledig mitt i veckan har varit underbart skönt!! Hade tänk att hinna med plugg idag också, men det blev helt enkelt inte så! Får ta det en annan dag. 

Nu ska jag snart sova, skola som vanligt imorgon igen...

Hoppas eran dag varit bra för det har min♡  Vi hörs imorgon igen!

 


Av Linn - 4 mars 2015 19:41

Gissa vart min studiedag spenderades? JO, i ett badhus med Olivia♡♡

TOPPEN DAG!! Dessutom hade jag möjligheten att filma med min actionkamera, sååå sjukt roligt!! Resultatet har ni i videon under^^


(kvalitén blev dåligare när videos kom upp på youtube:/ tråkigt, men men)

Hoppas ni gillar videon♡

Massa kramar! Ha en fortsatt bra kväll!♡

Av Linn - 4 mars 2015 16:46

Av Linn - 4 mars 2015 11:45

Bilderna är ifrån igårkväll♡♡ Tagna med min telefon, ej redigerade eller något sådant.

     






Av Linn - 4 mars 2015 10:03

Studiedag<33 finns det bättre?XD
Sovmorgon är iaf SÅ skönt.

Hoppas alla får en bra onsdag!

Kramar<3

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards