♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 21 mars 2015 18:35

Släktkalas för brorsan.
Hoppas alla har en bra kväll<33

Av Linn - 21 mars 2015 11:30

Hej allihopa:)) Och godmorgon! Lördag idag, och har precis städat rummet. 

Jag hoppas alla får en bra helg♡♡

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att på kvällen ska min lillebror ha släktkalas då han fyllde år igår. Och imorgon (söndag) är det handboll som gäller, 2 handbollsmatcher. Men det tar vi då. 

Nu kommer 10 dagars dag 8!


10 dagars dag 8 - 5 bästa låtar just nu


Ja, mina "favvolåtar" ändras rätt ofta;)) Så därför kommer nu mina 5 bästa låtar just nu♡♡  Utan någon speciell ordning!

 (spotify URL-koden funkar inte så får ta youtbube istället)

1: Ganjaman - Alfons

 

2: Heartbeat Song - Kelly Clarkson


3: Five more hours - Deorro & Chris Brown


4: Elastic Heart - Sia


5: Minne från förra sommaren blivit favorit igen: The man - Aloe Blacc


 

Önskar er alla en bra lördag♡♡
Kramar!

 

Av Linn - 20 mars 2015 22:57

Hej allihopa & hoppas ni haft en bra fredag:))

Känner själv att det vart många inlägg idag, och nu kommer ett till;) men från min sida, så tycker jag bara att det är roligtTACK för att ni läser min blogg, verkligen, och att ni kommenterar, att ni finns där, det betyder jättejättejätte mycket för mig!! ♡♡

 

Hur som helst, min fredag har varit jättebra!!

Skoldagen var najs och rolig, började med muntligt SO-prov om klimatet och den globala uppvärmningen, och jag känner ändå att det gick bra. Jag som inte gillar muntliga prov i grupp, känner ändå att det vart okej! Vi får se...Resten av skoldagen spenderades i skol-cafét med Karolina♡ Vi skulle sitta där som uppgift, så det vart en väldigt chill dag;)) 

Och som ni kanske såg i inägget nedan så var jag också på Olivia, Caisa och Paulines teater uppvisning! Det var verkligen toppen♡♡ 

En annan sak som var idag var att min lillebrorsa fyllde 13 år, inte liten längre:P Så familjen har firar honom och jag hoppas han haft en bra dag^^

 

Svarar på kommentarer och så imorgon

Nu ska jag varva ner och bli trött så att jag kan sova!

Sov gott allihopa

 

Av Linn - 20 mars 2015 21:12

Bästa Olivia, Caisa & Pauline hade ikväll uppträdande av en teater - Pippi Långstrump!
Det var verkligen JÄTTE roligt att se och dem alla var sjukt duktiga!!
Bäst<333

Kramar!

Av Linn - 20 mars 2015 16:45

Jag tycker verkligen att det var såååå synd att det var såpass molnigt som det var där jag bodde! Jag menar, solförmörkelsen syntes ju knappt då molnen täckte det. 

Annars hade det varit så coolt!

Men bara grejen att veta att vi fått vara med om det, höra att fåglarna tystnade (vilket dem faktiskt gjorde) och se så många från skolan stå ute på skolgården! Det var ändå coolt♡


Bilderna nedan är från lite senare på dagen, runt 12-tiden, då var himlen riktigt cool! Synd som sagt att molnen var ivägen:// 

Men men, vi får vänta till 2039, då kanske jag kan få se den klar & tydlig;) 

             

Ha en fortsatt bra kväll  

Av Linn - 20 mars 2015 15:44

Tar det mest lugnt nu! Kollar lite bloggar, youtube och så♡ 

Senare ikväll ska jag iväg och kolla på mina kompisars teater (Caisa, Olivia & Pauline har teater uppvisning med deras teatergrupp) ska bli jätteroligt:DD 

Men jag önskar alla en fortsatt bra fredag♡ SÅ skönt med helg nu^^

   

Av Linn - 20 mars 2015 12:00

10 dagars dag 7 - Fem bilder från 2012


Alltid roligt med tillbakablickar, och att kolla på gamla bilde rär något jag älskar♡♡


KOM IHÅG, bilderna är från 2012!!! ;)

1: Florida 2012♡

2: Random bild jag hittade på mig^^

   

3: Var SÅÅÅ lycklig över min iPhone4s 

 

4: Jag och Olivia i USA, Florida 2012♡ 

  

5: Året då vi jag bytte klubb, bilden är från en intärn match i Lundaspelen.

 

PLUS en extra bild kan vi allt taXDXD heheheheh så roligt ju:PP

 

Kramar♡♡♡♡   

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards