♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 8 februari 2015 21:54

Hej på er♡ Varit med Ollis (olivia) nästan hela dagen! Först hemma hos henne, sedan var vi på allum och tillsist så hemma hos mig och kollade på film! Vet ni vilken film vi såg?? (nääe hur ska ni?)

Vi såg Big Hero 6, den var SÅ sjukt rolig & söt tycker jag!!! ÄLSKAR verkligen den filmen♡♡ Och har seriöst blivit helt kär i "Baymax" älskar han!!


Men min söndag har varit toppen♡ Hoppas eran också varit det, och att ni haft en bra helg^^

Imorgon ska jag upp tidigt, ska nämligen till tandläkaren kl. 8.00, och spänna rälsen uppe & nere...inte alls taggad...det gör så sjukt ont..Men det är sådant man får leva med. 


Ska försöka gå o lägga mig så snart som möjligt;) 

Sov gott allihopa♡♡ 

 

Av Linn - 8 februari 2015 16:02

Körde på Frozen youghurt idag igen;)) så gott ju!

Kramar!

Av Linn - 8 februari 2015 14:41

Hej allihopa!
Sitter just nu på bussen med Olivia påväg till Allum! (allum=köpcenter/shoppingcenter) Lite spontant så;))
Hoppas ni har det bra!♡♡

Kramar!♡ Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Av Linn - 8 februari 2015 09:40

godmorgon!
Att vakna av sig själv, utvilad och pigg, finns det något bättre?
Söndag idag, och ingen söndagsångest;)
Har inga direkta planer för dagen, utan får se vad som händer!
Hoppas alla får en bra dag<33

Av Linn - 7 februari 2015 22:55

Hoppas alla haft en bra dag! Min lördag har varit bra♡♡ På förmiddagen var jag som sagt hos mormor och så. Väl hemma städade jag rummet, kollade bloggar & svarade på kommentarer♡ 

Sedan vid 18-tiden kom min kusin Felicia och hennes familj! Det är verkligen alltid roligt när dem kommer!! Vet inte varför, men vi har roligt♡ (Felicia är 18 år så att ni inte tror att hon är typ 3 haah)

Det var även dem som vi åkte med till USA förra året, så jag visade filmen jag gjorde igår + så kollade vi igen alla bilder...Saknar verkligen det. 


Iaf! Vi kollade lite på mello också! 

Funderar lite på vilken film jag ska sätta på nu..hm;)) 

Söndag imorgon, och då komemr jag INTE ha något söndagsångest inteXD Sportlov♡♡

Sov gott, så hörs vi imorgon!

Bilden nedan är på vår efterrätt ikväll^^Gino!

   

Massa kramar♡♡

Av Linn - 7 februari 2015 18:15

Blandade 5 om mig just nu...


•I 8:an skulle jag säga att jag förändrades som mest. Innan använde jag bara klänning & kjol, hade sjukt ful klädstil och brydde mig typ inte hur jag såg ut...Jag såg alltid så liten ut. 


•Jag är sjukt glad av att jag har fått tandställning, för kan knappt fatta att jag såg ut så som jag gjorde i mina tänder innan...I och med tandställning ser jag äldre ut, tycker jag själv...


•Jag ÄLSKAR att kolla på bilder / videos. Det gör mig lycklig. Allt från när jag var liten till bilder från några veckor sedan! Jag älskar att ha de minnerna♡ 


•Jag brukar älska vintern (snön). Men iår har det inte varit alls mycket snö hos mig och när den väl varit så har den legat i någon vecka max, och jag har bara åkt pulka än gång. Just nu, vill jag har sommar....


•Jag längtar så sjukt mycket till sommaren, att få bada & sola och ha sommarlov. Inte skola, usch för skola, orkar inte nationella prov nu efter sportlovet....ORKAR INTE ENS TÄNKA PÅ DET....


Av Linn - 7 februari 2015 14:37

Hej allihopa!
Klockan är redan 20 i 3 och under förmiddagen har jag varit hos mormor, på kungsmässan och ätit lunch. Nu är vi påvög hem! Tack o lov;) Hahaah
Måste städa rummet sedan också.
Hoppas ni har en jättebra lördag<33

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards