♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 7 december 2014 16:53

Hörs sedan när jag har tid att uppdatera:))) Nu ska jag äta middag - hamburgare & mormor är även här på middag idag <33 Sedan fortsätta med matte plugg.....
Kraaaaam

Av Linn - 7 december 2014 14:15

Stort matte prov imorgon......så såhär spenderas min dag idag (ofc inte hela dagen med en stor del av dagen)

Många kramar så hörs vi senare♡♡♡ mste plugga vidare nu:P

 

Av Linn - 7 december 2014 10:15

hej allihopa! ♡♡ 

Idag är det den 7:e December och jag önskar alla en jätte bra söndag och även en underbar 2:a Advent!♡♡♡ 


Såklart får ni öppna dagens lucka, klicka bara på bilden! (tycker själv att den är rolig)

 

Kraaaaaam♡♡♡

Av Linn - 6 december 2014 21:14

Hej allihopa!♡♡ 

Kände att det var dags för en uppdatering här på bloggen;) Har varit med Olivia & Caisa nästan hela dagen och vi gjort massa olika saker men också spelat i 2 videos♡♡ Som kommer komma upp i 2 av min julkalenders luckor framöver♡♡ (kan avslöja att den första videon kommer i morgondagens lucka) 

------------------------------------------------------

Väl hemma sedan pluggade jag lite matte! Gick bra:DD Men ska fortsätta med ALLT imorgon som jag behöver kunna innan provet på måndag! Är en hel del. Så morgondagen kommer antagligen bara bestå av plugg med såklart lite pauser♡ Då jag bl.a tänkte filma in en video? Vet ej ännu! Men får se hur dagen blir av imon. 


Men iaf, nu ska jag äta godis & redigera en av videosarna♡♡ 

Jag känner att det inte är någon idé att göra ett godnatt inlägg sedan då jag förmodligen inte kommer ha något att berätta eftersom jag skrev vad jag gjort under dagen i detta inlägget;PP

Så även fast jag inte ska sov än, så säger jag godnatt alla, hörs imorgon♡♡♡♡

 

Av Linn - 6 december 2014 12:15

Hej aaaallllaa♡♡

Den 17 December fyller jag 15 år och alla frågor typ hela tiden "vad önskar du dig Linn"? Jag bara "äääh vet inte". Men jag vill veta! För annars får jag en massa småsaker som jag kanske inte har så mycket användning av? Jag vet inte....

Sedan är det ju också julafton så jag behöver en massa förslag på saker man kan önska sig! 


Vad tror du att jag kan gilla? OCH vad önskar du dig i julklapp??

Skulle bli sjukt glad om ni underbara personer hjälpte mig♡♡♡♡♡

Taaaaaaack♡♡♡♡

 

Av Linn - 6 december 2014 10:45

Halliiii hallå allihopa♡ Hoppas alla får en toppen bra lördag & 6:e December♡ Själv ska jag vara med Olivia & Caisa på förmiddagen och sedan plugga matte på eftermiddagen;)) 


Dags för lucka 6! Klicka på bilden för att öppna den! 

 

Kramar♡♡♡♡


Av Linn - 6 december 2014 10:16

Godmorgon allihopa! Vaknade runt 9 och kollade på julkalender och sedan åt jag frukost! Idag vet ni vd jag ska göra (typ berättat det 2 ggr redan;) Men jag ska vara med Caisa & Olivia o vi ska filma en video♡♡ Sedan ska jag plugga, plugga, plugga matte!! 

Hoppas alla får en bra lördag♡♡♡ 

En av mina favoriut låtar just nu! 

Av Linn - 5 december 2014 22:57

Har under kvällen haft fredagsmys med familjen samtidigt som vi kollat på idolfinalen! 

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på någon film, eller iaf börja kolla på någon film.

Imorgon ska jag, Olivia & Caisa spela in en video (christmas edition) ♡♡ Ska bli superroligt! Och sedan kommer resten av dagen bestå av matte plugg! 

Sov gott alla så hörs vi mer imorgon!

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards