♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 2 december 2014 10:45

Hej allihopa! Och godmorgon♡♡♡ Hoppas alla får en jätte bra 2:e December!

Själv ska jag ha stort NO prov idag!!....hoppas det går bra! 


Men nu kan ni öppna dagens lucka♡♡ Klicka på bilden för att öppna den!

 

Många kramar♡♡♡

Av Linn - 1 december 2014 22:18

Nu var första dagen av December över! Kan knappt fatta att vi helt seriöst är inne i världens bästa månad enligt miiiiigg♥ Sååå himla underbart roligt!!♥ 

Ägnade ungefär 2 timmar åt julkalendern men han verkligen inte långt...jaja. 

Nu måste jag sova! Skola imorgon som vanligt.

Gooooodnatt

 

Av Linn - 1 december 2014 19:54

Gud vad skönt det känns nu efter timmar med No-plugg! Känner mig verkligen stolt:DD Kan knappt fatta det men fattar äntligen NO:n♥ Såååå glad!! Nu är jag taggad inför provet imorogn, om man kan säga såå? :O hahahahahah Nej, men vi får hoppas på godkänt så är jag nöjd♥ 

Men känns iaf skönt att vara klar för dagen nu!

 

Nu ska jag ägna mig åt bloggen & fixa med massa luckor till min julkalender (är planen) har nämligen endast lucka 1 - som ligger uppe, fixat. Alltså inga andra luckor.....Vilket jag typ får lite panik över...Plus att jag måste fixa med massa andra saker med bloggen! Så det är det jag ska göra resten av kvällen♥ 

 

Hörs!

 

go bild:PPPP kramar

Av Linn - 1 december 2014 18:30

Pluggar för fullt inför det stora NO provet imorgon! Bättre uppdatering kommer samt svar på kommentarer<33
Ha en bra kväll alla!

Av Linn - 1 december 2014 11:45

Hej på er alla December freaks!! ♡♡

Hoppas alla får en underbar 1:a December idag! Det ska jag ha♡♡ 


Nä, men nu är det dags för lucka 1 i min lilla julkalender♡


Enjoy & klicka på bilden för att "öppna dagens lucka"

(ni kommer till min julkalender2014´s blogg, ni kommer förstå)

Hoppas ni gillar den♡♡♡

 

Många kramar & om ni inte fattar, fråga mig i kommentarerna:))))

 


Av Linn - 1 december 2014 09:15

ÄNTLIGEN månaden som JAG har längtat efter så SJUKT länge!!

Nu är den äntligen här och jag är så sjukt taggad♡♡♡ 

Denna månaden kommer bli så sjukt bra & rolig. Go go go!! 

Hoppas alla får en underbart bra december♡♡♡♡

December, är min absoluta favorit månad på hela året!!


"Hello December♡♡♡♡♡"

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards