♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 3 december 2014 22:42

Halliii hallå igen;)) 

Det blev ovavgjort i matchen, 19-19;) Vad man kan man säga?

Efter matchen duschade jag och plugga det sista till NO provet imorgon! Gäller bara att komma ihåg allt imon:PP När vi endå snackar om morgondagen så är det en helt vanlig torsdag, inget speciellt händer. Skola mellan 8.50-16.00, sedan hem och RÅ plugga hela kvällen!! Önskade verkligen att jag hade börjat med SO:n tidigare men men....Ska plugga SKIT mycket imorgon efter skolan! 

Vi ska ha prov i Historia på fredag, om 1:a Världskriget, Mellankrigstiden & 2:a Världskriget. Och jag typ blandar ihop allt med Hitler och Stalin (ryssland diktator) hahhha så får plugga massor imon! :P

Så det är väl antagligen så som min dag kommer se ut imorgon. Måste verkliga priotera SO:n imon, bara så ni vet om det! 

Hoppas alla haft en toppen bra onsdag! Sov gott allihopa!

  


Av Linn - 3 december 2014 20:45

Vad mankan jag säga? Idag fyller världens bästa kompis år!! 15 år♡ 

Älskar dig så SJUKT mycket Olivia, går inte att förklara! Menar det. 

Tusen graaaaaaaattttiiiisssssssss till dig

 

Här får ni 2 bilder av alla 15758428498 bilder som jag har på henneXDXD

 

Bilden ovan är från USA, Florida 2012

  

Bilden ovan är från 2014, November

Av Linn - 3 december 2014 17:40

Halluu! Haft en bra onsdag? <33
Min dag i skolan gick bra! Var väldigt chill ändå;)) så det var gött!
När jag kom hem från skolan tog jag det lite lugnt och sedan pluggade jag lite till fortsättningen av NO provet som är imorgon.

Just nu är jag påväg till handbollsmatch mot Kroppskultur! Matchen är kl. 18:50, så kommer hem rätt sent ändå.
Vi hörs hemma sedan!

Av Linn - 3 december 2014 10:45

Hej allihopa!! Vet ni vad som händer idag??? Jo världens bästa kompis fyller år!! Min bästa kompis Olivia!! Jag älskar dig Olivia och ha nu världens världens bästa dag!! Tusen kramar & pussar till dig! Du ska får ett eget inlägg, för du är bäst!!!!!!!!♡♡♡♡♡


Men nu till dagens lucka! 3:e December idag!♡

Klicka på bilden för att öppna lucka 3♡♡

 

MÅNGA kraaaaaammaaaaaaarr<3333333


Av Linn - 3 december 2014 10:24

Godmorgon allihopa!
Idag taggar vi onsdag & världens bästa Olivia fyller år!<333

Just nu har vi rast och jag och Pauline är mest inne på telefonerna;)))
Hörs hemma sedan! Idag ska jag ha match & plugga...

Av Linn - 2 december 2014 22:28

Förlåt för dålig uppdatering idag men ahr haft fullt upp! Känns som om jag har det verkligen hela tiden nu....Men så är det alltid i December! Man kan verkligen inte säga att December är en direkt lugn och avkopplande månad för mig, nope! 

Min dag har bestått av skola varav vi hade NO prov!! OMG, jag tycker att frågorna var rätt svåra och att provet var sjukt långt! Men med dem frågorna som jag hann kändes det okej bra:DD Men får fortsätta igen på torsdag så ska plugga till det igen! (alla fick fortsätta då) Men jag som tänkte att jag kunde släppa NO:n och fokusera på SO provet som är på fredag, men nepp. Mina planer med pluggandet går i kras, inget fungerar och jag vet inte hur jag ska få ihop allt! Får panik, för har inte börjat öva så mycket till SO provet....Gaaaaahhhhhdheishcwfhwoepjf

:p

Nä men när jag kom hem från skolan skrev jag upp allt jag behöver läsa på inför SO provet och sedan läste jag ett kort häfte. Efter det åt jag och sedan var det dags för träning.

På dagens träning hade vi test...Man kan säga att jag typ darrade av nervösitet. Vi hade beeptest, brutalbänk & "hopp" test! Det var en rätt chill träning men väl under de olika testen var det jobbigt! Särskilt beeptestet. Men jag är nöjd med min insats♡♡ Så det är bra! Efter träninge duschade vi och sedan åkte vi hem. Har precis ätit kvällsmat och fixar nu det sista till Olivia imon. För imorgon fyller världens bästa kompis år!! Världens bästa Olivia fyller 15 år♡♡♡ Hon är bäst!!!!! Älskar henne!!


Men nu måste jag snart släcka lampan. Eller ja, snart....

 

Av Linn - 2 december 2014 18:47

Är just nu påväg till handbollsträningen! Bloggar mer hemma sedan...ville bara uppdatera snabbt;)) hahaha

Av Linn - 2 december 2014 13:45

Saknar mitt favorit lag HHK♥ TUSEN hjärtan till det laget och alla lagkompisar!

Underbar glädje vi hade...

 

     

Kramis♥ (kollade på massa videos när vi spelade minihandboll från 2008)

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards