♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 14 februari 2015 19:27

Jag älskar bloggvärlden, jag gör verkligen det. 

Att NI kommenterar min blogg och helt enkelt läser den och bryr er om lilla mig. Det går inte att förklara hur glad jag är över det♡ Försöker verkligen säga det så ofta jag kan, men tusen tack♡♡♡

Att få läsa andras bloggar och följa dem tycker jag är så roligt det med! 


Jag ville bara att ni skulle veta att för varje kommentar jag får blir jag så sjukt glad, och det betyder väldigt mycket♡ 

Jag kollar + kommenterar allas bloggar när ni lämnat ett spår efter er på min♡♡


Ha nu en fortsatt förhoppningsvis mysig kväll:*

 

Av Linn - 14 februari 2015 13:47

Våfflor till lunch idag<333

Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Av Linn - 14 februari 2015 12:45

   

Gillar att scrapbooka, och det är exempel så som jag gör det. Alla gör olika, och såhär gör jag:)) 

Gjorde detta kortet till min mamma & pappa som dem fick idag♡♡♡

Av Linn - 14 februari 2015 09:15

Godmorgon!!

Och glad alla hjärtans dag♡♡ Hoppas ni får en jättebra dag vad ni än gör♡


Vart går egetnligen gränsen om man firar alla hjärtans dag eller inte? Det är något som jag tycker är jätte svårt. Vet själv inte. Jag menar, jag vet inte om jag kan säga att jag firar alla hjärtans dag eller ej..? 


Såhär är dagen för mig: En helt vanlig dag bara det att jag och min lillebror brukar få något litet av våra föräldrar och jag brukar även ge något till dem♡ Exempel ett handgjort scrapbooking kort eller så^^Mysigt! 

Firar jag den eller inte är frågan? 

-------------------------------------------------------------------------------

Dagen är verkligen olika för alla. Här kommer några exempel...

•Vissa dekorerar rummet som om det vore jul eller något, liksom byter lampor och allt till hjärtan..Bakar en massa "valentine´s day treats" och sådant. Går på bal med sin "valentines date" o allt vad det nu är...

•Sedan finns det de som äter på resturang, ger bort blommor/choklad och myser till det, en kärleksdag helt enkelt♡

•Sedan finns det de som bara är hemma, surar över att "alla" andra firar alla hjärtans dag och klagar på att dem själva sitter hemma och inte har någon att fira dagen med och att dagen är onödig. What, säger jag bara, du kan fira den med din familj/vänner/släkt, det behöver inte vara din "partner"? Vem säger det? Gör det bästa, du är inte ensam, och vadå at du är ensam...? 

•Och även dem som bara tar dagen som den kommer, hälsar "glad alla hjärtans dag" till alla och ja, ser det som en helt vanlig dag fast man vet att det är alla hjärtans dag♡ 

•Finns det mer typer? JA självklart. Alla är olika^^

---------------------------------------------------------------------------------------

Mitt tips: Ta dagen exakt så som du vill. Men jag tycker faktiskt inte att man borde klaga över att man siter där helt ensam, man har inget att "fira" den med och man är helt ensam och ledsen. För det, är oftast inte sant. Som jag nämde tidigare, du har din familj/vänner/släkt eller vem du vill. Du behöver inte "fira" (vad nu fira innebär), men du behöver inte som sagt klaga över att du inte har någon "valentines date", för det behöver du inte. Okej detta blev lite krångligt sagt, men men, det är så jag tycker bara:))


(skrev detta inlägget väldigt snabbt ifall det är slarvigt eller så) 

 


Massa kramar till er♡♡♡ Ni är bäääääst!!


Av Linn - 13 februari 2015 21:35

Hej allihopa♡ Hoppas ni haft en härlig fredag! 

Min fredag har varit bra & lugn. Min brosa är sjuk idag och då har jag fått vara som en "sjuksyster" och fixat mat, dricka, té och allt haha. Annars har jag inte gjort så jätte mycket, hängt framför tv:n, datorn och mobilen...typ så som jag gjort hela lovet...

Nu på kvällen så beställde jag 5 saker ifrån ebay♡♡ Wohoo så spännande! Det är 4st. iphone skal & ett keyboard cover till min macbook. Det tar rätt lång tid för sakerna att komma, plus att alla kommer olika, men hör av mig när sakerna kommit! 


Som rubriken löd, "klarade otursdagen", alltså fredag den 13:e. Japp det gjorde jagXD 


Sov gott så hörs vi imorgon på alla hjärtans dag♡

 


Av Linn - 13 februari 2015 14:15

Folk frågar alltid "vad är meningen med livet"? 

För mig är meningen med livet det du vill ska vara meningen med livet. 


Jag brukar jämföra livet med en bok. Din egna bok. Där ditt liv finns, om allt känns fel, vänd bara blad och gå vidare, du får gör precis som du vill. För det är ditt liv. Böcker är fyllda med meningar, det vet vi alla, och eftersom detta är din "livsbok" (som du visserligen aldrig kommer få "nudda" med dina egan hände,r utan det är något du får föreställa dig) så är även den fylld med meningar. 

Livet har inte en mening. 

Livet är som en bok full med meningar.

När boken är klar kan du välja den mening du tycker är bäst och använda som titel. 

 

  

 

Vad tänker ni? Hade varit roligt att läsa♡

Lämna en kommentar:))

Av Linn - 13 februari 2015 09:54

Brukar ju kännas skönt med fredag men för mig innebär det just idag bara 3 dagar kvar av lovet!!:0
Men men, fredagar är alltid najs! <33

Jag kom precis på att det är ju fredag den 13 idag!! Otursdagen...hm, vi får väl se;)
Vaknade precis o ska strax gå ner för att äta frukost. Har inga direkta planer för dagen-skönt.
Hoppas alla får en jättebra dag<33

Kraaaaamis

Av Linn - 12 februari 2015 23:48

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards