♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 16 december 2014 22:19

Shieet nu ligger jag här i sängen som alla tidiagre år och väntr förvantansfullt efter morgondagen♡ Att få vakna upp med sång och present av familjen! Att sedan få ha en underbardag i skolan och att dagen avslutas bra:) Hoppas det blir så imorgon!♡♡ 

Jag börjar som vanligt tidigt på onsdagar därför kommer jag bli väkt ännu tidigare imorgon när mamma,pappa och min lillebror ska "sjönga" för mig! Jag kommer få ett paket på morgonen "resten" på kvällen efter skolan♡ 


Nä, men denna dagen har varit bra! Fått mycket gjort här hemma nu, fixat med 2 luckor framåt samt satt upp min lilla julgran i mitt rum♡♡ SÅ mysigt!

Nu ska jag försöka sova, så hörs vi imorgon! WOHO 15 imorgon:PP

 

Kraam♡♡

Av Linn - 16 december 2014 16:36

Heeellluuw allihopa♡ 

Som ni antagligen visste om ni läst mina senaste inlägg så har vi idag haft volleyboll tunering mot alla 9:or! I början var jag inte speciellt tagg på det, men det blev bättre och roligare! Klassen delades upp i 2 lag efter klasslistan, och blev då 9a1 och 9a2. Jag var i 9a1 för er som undrar:PPP Hahaha intressant! Men iaf så slutade det efter typ 3 timmars spel att 9c vann och 9a kom tvåa♡♡ Så det var bra!

Till lunch idag var det julbord, med julmust!! SÅ gott!! Mums. 


Men iaf, när jag kom hem testade jag att göra en raindeer marshmallow, som var i dagens lucka, resultatet ser ni på en av bilderna nedan! Och den blev riktigt god!

Resten av denna dagen kommer vara mest lugn. Ska inte träna idag. Funderar på att sätta upp julgranen och så måste jag fixa lite andra saker.

Men ni får han en fortsatt bra dag♡ 

Här kommer en massa snaps från dageeeen

                   

Kram♡

Av Linn - 16 december 2014 09:41

Hoppas alla får en bra dag! Har precis bensträckare på so lektionen...

Av Linn - 16 december 2014 08:15

Godmorgon allihopa♡♡ Helt sjukt - imorgon fyller jag 15 år!! Kan knappt fatta det:DDD 

Känns inte som December längre, eller jo, eller nej, vet inte.....


Men idag i skolan ska vi ha vanliga lektioner fram tills lunch, då det är volleyboll tunering med alla 9:or!! Wey.....Men till lunch idag är det också julbord♡♡♡ MUMS!! :PPPP


Hoppas alla får en bra dag! Nu kan ni öppna lucka 16, bara att klicka på bilden!

 

Många kramar♡

Av Linn - 15 december 2014 22:31

Jahopp då var måndag över....Asså det går knappt att fatta att mitt upp i allt så bara tiden rullar iväg och redan häften av min favorit månad har spenderats, önskade att det precis hade börjat...

Vill ha mer December. Och det ska jag också! ♡

För detta är den absolut sista skol-veckan på hela året och sedan blir det jullov på fredag!!! Längtar sååå sjukt mycket:DD Fast något annat jag också längtar efter är onsdag:PP MY BIRTHDAY♡♡ 


Nä, men nu ska jag snart sova. Tisdag imorgon, och då är det bl.a volleybolls tunering i skolan samt julbord♡♡♡ ÄLSKAR julbord! 

För övrigt så har min måndag varit bra, skolan gick bra och vi fick reda på vårt matte prov och vårt matte betyg!! OCH JAG BLEV SÅ SJUKT GLAD!!! SÅ j*vla glad!!!! Så underbart glad och stolt:D Det går knappt att fatta!! Ska verkligen bli så sjukt roligt att få betygen sedan på fredag!! 

Träningen gick också bra! Men nu ska jag bara kolla lite bloggar o svara på lite kommentarer, sedan sova:P Hörs imorgon allihopa!

 

Av Linn - 15 december 2014 17:21

Hej allihopa!
Slutade 16, och 17 skulle jag åka till träningen så fick skynda mig att fixa mat o byta om! Men nu sitter jag och Olivia påväg till handbollsträningen, fast det är typ styrka/fys träning, så tråkigt://
Ha en fortsatt bra måndag så hörs vi sedan!

Av Linn - 15 december 2014 11:30

 

Skulle lätt kunnat ha på mig detta på julafton♡♡♡ 

Av Linn - 15 december 2014 10:32

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards