♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 6 februari 2015

Gymnasieval✔

Av Linn - 6 februari 2015 20:05

Hej allihopa! 6:e Februari.

Idag kl. 16 stängde gymnasievalet...Sedan kommer de premiliära beskedet någon gång i April då man får reda på vilken skola man kommit in på osv! Sedan börjar en omvalsperiod då man kan göra ändring men då endast med hjälp av syv i skolan. 

Jag har gjort mina val! Och jag hoppas att det blir bra♡ Känns skönt att det är gjort nu! Har varit väldigt jobbigt och svårt tycker jag...

Men högts upp & på andra plats har jag sökt samhäll - samhäll, sedan på tredje plats estetisk-media och på fjärde plats valde jag samhäll - samhäll igen:P 

Har ju i svenskan skrivit en krönika som handlar just om gymnasieval. Och jag hade sååå gärna velat dela med mig av den här på bloggen! Men så vill jag ju inte att någon ska kopiera/sno min text och exempel använda den i dens egna skolarbete eller så.....Snälla, har ni några tips på hur jag kan göra?? Eller ska jag lägga ut den ändå?? 

Kommentera♡♡ plzz....♡


 
 
S A R A

S A R A

6 februari 2015 20:18

så spännande men stressigt! det kommer säkert gå bra!

http://www.sarafl.forme.se

Linn

6 februari 2015 22:07

Ja får hoppas det, tack! ♡♡ (hoppas inte att det är stressigt utan att det går bra hahhaha)

 
dreamsaredreams

dreamsaredreams

6 februari 2015 20:18

Det var svårt att välja gymnasium nu nu är det gjort :)
Har tyvärr igen aning hur du ska göra :/
Kram :) <3

http://www.dreamsaredreams.bloggplatsen.se

Linn

6 februari 2015 21:57

Massa kramar!

 
natalia

natalia

6 februari 2015 20:19

Så skönt att valet är färdigt! Samhäll hmm SJUKT BRA VAL ;D

Du gör precis som du vill men vill du inte lägga upp de på din blogg kan du mejla de till de som vill läsa de? Eller lägga upp det över ca 2 dagar o sedan ta bort texten ? :)

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

6 februari 2015 22:06

heheh ja får hoppas det:))):DDD ♡

Det var super smarta tips! Jag funderar på att lägga uppe inlägget i ungefär 2 dagar, och sedan ta bort det....hm,....Tack iaf♡

Massa kramar!

 
natalia

natalia

6 februari 2015 20:21

Så roligt att du är med i min tävling, lycka till :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Elin

Elin

6 februari 2015 21:47

Så skönt att det är över för dig nu - nu är det bara väntan på om du kommit in - det har du ABSOLUT! :)♥

Jag tycker att du ska göra som du själv känner, och du ska verkligen inte lägga upp den för att andra vill det! Och som du säger - andra kan sno den! Tycker då inte att du ska lägga ut den, kul och läsa men ändå!
Dock så får du ju själv bestämma♥♥♥

KRAAAAAAAAM

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

6 februari 2015 22:04

Ja får hoppas det:))))

Ja! Hade verkligen velat lägga upp den...:/ Så får se vad jag fixar fram♡♡♡

Massa kramar till dig:* Love you!

 
Emelie

Emelie

6 februari 2015 22:02

Va spännande med gymnasieval! Kommer ihåg att jag var så spänd vid den här tiden då jag skulle välja ^^

Började förresten följa dig på we♥it, @3welie heter jag där :)

http://ewelies.blogg.se

Linn

6 februari 2015 22:08

hahaha ja, det är jag verkligen nu...heheeh

Åh vad roligt♡♡ Sak följa dig nu!

 
Petra

Petra

6 februari 2015 22:10

sv tack så mycket jo då den har varit bra har du haft en bra dag kram

http://brunetpetra.blogg.se

Linn

6 februari 2015 22:14

Jo jag har också haft en bra dag, fått sportlov idag och det är väldigt skönt! :)
Kram!♡

 
Elin

Elin

6 februari 2015 22:18

Sv; Rätt så okej, men känner att det är lika bra att jag är ifrån bloggen imorgon så att jag får ladda upp mig och tänka, massor!

Sv; Awe, det är klart att jag bryr mig, du är en sån otroligt glad och fin tjej! Tänk om ALLA hade en sån vän som DU!!!♥ Så snäll och positiv!♥♥♥

Du kommer allt på någon bra idé :)♥

Hehe ja, bättre det än inget kanske? Plugga å så ska jag åka bort imorgon - blir skönt och komma ifrån verkligheten!

Tusen kramar till dig sötis♥♥♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

6 februari 2015 22:23

Aha okej! Skönt att du ska iväg imorgon och komma bort, tänka på annat och helt enkelt må bäst♡ Hoppas det blir bra

 
Petra

Petra

6 februari 2015 22:19

sv okej vad skönt med lov

http://brunetpetra.blogg.se

 
Elin

Elin

6 februari 2015 22:30

Sv; Ja, det känns positivt! :) Tack, det hoppas jag med!<3 med dig vid min sida vet jag att det blir bra tillslut!<3

Ha ett UNDERBART lov nu - ta vara på det och ladda upp dig väl nu!<3

Miljoner kramar ♥♥ Love u!

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

6 februari 2015 23:00

awwwwwwwww♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Tack, det ska jag! Men antar att tiden bara kommer att rinna ivägXD haahah

Massa kramar till dig, loveuu!♡

 
Joy Malou Schubert

Joy Malou Schubert

6 februari 2015 23:03

Är du rädd att vem som helst kan sno ditt innehåll eller bara de i t.ex din klass? Gör det som känns bäst, dela bara med dig av utdrag ifrån den kanske annars? :) Jag skulle inte ha lagt ut mitt arbete på bloggen, för jag känner precis som du beskriver här. Vill inte att någon ska sno det jag har kämpat för liksom, hehe..

SVAR: Tack, guldet! Jag hoppas att du får en helt underbar helg. Åh vad fint av dig, tusen tack! Jag la ihop massa foton som jag har tagit ifrån några av mina finaste upplevelser. Headern betyder mycket för mig, personligt :) Kram

http://nicolinda.blogg.se

Linn

7 februari 2015 16:09

SV; Asså jag vill inte att någon ska sno det jag gjort. Mina klasskamrater läser inte min blogg och det hade ändå inte spelat någon roll:) Men det är mest alla andra, jag vet ju inte vilka som läser bloggen direkt:))

SV2; Ja din header blev verkligen toppen snygg och personlig♡♡

Massa kramar till dig!!

 
ida

ida

6 februari 2015 23:16

åh spännande! hoppas du kommer in på ditt första val :'D

sv; jaa verkligen!! tack finis! mår mycket bättre nu :D
kramar ❤❤

http://idanilssonphoto.se

Linn

7 februari 2015 16:11

Massa kramar till dig♡♡♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards