♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 18 februari 2015 21:51

Hej allihopa♡

Min onsdag har varit braaa! Skoldagen flöt på fint och väl hemma har jag hunnit med allt jag velat!! SÅ det känns såå sjukt skönt! Dock har jag inte börjat öva på NO:n, men det tar vi en annan dag. Vi prioritera lite andra saker först och allt det har jag hunnit med! Både en stor matte uppgift som vi hållt på med under en läbgre period samt 3 andra läxor faktiskt och att duscha! Plus att jag haft tid till att svara på kommentarer & kolla bloggar♡♡♡ Känns så bra!

Ska snart lufta rumpan från skrivbordsstolen och traska in till badrummet och fixa mig inför kvällen. Ska föröska komma i säng tidigare idag än igår heheh. 


Jag hoppas att eran dag har varit bra♡♡ Vi hörs imorgon igen^^

Sov gott!

♡♡♡Selfie heeheh♡♡♡  

Av Linn - 18 februari 2015 21:20

Av Linn - 18 februari 2015 16:01

Hej!
Skoldagen var bra! Som tur var hade jag inte mitt matte prov idag för vi skulle haft muntligt i grupp men läraren hann bara med en gruppXD så nu kan jag plugga lite mer;)

Ha en fortsatt bra dag allihopa<33

kramisssar

Av Linn - 18 februari 2015 08:20

Godmorgon!
Börjar alldeles strax så ska gå till skolan nu.
Hoppas alla får en bra dag<33

Dagens outfit:

Av Linn - 17 februari 2015 22:19

Min dag har varit fullt upp! I skolan har vi visserligen en rätt kort dag med endast 3 lektioner, men allla lektionerna var 1,5 timme långa:O Med NO, SO och Matte - gör tråkigt. (förutom so:n) Hursomhelt, klarade dagen♡ Och den var ändå nays! 

När jag kom hem fick jag vila lite med glass o tv innan jag satte igång med plugget...Hann bara med att plugga matte inför matte provet imorgon, och önska att jag hade mer tid att öva till det..Känner mig orolig. Men men...

Har fortfarande en hel del läxor som behövs göras så det blir även en plugg dag imorgon efter skolan!


Jag hoppas att eran dag har varit bra!

Jag har fortfarande några kommentarer och bloggar kvar att svara/kolla♡♡ Men jag hoppas att jag får mer "fri-tid / ta det lugnt tid" imorgon så jag kan göra det jag gillar på:)) Ni är bäst!


Ska starx (hm, får se när det blir) sova! Godnatt♡

 

Av Linn - 17 februari 2015 20:25

Tog en paus från plugget med en semla, det är ju ändå fettisdagen<33
Hinner verkligen inte med något känns det som....men jag har inte glömt er!! Jag har bara väldigt mycket att göra:/ jobbigt matte prov imorgon samt några andra läxor som jag får se om jag hinner med...måste även fixa inför morgondagen samt om jag hinner duscha...och då svara på kommentarer och kolla bloggar:))

Men men jag får se när allt blir av!
Ha en fortsatt bra kväll!

kramar!

Av Linn - 17 februari 2015 15:37

Hoppas ni har det bra!
Uppdaterar när jag har tid och detsamma med att kolla bloggar och svara på kommentarernaMen nu måste jag plugga;)

Av Linn - 17 februari 2015 08:21

Godmorgon allihopa!
Väntar just nu på Olivia & Caisa ska komma så att vi kan gå till skolan, börjar om 10 min.
Slutar 14.15 idag och då ska jag hem och plugga massa!

Hoppas alla får en bra dag<33
Dagens outfit bild snabb i spegel...

Kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards