♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 17 december 2014 22:23

Hej allihopa♡♡ 

Herregud vart ska man börja? Min födelsedag har varit jätte bra! ♡ Jätte många har sagt grattis:DD Vilket är såååå himla roligt♡♡ På facebook, instagram, snapchat, bloggen, på sms, genom samtal och såklart i verkligheten♡ Så jag är verkligen jätte tacksam!!

Folk betyder så mycket för mig, alla underbara vänner, älskar dem!! 


Nu är min födelsedag snart över och det är snart dags att sova. Denna dagen går alltid så sjukt snabbt och när den är över, så är det ett heeeeelt år kvar...SÅ lång tid.

Men dagen har iaf varit jätte bra♡ Speciell dag. 

Går inte att beskriva, men hela dagen har varit underbar! Har haft ett leénde på läpparna hela dagen:) Förräns nu då, då den är över:/ ;)) 


Nä, men taaaaaaaaack såå sjukt mycket allihopa♡♡♡♡ NI ÄR BÄST!

-------------------------------------------------------------

Imorgon är det enhetensdag i skolan - väldigt chill. Vi ska städa ur skåpen, titta på film och grilla korv. Sedan slutar vi strax efter 14 tiden. Då får jag se om jag ska spela beachvolleyboll med handbollen, det tar vi då. Förresten så förloade vi handbollsmatchen med bara några bollar, men det var också sista matchen för iår och denna terminen!

Hoppas alla haft en jätte bra dag, för det har jag! Många godnatt kramar så hörs vi imorgon!

     

MÅÅÅÅNGA kramar från en jätteeeeeee glad Linn♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 17 december 2014 17:25

Video är ganska rörig men bara gjorde den:PP 

Ska svara på alla era underbara kommentarer nu, sedan ska jag spela handbollsmatch! Och ikväll blir det tårta :)))


Hörs mer senare!! 

Av Linn - 17 december 2014 15:15

Denna dagen är bara så underbar!!!!!!!!

Delar med mig av några bilder som jag hittade ifrån tidiagre födelsedagar...

     

Hade bara 3 stycken på datorn:PPP

Av Linn - 17 december 2014 14:51

Finns inga bättre kompisar........Om någon av er läser detta, ni ska veta att ni är världens bästa kompisar! Så sjukt tacksam för allt och alla underbara texter och bilder<3 <3 <3 

Blir och är så himla otroligt glad!!

NI ÄR DEM BÄSTA SOM FINNS!!

 Videon är Från världens bästa Pauline

Från världens bästa Olivia

 

Från världens bästa Caisa

 

Från världens bästa Sofia

 

Från världens bästa Karolina

 

Från världens bästa Frida


Av Linn - 17 december 2014 07:56

Love!!! Time for schooool<33

Av Linn - 17 december 2014 07:45

Heeeej allihopa!!♡♡♡♡♡ 

IDAG ÄR DET ÄNTLIGEN MIN FÖDELSEDAG!! IIIIHHH JAG FYLLER 15 ÅR♡♡♡

Graaaaatttiiiiss till mig:DDD


Läste ni inlägget som kom upp vid 5-tiden imorse?Do it! Det var tidsinställt btw. Men läs det annars om du inte läst det♡♡♡ 


Men nu kan ni alla öppna lucka 17, födelsedagsluckan ♡♡♡♡♡ 

 

Hoppas alla får en lika bra dag som jag tänker haa♡♡♡♡

MÅNGA KRAMAR!! 

Av Linn - 17 december 2014 05:15

WEEEY!!!!!!!!!!! Vet ni vad det är för dag idag???? Jo MIN FÖDELSEDAG♡♡ 

För (inte helt)exakt 15 år sedan den 17 December 1999 föddes jag...Åren går så himla snabbt och jag fyller redan 15 år♡ 15....så stort! Livet är verkligen jätteee braa och varje år är helt underbart♡ 

Nu när vi är inne i min absolut favorit månad innebär det också min födelsedag, vilket är idag!


Idag är den dagen som är min dag, min egna speciella dag. Älskar den dagen♡ Och den är idag! Kommer bli en såååå bra dag, hoppas jag!♡♡ Alltid såå himla roligt när man får en massa "grattis" osv♡ 

När jag vaknar om några timmar kommer min familj sjönga för mig.....Jag vet inte riktigt om jag får presenterna på morgonen eller på kvällen men det får vi se! Det är en vanlig skoldag, och det ska faktiskt bli roligt att vara i skolan♡♡♡ Längtar;)) 

Nä. Men nu ska jag har världens bästa dag!!


♡WOOWW WEEEYYYY IT´S MY BIRTHDAAAAYYY♡

 

 

"Graaaattiiis till mig själv:DDD ♡♡♡♡ "

Tusen kramar till er allihopa!!♡♡

Av Linn - 16 december 2014 22:30

Om bara några timmar fyller jag år....

Kan seriöst inte fatta det. Kommer bli så otroligt roligt!!! 

Förra året när min födelsedag var "slut" skrev jag detta inlägget på min gamla blogg, att vi ses om ett år. Och snart den dagen kommen!

Allt kommer bli så himla roligt. Kommer knappt kunna sova, älskar att fylla år :D

Men nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon! iiiihhhhhhhhhhhh

 


GODNATT vi hörs imorgon!! "Cause it´s my b-dayyyyyyy!♡♡♡♡♡"

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards