♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 2 januari 2015 16:45

•Jag vet inte direkt vad jag ska längta till under 2015...Liksom 2014 längtade jag bl.a till usa & konfirmationen...men nu har jag inget.


•Jag älskar handboll , men ibland vet jag inte.


•Det är bara mina kompisar som vet om att jag bloggar alltså inte min familj, släkt, skolan eller så.


•Jag vill inte söka till gymnasie i Februari....har inte bestämt mig än!! Och vill bara inte..


•Under jullovet har jag ätit alldeless för mycket av allt. Mat som godsaker, småäter ofta och det är verkligen en jätte dåligt vana, men jag vet inte vad jag ska göra..Har så sjukt tråkigt. Har inget att göra... Asså jag är inte tjock eller så och kommer inte bli eftersom jag tränar regelbundet och så ahhahaahah visste bara inte vad den sista punkten skulle varaXD



Av Linn - 2 januari 2015 11:55

godmorgon allihopa! Vaknade inte nu men ändå;)
Vet verkligen inte vad jag ska göra idag, får se. Men just nu jag jag vääldigt tråkigt, vet heller inte vad jag ska göra inne på datorn längre XD
Snacka om att ha tråkigt....

Av Linn - 1 januari 2015 21:52

Då var första dagen på året över, första januari över och ja allt sådantXD 

Verkligen inte hänt något speciellt idag, varit inne på datorn, varit inne på datorn och ja...varit inne på datorn. Kollat på yt, meningslöst surfat runt på internet och annat XD Men sådana dagar är sköna att ha! 

Imorgon är det då fredag, håller verkligen inte kolla på dagarna nu under lovet...förutom att det är mindre än en vecka kvar till att skolan börjar igen:(( SÅ j*vla tråkigt, jobbigt och segt..

Men det ska jag inte tänka på nu! hehehe


Nu ska jag hitta något bra program/film att titta på! Hoppas alla haft en bra dag! Vi hörs imon.  

 

Av Linn - 1 januari 2015 16:45


   Ennu en video ifrån 0-slaget;) ♡♡

Av Linn - 1 januari 2015 14:15


♡♡I detta inlägget tänkte jag dela med mig av bilderna från Nyår 2015♡♡

 

                                                     

Många kramaf & hoppas alla får en bra dag♡♡  

Av Linn - 1 januari 2015 14:00

"Goddag" allihopa!! ♡♡

Nu har gästerna åkt och det har varit jätte roligt! Vi har spelat massa spel, både "kartong" spel och på xboxed - Just Dance - så roligt hahah! Ätit massa gott och ja, haft det bra! 


Nu är det 1 Januari 2015, nytt år, nya möjligheter och framför allt ett förhoppningsvis bra och långt år framför mig! Gott nytt år:)) 

 

Många kramar & hoppas alla får en jättebra månad och såklart ett jätte bra 2015! Och en bra dag idag;)) Hörs mer under dagen, strax kommer alla bilder från igår

Av Linn - 1 januari 2015 01:49


   Några fyrverkerier♡♡♡♡

Av Linn - 1 januari 2015 00:58

ville bara önska er alla en gott nytt år!! Nu är det faktiskt 2015!! Wohoiooo
Fick en massa bra bilder på fyrverkerierna som jag tänker lägga upp när jag har tid här på bloggen<33 Har ju som sagt gäster nu;))
Men här får ni en bild, blev riktigt nöjd med den:DDD
Samt 3 mobilpics.

Många kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards