♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 10 december 2014 09:30

hej alla♡♡

10 December idag, Nobeldagen. Fatta vad snabbt tiden går!! Jag menar, december började nyligen....SJUKT. Får snacka om det en annan gång. 

Hoppas alla får en bra dag♡♡♡♡♡ Själv har vi nobeldagen i skolan, vilket är roligt:DDD

Hörs senare♡♡♡ 


Nu kan ni öppna lucka 10 genom att klicka på bilden som vanligt:D

 

Många kramar♡

Av Linn - 9 december 2014 22:10

Herregud. Ett ord. Så mycket inuti det. Har verkligen haft fullt upp hela kvällen! Vet inte varför men det bara blev så! Har typ sprungit runt samt pratat och facetimeat med en från klassen för att i panik komma fram till vad jag ska ha på mig i skolan idag! 

Imorgon i skolan ska vi ha NOBELDAGEN. Alla ska vara uppklädda och det är tävlingar m.m plus att vi får 3 rätters i bamba! :DD Så man måste typ vara finklädd. Hade helst velat ha någon klänning men hittade verkligen ingen!! Har heller ingen. Så prang upp till Olivia för att kolla om hon hade någon jag kunde låna, men inget "passade". 

Till slut blev det en kjol, finare blus och leggings. Enkelt men ändå fint. Så är nöjd. 

Så hoppas verkligen att det duger nu då!


Men min dag har varit bra♡ Slutade som sagt tidigt eftersom vi hade pedagogisk eftermiddag, då gick jag, Caisa & Olivia hem till olivia och åt våfflor♡ Mums! Sedan gjorde jag lite matte eftersom jag ska ha fortsättningen av matte provet imorgon....

Vid 18-tiden var jag också på öpppet hus på en gymnasie skola!


Btw, har skit ont i munnen efter spänningen av rälsen:/// Kan inte äta något, bara yoghurt o glass typ....


Men nu måste jag snart sova! Har såå himla stressigt imorgon på morgonen. Börjar också 8.00...så måste gå upp riktigt tidigt!

GODNATT

 

Av Linn - 9 december 2014 10:31

Hej på er!
Står just nu och väntar på bussen så att jag kan åka tillbaka till skolan igen! Bussen kommer om några minuter, men det är svin kallt att stå o vänta särskilt när jag inte har några vantar:P
Men har varit hos tandläkaren, spände mig räls både upp & nere. Det gjorde in ont då, men det kommer börja göra ont om någon timme....Vilket suger!' För då kan man verkligen inte äta något...usch säger jag bara! Men men, thats life with tandställning, och resultatet blir såå bra!
Men när jag kommer till skolan sedan kommer jag typ bara ha en halvtimmas lektion innan lunch och sedan slutar vi för dagen! Eftersom det är pedagogisk eftermiddag idag:DD

Hoppas alla får en fortsatt bra dag!

Kramar till er<33

Av Linn - 9 december 2014 09:45

Hallooj allihopa♡♡ 

Idag är det den 9:onde (what hur säger man????) December!! ♡♡ 

Min dag består av skola, tandläkare och på kvällen ska jag på öppet hus på en gymnasie skola!

Hoppas alla får en toppen bra dag♡♡♡♡ Hörs senare under dagen.


Nu kan ni öppna dagens lucka - Lucka 9, klicka bara på bilden!

 

Många kramar♡

Av Linn - 8 december 2014 22:30

Alltid fullt upp på kvällarna! Måste alltid fixa med nästa dags lucka till min julkalender samt blogg, kolla era bloggar, svara på kommentarer osv<33 Därför lägger jag mig rätt sent, vilket gör att jag är väldigt trött på morgonen nästa dag, men men! Det finns verkligen ingen tid....


När jag slutade skolan idag skyndade jag mig hem åt middag samt bytte om till träningskläder sedan åkte vi till träningen! Så det var väldigt stressigt! Men träningen gick bra vi körde fys/styrka och ja de var rätt roligt. Väl hemma åt jag middag (igenXD) sedan duschade jag och kollade på svtplay - standard.

Nu ska jag (snart) krypa ner i sängen o sova!

Imorgon är det skola (ofc hahah) men jag ska även till tandläkaren kl.10, så kommer missa nån lektion:// Men men man måste ta dem tiderna man får! Sedan hade vi också pedagogiskt eftermiddag imorgon så vi slutar efter lunchen!! :DD VIilket är super gött! DÅ ska jag nog plugga inför fortsättningen av matte provet samt baka♡♡♡ 


Nä, men nu måste jag fortsätta med mitt. Hoppas alla haft en bra måndag & start på veckan!

Hörs imon♡

 

Av Linn - 8 december 2014 14:09

hallojjjsaaan! Nu ska vi snart ha den sista lektionen - svenska. Slutar vid 16.00, så det är en väldigt lång lektion! 

Vi hade ju som sagt matte prov förut! Och jag tycker att det gick braaa♡♡ Så är väldigt nöjd!

Blev inte klar med hela provet men ska få fortsätta på onsdag:)) SÅ kan öva lite mer;)) 

Nä, men det kändes bra!


När jag slutar sedan måste jag verkligen skynda mig hem!! För om jag ska träna idag så måste vi åka reda 16.30, vilket betyder mindre än en halvtimme hemma då jag måste hinna göra mat och äta samt byta om!! Sjukt...Så därför ska jag, Olivia o Sofia prata ihop oss och se hur vi först o främst ska kunna ta oss dit och sedan om vi hinner! Men det vet vi inte ännu!


Hoppas alla får en jätte bra måndag - 8:e December ♡ 

Glömt kollaa dagens lucka? Klicka här!

 

Kramar

Av Linn - 8 december 2014 10:30

Haaalllåååj allihopa!♡ ha en underbar dag♡ Hörssss senare


Nu kan ni alla öppna dagens lucka, Lucka 8, klicka bara på bilden! :DD

 

Många kramar♡♡♡

Av Linn - 7 december 2014 22:47

Hej allihopa!♡♡ har haft fullt upp de största delen av dagen idag! 

Dagen med att jag kollade på dagens avsnitt av julkalendern, sedan åt jag frukost. Efter det städade jag mitt rum + resten av övervåningen. Inte så roligt precis, men behövligt. 

Sedan har dagen bestått av MATTE PLUGG med en hel del pauser. Samt att mormor var här, vilket var roligt♡ 

Men ja, då är det dags för matte prov imorgon. Och jag hade så gärna velat ha bara en en dag eller t.o.m bara en timme till att öva på provet!! För det är fortfarande en hel del grejor som jag hade velat öva på.....Men men, det finns ingen tid. Matte provet är imorgon på morgonen. 

Ska bli roligt att se hur det ser ut, men vet att det kommer vara riktigt svårt:/ Men ska bli så skönt när det är över sedan då vi inte ha några mer prov innan jullovet den 19 December♡♡ SÅÅÅÅ BRA!

Pluggandet idag har gått bra, bara varit lite okoncentread ibland:PP hahaha


Annars hoppas jag att du haft en bra dag!?♡♡ 

Tagga skola imon då! Men faktiskt ja, för det innebär bara att det är mindre än 2 veckor kvar till jullov♡♡♡♡♡♡ BÄST!

(önskade bara att jag kunde lägga mer tid på min julkalender på bloggen med att filma och fixa en massa saker, men det finns ingen tid...........)

Hörs imorgon allihopa♡

     

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards