♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 12 december 2014 10:48

Hej alla♡♡ Nu har vi precis gått 2 luciatåg, och det var jätte roligt/mysigt♡♡♡ 

Underbart minne. ♡

       

Av Linn - 12 december 2014 08:15

Hej allihopa♡♡♡ Detta är tidsinsälld som de allra flesta luck-inläggen är;) Men det kanske ni fattar♡ 


Iaf, fredag idag!! Vilket är sååååå himla underbart!! 

Min dag består av en jätte bra skol-dag, men Luciatåg som vi 9:or går i, samt roliga lektioner och så ska vi även äta pepparkakor och dricka julmust på bilden♡ TOPPEN! 

När jag kommer hem ska jag fixa med bloggen och allt runt omkring där sedan handbollsträning.


Men nu kan ni alla öppna LUCKA 12♡♡ Ni vet hur man gör;)) Klicka bara på bilden!

 

Många kramar & ha en toppen bra fredag♡♡♡♡

Av Linn - 11 december 2014 23:15

Förlåt förlåt förlåt, hinner verkligen inte svara på era underbara kommentarer eller läsa era bloggar kväll. Ni är bäst och helt underbara med nu måste jag prioritera att sova. 

JAG LOVAR, jag ska göra allt det imorgon! Hoppas det är okej!! 


Men ska upp riktigt tiddigt imorgon eftersom vi ska vara i skolan typ 07.50....GÄSP säger jag bara. Jag har också svin svårt att komma upp på morgonarna o särskilt när vi börjar såhär tidigt. Men det är bara pga av att vi ska ha luciatåg!♥ Ska bli så roligt♥ 

 

Men nu måste jag verkligen sova! Handbollsträningen gick bra ifall ni undrade;)) 

Sov gott så hörs vi imorgon, antigen i skolan (hoppas det) eller så fort jag kommer hem!

Men har vädligt fullt upp just nu..........

 

Av Linn - 11 december 2014 19:48

Ska träna nu så vi hörs sent ikväll!!:))

Av Linn - 11 december 2014 15:36

Hej allihopa!

Kom hem från skolan för sisådär 40 min! Vi fick sluta en timme tidagre eftersom vi hade luciträning och hade då tränat klart för dagen. 

Imorgon ska vi ha luciatåg för resten av skolan! Vi 9:or ska lusse för 4,5,6,7,8 och de 9:or som inte ville vara med! Och jag som tyckte det var svin jobbigt att stå upp hela tiden och sjönga, hur ska man orka imorgon då vi ska göra det i två omgångar? I don´t know...Dessutom ska vi hålla levande ljus i handen så man måste koncentrera sig på det också. 

Men det ska bli roligt♥ 

 

Planerna inför kvällen är att jag ska först nu äta mellanmål samt kolla på tv, sedan funderar jag på att baka något...:) Efter det eller innan det blir det middag och sedan sent ikväll mellan 20-22 har jag handbollsträning! Så kommer lägga mig sent idag...

Plus att vi ska vara i skolan runt 7:50 imorgon....SHIT. kommer inte komma upp.

Jajajja. 

 

Hoppas alla haft en bra torsdag och att det fortäster så♥ 

DU HAR VÄL INTE GLÖMT ATT ÖPPNA DAGENS LUCKA?!

 

Kraaam      

Av Linn - 11 december 2014 09:30

Heeej alla♡ REDAN den 11:e december!! Detta är seriöst helt sjukt......

Men hoppas alla får en bra torsdag♡ Idag ska vi 9:or som ville vara med i lussetåget (typ de flesta) öva till lucian på fredag! 


Men nu kan ni öppna lucka 11, klicka bara på bilden!

 

Många kramar♡

Av Linn - 10 december 2014 22:28

Då var denna dagen över - onsdag - nobeldagen - 10 December.

Asså jag vet verkligen inte vad jag ska säga!! Tiden går så sjukt snabbt och det suger!! 

Men nu är det inte långt kvar till jullov♡♡ Vi hade också vårt sista prov idag! WEY säger jag bara! Fast vi har fortfarande 2/3 läxor kvar...men dem får jag göra i helgen!

Nu på kvällen har jag och mamma julpyntat i hela huset! ♡ Det är så mysigt! Och så har jag fixat massa i mitt rum, så kan visa er det när jag får tid♡♡ (allt hanlar verkligen om tid)

Men annars har jag bara tittat på tv, duschat och ätit lussekatter;) Mys.


Imorgon börjar jag 8.50, men idrott. Så byter om hemma! Sedan rullar dagen på fast efter lunchen ska vi som ville vara med i luciatåget träna inför fredag! Jag vill ofc vara med, rolig grej! Är inte bra på att sjönga eller så men det är liksm roligt att vara med, det är bara i 9:an man gör det på vår skola. Så alla andra 4-9, kommer att kolla! Men iaf, imorgon ska vi öva i typ 3 timmar? Tror det var så.


Nu ska jag inte skriva mer. Sov gott alla!

 

Av Linn - 10 december 2014 17:18

Heeej allihopa! ♡ 

Haft en bra dag hittills? Min dag har varit bra! Vi har nämligen haft nobeldag i skolan idag♡♡ Eftersom det är nobeldagen idag den 10 Dec. Det är alltid så roligt med tema dagar i skolan, många är "utklädda" till det temat, sedan är det tävlingar och massa annat. Som idag på nobeldagen så skulle man vara finklädd, samt så serverades efterrätt i bamba och så var det olika tävlingar som man kunde vinna priser på! 

Jag visste verkligen inte igår kväll vad jag skulle ha på mig, men till slut hittade jag en kjol och en blus. Fast det blev aldrig att jag tog på mig den blusen för vi skulle ha hemkunskap på morgonen och då skulle det typ vara lätt att jag förstörde den blusen. Jjajajaj varför snackar jag ens om det?XD


Iaf. Vi hade vanliga lektioner och så bara att det var nobeldagen i skolan♡ 

På hemkunskapen bakade vi pepparkakor, sedan hade vi engelska, lunch, efter det idrott då vi spelade volleyboll pga att vi ska ha en volleyboll tunering nästa vecka. Och sista lektionen var matte prov (som gick bra tror jag, hoppas det iaf). 

Sedan jag kom hem har jag verkligen inte gjort något vettigt! Bara varit inne på datorn och degat i min säng....hahhah. 


Ska snart äta middag och sedan ikväll ska vi faktiskt julpynta huset♡ 

Ha en fortsatt bra kväll allihopa. 

Här under kommer några bilder på min outfit idag, samt lunchen i skolan och till sist mitt matte prov:PP

           

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards