♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 13 december 2014 16:45

Hej allihopa! ♡♡

I dagens lucka (lucka 13) fann ni receptet på dessa underbart söta julgranarna, men jag tänkte att jag delar med mig av receptet även i ett inlägg, för dem blev sååå söta och goda!! Och var verkligen super roliga att göra:DD


Ingredienser till ungefär 4 st. julgranar: 

•3 msk smör

•Ungefär 10-20 stora (vanlig size) marsmellhows

•Ungefär 3-4 dl rice pops (speciella flingor) Men jag tänker att det skulle fungera lika bra med

                                                                havregryn om du inte har dem flingorna hemma.

                                                                 Testa själv:))) 

•Grön karamellfärg (för att få julgranen grön)

•Kristyr (ska se ut som glitter)

•Strössel eller annan dekoration (till julgranen)


Såhär gör du:

-Smält smöret

-När smöret är smällt lägger du i marsmhellowsarna och låter dem smälta tillsammans med smöret.

-Stäng av platten och ta av kastrullen från plattan.

-Blanda i karamellfärgen och rör om.

-NU GÄLLER DET ATT VARA SNABBT INNAN DET STELNAR!! Lägg i flingorna och blanda samman till en smet.

-Lägg smeten på ett bakplåtspapper.

-Forma till valfri storlek julgranar (för mig blev det 4 st.)

-Dekorera julgranarna! 

-Klara att äta och kan även förvaras i kylskåpet.


Hoppas ni kanske känner för att baka dessa någon gång? :)) 

 

Förresten, det kommer komma upp en video när den är klar med en massa julbak, alltså en "Christmas treats" video. Men änsålänge är den inte klar, ha rinte filmat allt ännu! 


Många kramar till er♡♡♡

Av Linn - 13 december 2014 16:13

Av Linn - 13 december 2014 16:06

Hej allihopa!
Har varit i stan med Olivia & Caisa<33 Varit en bra dag!<3 Men sjukt mycket folk som julhandlade....så jobbigt!!
Men vi tog iaf en fika på E.H och så har vi tittat i affärer och shoppat. Dock fick jag inte med mig några julklappar hem...
Men nu sitter vi på bussen hemåt! Vi fick springa för att hinna med denXD Haahah Och när jag kommer hem får jag skynda mig att byta om till mitt släktkalas som börjar kl.17
Ha en fortsatt braa dag<333

Av Linn - 13 december 2014 12:45

Wooho, nu kan ni öppna lucka 13!! ♡♡ Bara att klicka på bilden!!

 

Många kramar och ha en fortsatt braaaa dag♡♡

Av Linn - 13 december 2014 11:20

Hej allihopa och glad Lucia!!♡♡ För idag är det den 13:e December vilket också innebär LUCIA! 

Därför önskar jag er alla en jätte bra dag & en bra lucia♡♡


Har precis städat mitt rum + övervångingen och ska hjälpa till lite där nere inför ikväll. Ikväll ska jag ha släktkalas och därför behöver jag också hjälpa till;;)) 

Men sedan ska jag, Olivia o Caisa åka in till stan - det är iaf planerna♡♡ 


Men vi hörs mer under dagen!

     

Av Linn - 12 december 2014 22:47

Har varit en toppen bra freeedag!!♡♡ Så himla bra & rolig dag helt enkelt!

Skolan var toppen! Med luciafirande, massa fika samt jätte bra lektioner och vänner. Toppen. Bild-lektionen var underbart roligt hahah♡ Nä men vi fikade där samt målade och sedan fick vi även sluta en kvart tidigare, men det är alltid nått! 

Bra början på en förhoppningsvis bra helg också!

Träningen förut var också rolig.


Imorgon är det endast 4 dagar kvar tills jag fyller 15 år♡♡ Så vi ska ha släktkalas för mig eftersom vi inte kan ha det på min födelsedag (17 December fyller jag år) 

Och det är alltid roligt att få presenter;)) hahah! 

Men vi får helt ekelt se hur helgen blir♡ 


Nu ska jag mest ta det lugnt och kolla på något program på datorn♡

Btw, lucka 13 imorgon, kanske kommer upp lite senare men det är för att jag ska fixa den imorgon.

Hörs♡

 

Av Linn - 12 december 2014 20:23

Hej allihopa!
Är påväg hem från handbollsträningen nu! Träningen gick bra och var rolig.
När jag kommer hem ska jag ha fredagsmys med pizza och annat gott;)) Ska bli sååå otroligt skönt med helg nu!':DD ska bli as roligt!

Men vi hörs senare.
(Sofia hälsar i bilen)

Av Linn - 12 december 2014 11:50

 

   

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards