♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 20 mars 2015 09:04

Hej allihopa & godmorgon!
Är just nu påväg till skolan, börjar 9.10
Det ska ju vara solförmörkelse idag runt 11-tiden , men det är jätte molnigt så man kommer antagligen inte se något alls! Tråkigt:/

Hoppas alla får en bra dag <33

Av Linn - 19 mars 2015 19:45

Jag hoppas inte att någon har missat att det imorgon runt 11-snåret är solförmörkelse!! 

Men annars, så vet ni det nu♡ 


Jag tycker verkligen att det ska bli jätte spännande! Inte för att jag är något NO - freak, nej, utan bara att det är ska bli häftigt att se vad som kommer att hända och hur en solförmörkelse kommer att se ut. 


Bäst resultat kommer det vara i Norra Sverige, men här där jag bor (gbg) så kommer det vara en 85% solförmörkelse, så om vädret är klart och fint kommer det att synas!

Men just nu ser väderprognosen ut att det ska bli molningt....


Hur som helst, detta ska jag verkligen inte missa!!

Det är inte alls ofta som månen passerar rakt framför solen sett ifrån jorden, och då blir det en solförmörkelse. Det är samma effekt som om någon råkar passera framför en lampa, så att ljuset släcks ut. Allltså så är det vi kommer se att det blir mörkt, lite mörkt. 

Ja, vi får helt enkelt se imorgon:))))

 

 

Btw, hoppas alla haft en bra kväll och att det fortsätter så! Jag har pluggat lite SO inför provet imorgon, men tog de mesta muntligt, då det trots allt är muntligt prov...Väldigt nerövs!! 

Nu ska jag snart kolla på tv. Men innan det är bulle:PP

Hhaha intressant att veta, vet, jajaja XD 

Detta blir sista inläggen för idag! 

Massa kramar♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 

 

Av Linn - 19 mars 2015 18:47

Av Linn - 19 mars 2015 16:42

Hej allihopa

Riktigt slö i kroppen och trött nu. Men ska snart sätta mig med SO:n och plugga massa inför provet imorgon. Eller iaf så jag kan det man ska kunna. 

Skoldagen har gott bra. Nu har vi gjort klart alla 3 nationella proven i svenska, muntligt, läsförstelse och till sist även skrivuppgiften. Känns skönt att det är över. Och till skrivuppgiften som vi skrev idag så tycker jag det gick bra/okej. Jag fick med allt man skulle så det är ju bra. Men känner inte att min avslutning blev såpass bra...men men! 


Hoppas alla får en fortsatt bra kväll:))

 

 

Kramar    

Av Linn - 19 mars 2015 12:45

10 dagars dag 6 - En sak jag vill göra


När jag skrev den "frågan" hade jag bara en tanke i huvudet, jag vet exakt vad jag vill göra. Jag vill bli aupair. Har länge velat bli det. Och jag tror mycket beror på det att man åker iväg själv, gör något själv, få göra något helt nytt-själv, spännande, lära sig massa saker såsom ansvar, engelska osv. Det finns så mycket jag kan skriva om detta;)) 

Jag vill bli aupair i USA. ♡ 

Det är verkligen verkligen verkligen en sak jag vill göra!

 

Kramar♡ ♡ 


Av Linn - 19 mars 2015 10:14

Nationellt prov i svenska, del C -skrivuppgoft.
Rast nu....Men börjar typ om några sekunder bara! Då ska jag in och fortsätta skriva på min debattartikel som jag valde att skriva...
Hoppas alla för en bra dag<3

 

Pauline, Olivia, Caisa, Sofia & Jag 

Av Linn - 18 mars 2015 22:15

Hoppas alla haft en bra dag! 

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon, nationellt prov imorgon igen - svenska skrivuppgift!! Nervös!! Plus att efter det har vi 2 låånga lektioner till. Ingen rolig dag, då jag slutar vid 16 och ska då hem och råplugga MASSA till SO prov på fredag!!

Men, I guess, That´s life? 


Sov gott♡♡♡ Hörs imon!

 







Av Linn - 18 mars 2015 19:15

Hej allihopa♡♡ Jag vet att det inte varit mycket uppdatering idag, men har haft fullt upp nästan hela tiden;) Skoldagen har varit bra, och hemma har jag pluggat inför spanska förhöret imorgon samt repeterat lite inför nationella provet i svenska imorgon. 

Egentligen hade jag bara velat ta det lugnt resten av dagen, men att hela tiden veta att jag egetnligen måste plugga till ett SO prov på fredag (som jag ej börjat öva till:O) så känns det jobbigt. Måste börja öva, men har verkligen ingen ork. Vet heller inte hur jag ska börja, känns så mycket...


My feelings right now...

- Måste öva till ett SO prov - vilket suger

- ♡ smileys är det bästa^^

- selfies e roligt

- Känner mig korkat att under hela tiden trott att halebop stavat HALEBOB..

- Äntligen fått kontakt med halebop om mina hörlurar som jag vann på en instagram tävling för 4 veckor sedan, men efter som jag hela tiden skrivit in halebob som @halebob.se mail-adress har dem aldrig kunnat få mitt mail och min adress! Jag känner mig så korkad. Men glad över att dem förhoppningsvis är på gång nu:PP 

- Hatar skådespeleri. Idag i skolan skulle vi filma in en film, på digitalworkshop lektionen, jag är i en grupp med personer som jag ej känner så bra, och så skulle jag skrika "herregud, vad är det som händer". Men jag kan seriöst inte "skådespela" och få inlevelse....jag suger. 

- Sugen på skittles, men får vänta till nationella provet imorgon, då får jag äta det^^

- Tummen upp för... oj jag vet inte vadXD Men tummen upp är alltid bra♡


 


Kramar♡♡♡ Ha en fortsatt bra dag:)))

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards