♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 8 mars 2015

♡TOPPEN DAG♡

Av Linn - 8 mars 2015 00:39

ojoj, det har verkligen varit en TOPPEN DAG!! Från start till slut

SÅÅÅÅ sjukt mycket skratt, det måste vara det bästa som finns...att skratta & ha rolgit. Och det har jag verkligen haft idag!! 


Min lördag var toppen♡♡ 

Hann med att plugga NO så bara det var ju gött.

Efter det var jag med bästaaa Sofia och vi fotograferade i skogen, tog massa fina foton osv♡♡

Efter det kom min kompis Frida och hennes familj hit på middag, och lite senare kom även Olivias familj hit!! Det går verkligen inte att beskriva hur roligt jag, Frida & Olivia har haft det!! 2 av mina bästisar♡♡♡♡♡♡♡ Skrattat, dansat, kollat på mello, spelat pingis, filmat, sa ja skrattat?, varit ute, spring runt, skrattat och ja juste - skrattat!! Herregud♡ 

Vet ni en annan sak...min familj, Fridas familj & Olivias familj planerar att åka till Kroatien i sommar!! HUR DRÖM!! Men mer om det när det är klart...♡♡

 

Nu ska detta inlägget inte bli alltför långt, men min dag har varit toppen

Ska svara på bara några kommentarer nu, för klcokan är mycket och jag ska upp tidigt imorgon och spela handbollsmatch! Jag tar resten imon♡ Ni är bäst<33

 

Hoppas alla haft en bra dag! :*

Massa snaps från dagen^^ Sov gott alla

                 

Massa massa massa kramar

 
 
garlipop

garlipop

8 mars 2015 01:00

RE: Tack för din fina kommentar! Sov nu så gott sötnos och jag blir så glad att se att du har det bra, fortsätt med det hihi! :)
Kramar! <3

http://www.nouw.com/garlipop

Linn

8 mars 2015 01:06

awww du är ju för söt♡♡
Massa kramar!

 
Annie

Annie

8 mars 2015 09:57

Låter som en riktigt bra Lördag<3

Vad underbart med så härliga vänner! ***

Sv: Min lördag var bra :)Dock var natten igen vidare, dumma mensvärken :( Så blir vilodag idag :)

Vad händer idag?

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

8 mars 2015 14:57

Lät som en jobbig natt:/ Hoppas du sover bättre inatt♡

Jag har precis spelat handbollsmatch (okej inte precisXD) och nu ska jag mest ta det lugnt...får se om det blir något plugg idag!

Ha en bra dag♡♡
Kramar!

 
Ebba

Ebba

8 mars 2015 10:18

Låter som en helt underbar kväll & dag!<3333 :* Jätte charmiga & goa bilder! XD

Sv 1; Tycker verkligen du ska kolla upp den, du kan ju alltid lukta på den innan du bestämmer dig! ;) <33
Sv 2; Haha, jag äter minst 2 varje dag! SÅ JÄKLA gott!<3 XD
Sv 3; Haha!!XD

Hoppas du får en bra dag & lycka till på matchen!<3 :* Du är BÄST!<33
Puss & Kram! Love U! :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

8 mars 2015 14:59

haha ja♡♡♡

DU ÄR BÄST, love you♡♡♡

 
sara

sara

8 mars 2015 12:21

Härliga bilder! :D

http://nouw.com/saarah

 
Elin

Elin

8 mars 2015 15:18

Så härligt att DU haft en toppendag!!!! Blir så glad för att DU mår bra och för att DU haft en bra dag!!!♥♥♥

:O Lyx att ni ska åka till Kroatien tillsammans!!!!!
Fina bilder :****

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

8 mars 2015 15:20

AWWW♡♡♡

taaack♡♡♡

 
Ingen bild

Caisa

8 mars 2015 19:47

Finisar! ♡♡

Linn

8 mars 2015 19:58

bästa caisa♡♡♡♡♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards