♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 23 januari 2015 20:35

Av Linn - 23 januari 2015 13:47

Vikaren var sjuk så vi fick sluta! Så skönt;))) Men vi fick med oss en "läxa" som man ska göra då.
Annars så är min farmor & farfar här under hela helgen då mina föräldrar inte är hemma! ;)
Ska fika nu, sedan lite lite lite plugg, även träning "ikväll"!
Ha en fortsatt bra fredag allihopa<33

Av Linn - 23 januari 2015 08:33

Ska gå till skolan om ungefär en halvtimme. Har precis ätit frukost, så måste bestämma kläder nu och fixa mig och allt sådant!
Hoppas alla får en jättebra fredag<33

Av Linn - 22 januari 2015 22:31

Ska försöka komma i säng snart...är verkligen så sjukt trött på morgonen....

Men min torsdag har varit bra! Dock var träningen rätt konstig/tråkig, svårt att förklara...Men men, så är det ibland. 

Ska kika in lite bloggar nu♡ Sedan sova! Gött med fredag imorgon! Fast på SO-lektionen ska vi skriva en reflektion igen....vilket går på betygen så "man" måste presetera så bra man kan! 

Hoppas eran dag varit bra, vi hörs igen imorgon♡♡♡♡♡♡

 

Av Linn - 22 januari 2015 16:47

Hej allihopa! Fullt upp idag;) Ska om någon timme åka iväg på handbollsträning så kommer hem vid kanske 21 tiden ikväll...Tar ju en halvtimme dit + hem och är träningen i 2 timmar, så det är ju lång tid! Men det ska bli roligt. 

Dagen i skolan har vait bra♡♡ Började med skridskor med klassen, vilket var superroligt!! Tyvärr gick den timmen så sjukt snabbt bara...Efter det hade jag syslöjd, lunch, NO och till sist spanksa redovisnings provet! Och det gick bra, som tur var!! 

Sedan jag kom hem frå skolan har jag gjort syslöjdsläxan. 


Blir väldigt snabbt uppdatering då jag måste fixa middag nu innan träningen!

Delar med mig av lite bilder från dagen♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

         

Massa kramar!! Ha en bra kväll allihopa♡♡♡♡♡

Svarar på kommentarer ikväll samt kollar era bloggar<333333

Hörs!

Av Linn - 22 januari 2015 08:15

Av Linn - 21 januari 2015 22:12

Hej på er! Haft en bra onsdag?, hoppas det♡♡♡♡♡

Dagen i skolan gick bra! På idrotten hade vi boxing, var lite skeptisk i början! Men det var faktiskt roligt, vi körde då lugnt och inte som "irl", men det var roligt. Bara det att man såg lite löjlig ut ibland med mina klena armar som skulle boxas i luften...hahahahah!!! 

När jag kom hem tog jag det mest lugnt och sedan drog jag igång med plugget! Plugagde NO & Spanska. Imorgon i spanskan ska vi ha som ett redovisnings prov, vi ska kunnat allt utantill och vi ska kunna beställa och ta emot beställning på en resturang... Får se hur det går, kommer ju inte kunna komma ihåg allt vad man ska säga...men men. 

När vi ändå kom in på morgon-dagen så ska vi på morgonen åka skridskor med klassen! Vi ska åka i en timme, och jag slår vad om att de timmen kommer gå såååååååååå snabbt. Svish liksom. Nä men det var ett år sedan jag åkte skridskorXD Så tar ju en liten stund att komma igån igen;)) Men får hoppas det blir roligt! Efter det är det vanliga lektioner igen, fram till 16. Seg torsdag. 


Men min onsdag har varit bra! Varit ute i snön 2 ggr, en gång med mig själv och en gång med min lillebror^^Najs;) 

Ska försöka sova så snart som möjligt nu! Massa kramar till er & sov gott

     





♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards