♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 7 februari 2015 10:45

Hej på er!

Igår kväll hade jag lite tråkigt, och så satt jag och kollade igenom en massa bilder ifrån USA 2014 i Juli-Augusti, och då kom jag på att jag även hade filmat lite under resan♡ 

Därför gjorde jag en video med massa småklipp från USA♡ Tycker den blev riktigt bra och för mig är den väldigt roligt att se på:))) Vill SÅåååå mycket tillbaka dit....


♡♡♡♡♡♡Massa kramar!♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 6 februari 2015 23:02

Haft en toppen bra dag!! Jättebra start på sportlovet verkligen♡ 

Nu under kvällen har jag haft fredagsmys med familjen och även fixat med en video som kommer upp någon gång på morgonen runt 10-tiden imorgon!! Jag själv tycker den blev jättebra^^


Hoppas eran dag varit bra, massa kramar, sov gott♡

Nu ska jag sätta på en film, go kväll!

 

Av Linn - 6 februari 2015 20:05

Hej allihopa! 6:e Februari.

Idag kl. 16 stängde gymnasievalet...Sedan kommer de premiliära beskedet någon gång i April då man får reda på vilken skola man kommit in på osv! Sedan börjar en omvalsperiod då man kan göra ändring men då endast med hjälp av syv i skolan. 

Jag har gjort mina val! Och jag hoppas att det blir bra♡ Känns skönt att det är gjort nu! Har varit väldigt jobbigt och svårt tycker jag...

Men högts upp & på andra plats har jag sökt samhäll - samhäll, sedan på tredje plats estetisk-media och på fjärde plats valde jag samhäll - samhäll igen:P 

Har ju i svenskan skrivit en krönika som handlar just om gymnasieval. Och jag hade sååå gärna velat dela med mig av den här på bloggen! Men så vill jag ju inte att någon ska kopiera/sno min text och exempel använda den i dens egna skolarbete eller så.....Snälla, har ni några tips på hur jag kan göra?? Eller ska jag lägga ut den ändå?? 

Kommentera♡♡ plzz....♡


Av Linn - 6 februari 2015 17:48

--Stan med Karolina & Pauline♡--

De har precis åkt hem. Och nu blir det tacos och fredagsmys med familjen!!

~~massa bilder~~



Kramar

Av Linn - 6 februari 2015 15:02

wohoo äntligen sportlov!!
Ska verkligen bli så skönt med en veckas lov! Har inga direkta planer för lovet, men det är skönt det också!
Just nu är jag påväg till stan med Karolina & Pauline<33 Vi ska äta på Frozen youghurt, vilket ska bli såå gott hahah!
Hoppas ni har en jättebra och skön fredag!

Massa kramar!:*

Av Linn - 6 februari 2015 09:04

Hoppas alla får en bra dag<33

Av Linn - 5 februari 2015 22:15

Sista inlägget för dagen! 

Fredag imorgon & SPORTLOV wooohohooo! Ska bli så skönt♡ Men först en ganska lång skoldag...

Torsdagen har varit bra^^

Vet ni vad som händer imorgon?? JO nämligen imorgon kl. 16, så stänger gymnasievalen! Man måste alltså ha gjort sina val innan det...Och jag som hade tänkt att ägna kvällen åt att välja allt osv. Men själva hemsidan (indra2) har typ blivit överbelastat? Så måste fixa det imorgon i skolan!!! VIKTIGT.

Ska hur som helst sova snart....

 

Vi hörs imorgon igen, godnatt!



Av Linn - 5 februari 2015 18:56

Hej allihopa! Allt bra med er? 

Förkyldningen sitter fortfarande i, och kände att det var bäst om jag vilade från handbollsträningen även idag! Istället ska jag sätta mig med SO-plugg, gymnasieval och sedan får jag se om jag hinner med något mer! 

Det känns verkligen som att vi har så mycket att göra i alla ämnen i skolan nu. Allt ska vi har prov i och sedan efter sporlovet så börjar alla nationella prov...trevligt då..............NEJ. Orkar inte ens tänka på det! Allt kommer efter lovet.  

Hur som helst, fredag imorgon & sedan SPORTLOV för min del♡♡♡ SÅÅ sjukt skönt!!! Verkligen behövligt kan man säga! Längtar så heheh^^ 


Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

 

Kramar♡♡

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards