♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 16 februari 2015 22:15

Hej på er! Då var måndagen över och min dag har varit bra! ♡♡

Träningen gick superbra även fast den var grymt jobbig!! Men det var skönt när den var över och man kände sig duktig och tränad o allt;)) 

Nu under kvällen har jag tittat på tv samtidigt som jag svarat på kommentarer och kollat bloggar! ♡♡♡


Ska strax lägga mig, börja 8:30 imorgon så det är ändå skönt.

Sov gott♡

 

Av Linn - 16 februari 2015 17:07

Stressigt idag!
Skoldagen var braa! Chill lektioner då vi kolla på film, hade spanska och till sist någon växthuseffekt lektion. Denna veckan & nästa vecka har vi nämligen "tema vecka" i skolan, och det innebär att vi kommer på de flesta lektionerna ha tema hållbar utveckling förutom vissa lektioner som är vanliga då! Hur som helst; slutade halv4 och då vart det hem och äta middag samr byta om o allt. För nu sitter vi i bilen påväg till träningen!
Vi har först en halvtimme utomhus med löp/fys, sedan har vi en timme inomhus med styrka idag. Egentligen brukar vi vara uppdelade i olika träningsgrupper i lager, men idag så tränar alla tillsammans vilket innebär att vi kommer vara as många...

Jaja;)) vi hörs hemma sedan!
Ha en fortsatt bra dag^^

(Sorry för en fot bild igenXD)

Kramar!

Av Linn - 16 februari 2015 08:32

Hoppas alla får en bra dag!

Av Linn - 15 februari 2015 22:03

Hej allihopa! Hoppas eran söndag har varit bra♡ 

Min har varit lugnt & bra! Hunnit med det jag velat ändå så det är bra. 

Imorgon är det då dags för skola...Men det ska väl bli roligt! Bara läxorna & proven som gör det tråkigt. Jaja!


Måste verkligen försöka lägga mig så snart som möjligt, då jag annars inte lär komma upp imorgon. Därför hinner jag inte svara på alla era fina kommentarer ikväll / kolla era bloggar, men bara så ni vet;)


Sov gott, vi hörs imorgon!

   

Av Linn - 15 februari 2015 20:22

Kom precis ut från en skön dusch och ska sätta mig framför tv:n med familj och glassen;))

Haha ja chokladsåsen som jag ringlade över glassen skulle då lika ett hjärta;) Men vet ej om det syns;))

Av Linn - 15 februari 2015 15:37

Försöker plugga lite matte, men det är svårt o segt...men men, något är ju allt nått.

Av Linn - 15 februari 2015 11:58

" Godmorgon! " 


Jup...som rubriken lyder...detta är för mig sista dagen på sporlovet. Och jag tycker att lovet har gott så sjukt fort, för fort. Så himla tråkigt att skolan drar igång igen imorgon, vill bara ha lov och inte göra något. Men att vara i skolan är bra, men det som gör att jag inte längtar är alla läxor, prov och allt sådant skit som jag vet kommer dra igåg med än gång! Vi har redan massor...Och jag orkar verkligen inte...


Men just nu har jag städat rummet+övervåningen (klassisk söndag), ska checka lite bloggar & svara på kommentarer efter jag skrivit klart♡ Sedan vad ska jag göra med idag? Hm, jo kanske något plugg? Annars måla naglarna och bara ta det lugnt...


Hoppas ni får en bra söndag! ♡

 

Kraaaaaamiis♡

Av Linn - 14 februari 2015 22:30

Hej allihopa! Jag hoppas att ni haft en bra dag:)) 


Min lördag har varit jättebra! Känns som att jag har hunnit med mycket, vilket är SÅÅ skönt! 

Jag har både hunnit med att planera lite skolarbete, gjort matte (stolt, gjorde rätt mkt, kunde gjort mer, men orkade inte sitta alldels för sent men det var bra det jag gjorde) och även kollat på snuttar från 3 oliak filmer;)) Hahah okej "snuttar" låter ju kanske lite roligt? Men jag har inte sett 3 hela filmer, utan 3 nästan helaXD 

Nu på kvällen har vi haft lite mys med godis o så. Och kollat på melodifestivalen (även fast det suger då jag inte tycker att något bidrag är bra)♡♡ 


Ska sova snart. Först lite yt och mobil...heheh

Sov gott♡♡ Vi hörs imorgon!

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards