♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 21 december 2014 16:11

Hej allihopa! 

Kom hem från stan för ungefär en timme sedan! Var där med mamma. Och jag var ute efter att handla julklappar till pappa, farmor, farfar, mormor och mamma. Och jag hittat faktiskt allt!♡ så det var jättebra!! Ska imorgon kolla igenom allt jag har samt börja slå in alla julklapparna♡ SÅ roligt! 

Men det var jättemysigt i stan. Dock var det ljus så alla julbelysningar syntes ju inte så bra, men det var fint ändå. Jag och mamma tog en ficka på espresso house och jag drack en varm vit mocka med grädde & karamelsås - sååå himla gott! 

----------------------------------------------------------------

Ha nu en fortsatt bra söndagskväll, själv kollar jag på handbollsmatch (brons match mellan sverige och montenergro) Hoppas Sverige vinner!!

         

Kramar♡

Av Linn - 21 december 2014 13:15

Åhh vad roligt det hade varit att ha en jultröja♡♡ Även hur ful den än var!! Så hade det varit såå roligt att ha en ;)))

 

Av Linn - 21 december 2014 13:02

Av Linn - 21 december 2014 11:20

Godmorgon? ♡♡ Iaf, heeej! 

Har precis städat det sista inför julen:P Man gör typ alltid det, ahhaah♡ 

Men iaf, idag är det bara 3 dagar kvar till julafton!! Och seriöst, jag är så sjukt stressad! har verkligen inte köpt klart alla julklappar ännu, har en del kvar!! Och måste verkligen ta tag i det idag! 

Ska åka in till stan sedan med mamma.

Till dess får jag se vad jag hittar på!

Hoppas alla får en underbar söndag, en underbar 21 December & dessutom, en underbar 4:e Advent. Ni vet ju alla vad 4:e Advent innebär.....♡

     

Kram

Av Linn - 21 december 2014 10:45

Länkar min video "Christmas Treats" här på bloggen för er som missat den i gårdagens lucka!

Hoppas ni gillar videon♡♡♡♡♡♡


Många kramar♡♡♡

Av Linn - 21 december 2014 08:45

Hej allihopa! Och godmorgon♡♡♡♡♡

KAN SERIÖST INTE FATTA ATT DET ÄR 3 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!!

SJUKT. Vet inte vad jag ska skriva/säga.....det är bara helt sjuk. 

Både bra och dåligt.....


Men, idag är det den 21:e December och söndag! 

Nu kan ni alla öppna dagens lucka, lucka 21, klicka bara på bilden!

 

Hoppas alla får en jättebra dag♡ Kram!

Av Linn - 20 december 2014 22:30

Tänkte tipsa om denna julfilmen som jag såg idag♡♡ 

Det är en blandning mellan komedi och jul, typ. Och jag tyckte att den var väldigt rolig:DD

Mysig, julig, och ja...önskar att jag bodde i det området;) Hhahahahaha, nä men jag älskar julen! 

Okej det kanske inte säger så mycket om filmen....

Men "Deck the Halls" handlar om 2 grannar som "tävlar" om att synas från rymden genom att ha "störst" julbelysning på ens hus. 2 familjer med mamma och pappa och två barn var. Det slutar med att mammorna och barnet tröttnat på sina pappor och tar in på motell. Hur ska julen firas nu? På motel? Och kommer ljusen synas från rymden? 

 

Många kramar & sov gott♡

Av Linn - 20 december 2014 22:15

Hej allihopa! ♡ 

Nu var lördagen över! Min dag har varit bra:)) Fått gjort en del grejor här hemma såsom städat rummet, rensat ur lite kläder, redigerat en video, planerat vad jag måste hinna med innan julafton och även varit i skogen♡ Varför? Jo det får ni veta i morgondagens lucka! ;)

Nä, men det är väl mest det som jag gjort idag! Sedan har jag också tittat på en jätte mysig julfilm som hette "Deck the halls"! Verklgien ett tips!!


Hoppas alla haft en jättebra dag♡♡ Vi hörs mer imorgon, nu ska jag titta på någon anna film:P

 


♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards