♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 3 februari 2015 10:57

Hej allihopa / Godmorgon / vad som helst! hahah

Är sjuk & hemma från skolan idag! Känner mig inte på topp så stannar hemma och vilar mig. Ska snart göra mig en kopp té, sedan lägga mig i soffan och sätta på något program. 

Antar att det är så min dag kommer att fortsätta. Om inte, att jag kanske gör lite SO. 


Hoppas ni har en bra tisdag!♡

 

Kram

Av Linn - 2 februari 2015 21:55

Hej allihopa!

TAACK så sjukt mycket för alla era kommentarer, att ni bryr er om mig och skriver massa underbara saker bara exempel som "krya på dig", det betyder väldigt mycket! ♡ ♡ ♡ 


Har druckit massa té med honung nu på kvällen, samtidigt som min näsa runnit och halsen fortfarande gjort ont...Så sjukt jobbigt!! Ska strax lägga mig och sova, hoppas verkligen att jag mår bättre när jag vaknr upp imorgon! Så att jag kan gå till skolan, för jag vill inte missa massa...+ att jag har tandläkartid imorgon också...

Anyway, har pluggat NO & världens jobbigaste MATTE LÄXA ikväll också. Det var verkligen inte bästa kombon kan man säga, plugga skit svår och jobbig matte när man inte mår bra....Fattar inte hur matte kan vara så sjukt svårt ibland...Men mamma hjälpte mig och vi löste allt, men jag förstod inte allt...


Sov gott allihopa, vi hörs imorgon♡ 

 

Av Linn - 2 februari 2015 16:34

Hej allihopa♡ Mår ni bra?Halsontet sitter fortfarande i + att jag känt mig hängig, snuvig och trött nästan hela dagen...Är jag påväg att bli sjuk? HOPPAS INTE det.....Men jag klarade mig igenom skoldagen, tråkiga lektioner på måndagar, med matte, engelska, spanska och visserligen en rolig i slutet - svenska. Efter jag slutat (15:30) så hade jag utvecklingsamtal i ytterligare 30 minuter, så kom hem för en stund sedan! 

Ska inte träna idag, då jag inte mår bra. 

Istället ska jag vila och plugga matte & No. Men känner just nu för att bara stänga ögonen och sova...


Men en sak gjorde mig riktigt glad när jag såg vad som låg i brevlådan idag!! Kan ni gissa vad?? JO, underbara Nattis hade en tävling på hennes blogg (tror det var lucka 24 i hennes julkalender) och då vann jag ett 4GB minneskort!! SÅ behövligt<333 Kan ha det både till kameran och till actionkameran! 

Och till dig nattis - tack så sjukt mycket!! Blir verkligen så sjukt glad att jag vann & att du har tävlingar♡ DU gör folk lyckliga! Och tack så sjukt mycket för det fina brevet:)) :*


-------------

Ha en fortsatt bra måndag allihopa^^

(svarar på kommentarer när jag får tid :DD)

   

Massa kramar♡

Av Linn - 2 februari 2015 09:09

Hej allihopa!
Skola....
(har ont i halsen idag, och hoppas verkligen att det släpper för det är så jobbigt...)"

Hoppas alla får en jättebra dag<33

Av Linn - 1 februari 2015 22:34

Hoppas alla haft en bra söndag! Min dag har varit bra!! Lugn och skön! Under helgen har jag hunnit med det jag velat, vilket är super!

♡Har precis svarat på underbara kommentarer och kollat underbara bloggar♡ 


Ska strax gå & lägga mig, skola imorgon igen!

Sov gott<33

 

 

Ovan ser ni att jag hunnit med allt på min "lista över vad jag skulle göra i helgen"

hahaah good work;)) 

#tb

Av Linn - 1 februari 2015 19:00

En #tb till San Fransisco...♡

Kom ihåg i somras när jag tog denna bilden, vi ko från flygplatsen och körde över Golden Gate bron, San Fransisco var vårat "första stopp" där vi var i ungefär 4 dagar! Underbart...

Vill verkligen utomlands just nu...

 

Av Linn - 1 februari 2015 17:18

Tänkte tipsa om min kompis Sofias youtube kanal! Hon lägger upp videos när hon spelar piano, och hon är sjukt duktig! Kika in och kolla på henns videos om ni vill!:))))) ♡ 

Dessa 2 är mina favorit låtar från Sofias youtube kanal!

Kramar

ATM

Av Linn - 1 februari 2015 14:55

Svenska plugg! Vår krönika skas lämnas in imorgon så tänkte skriva klart den idag!
Och som jag lovade, så kommer jag också dela med mig av den här på bloggen när den är färdig:)) Antagligen imorgon.

Ha en fortsatt bra dag allihopa<33

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards