♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 7 februari 2015

Min USA resa 2014, i en video! ♡

Av Linn - 7 februari 2015 10:45

Hej på er!

Igår kväll hade jag lite tråkigt, och så satt jag och kollade igenom en massa bilder ifrån USA 2014 i Juli-Augusti, och då kom jag på att jag även hade filmat lite under resan♡ 

Därför gjorde jag en video med massa småklipp från USA♡ Tycker den blev riktigt bra och för mig är den väldigt roligt att se på:))) Vill SÅåååå mycket tillbaka dit....


♡♡♡♡♡♡Massa kramar!♡♡♡♡♡♡♡

 
 
Malin Lindgren

Malin Lindgren

7 februari 2015 11:19

Härlig video! vill också till USA:/

Sv: Jag får sportlov vecka 8.. :)

http://malinviola.blogg.se

Linn

7 februari 2015 16:21

åhh tack!!♡ Det förstår jag...♡

Aha okej:))) Kramar!

 
Emelie

Emelie

7 februari 2015 11:19

Ååh, vilken härlig video!! ♥

sv: Åh, va kul! Tack du :D Jo, jag har haft det ett tag! Men störst anledning till mina följare är troligen för att jag postar ganska mycket teen wolf, hehe.

Kram♥

http://ewelies.blogg.se

Linn

7 februari 2015 16:22

åhh tack♡♡

ahhaha jaha okej;))

Kramar!

 
S A R A

S A R A

7 februari 2015 14:15

fin resa det verkar ha varit...bra gjord video också :)

http://www.sarafl.forme.se

Linn

7 februari 2015 16:20

Jaaa. det var verkligen toppen!! ♡♡ Åh tack så jätte mycket!!

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

7 februari 2015 14:47

Roligt med en video! :)

http://spontan.blogg.se

 
Nathalie Tegelstam

Nathalie Tegelstam

7 februari 2015 15:11

Härlig video :) kram

http://nathalievictoria.com

Linn

7 februari 2015 16:20

Tack:DD Kram♡♡

 
Sarah

Sarah

7 februari 2015 16:14

Va kul o förstår att du vill tbx <3

Kram

http://CheerSarah.devote.se

Linn

7 februari 2015 16:21

haha ja♡♡♡
Kramar!

 
natalia

natalia

7 februari 2015 16:45

Så fin video :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

7 februari 2015 16:46

tack♡♡♡♡♡♡

 
line

line

7 februari 2015 16:57

Men ååh så kul!

http://liinedalen.blogg.se

 
Dreamsaredreams

Dreamsaredreams

7 februari 2015 17:15

Så avis på att du har varit i usa :( men såg jätte roligt ut att vara i usa :)

http://dreamsaredreams.bloggplatsen.se

 
jeljoh13

jeljoh13

7 februari 2015 20:41

Bra video, vill också till USA. Var USA som du trodde? Kan du berätta om några skillnader mot sverige ? :)

Vart gjorde du videion btw? Så roligt att kunna göra det.

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Linn

7 februari 2015 23:05

Åh tack♡♡♡
Jag har varit i USA 5 ggr. Men detta var första gången jag var i Kalifornien, och det var verkligen så sjukt coolt där! Nästan coolare än vad jag trodde! Var verkligen en dröm resa...Fast det var mest San Fransisco som "var toppklass" . Los Angeles är egetnligen bara fint i Beverly & Hollywood, annars är det väldigt mycket uteliggare, smuts och så...Men det var ändå SJUKT coolt at ha upplevt det, och ha varit där!! Las Vegas var helt sjukt coolt♡ Går knappt att beskriva! Men det var som att man var i new york, Paris och Venedig samtidigt, Las Vegas hade allt! Och att vara i Nevada öken var sjukt najs!
Men jag tyckte att den resan var helt fantastisk♡

Jag gjorde videon i ett program som heter iMovie, finns på mac endast.

Kramar!

 
Elin

Elin

7 februari 2015 21:17

UNDERBAR VIDEO!♥♥♥♥♥ GOSH VILL ÄNNU MER TILL USA NU :D

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

7 februari 2015 22:44

lovveeee uu♡♡♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards