♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Mot träningen

Av Linn - 15 december 2014 17:21

Hej allihopa!
Slutade 16, och 17 skulle jag åka till träningen så fick skynda mig att fixa mat o byta om! Men nu sitter jag och Olivia påväg till handbollsträningen, fast det är typ styrka/fys träning, så tråkigt://
Ha en fortsatt bra måndag så hörs vi sedan!

 
 
Elin

Elin

15 december 2014 20:09

Så fin du är!!!♥ Ha en fin kväll på träningen!♥♥♥♥ Träningen går bra ska du se :)
Många kramar

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

15 december 2014 20:26

Aww tack sötasie duuu♡♡ Du är bäst, detsamma till dig!! Tack så mycket;)) Träningen gick bra;))
Kraaaam♡

 
natalia

natalia

15 december 2014 20:22

Roligt att du var med i dagens lucka, vinnaren kommer upp imorgon!
Lycka till!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

15 december 2014 21:16

Sv1; Ja jag mår bara bra, känns dock lite jobbigt men det går allt över! Hur är det själv fina du?♥
Sv2; Tack för din kommentar, dina fina ord överhuvudtaget! Dem stärker mig otroligt mycket ska du veta!!!♥

Ja jag förstår inte heller varför han/dem gör något sånt här när jag inte gjort NÅGONTING!
Skulle absolut bara vilja bli av med dem, önskade verkligen att han/dem bytte skola - skulle göra min dag! Att personer vill förstöra någons liv, jag kan inte förstå det, vad fan är det som är så roligt med det!? Men med mig kan dem inte det, ingen har rätt till det! ♥

Jag hoppas VERKLIGEN INTE att du får vara med om detta, det är nåt INGEN ska få vara med om! Det tar på en och finns inom en - länge. Och om du någon gång skulle det, ta tag i det på direkten. Gör inte som mig, utan berätta för en vuxen - någon du kan lita på så att de tar tag i det! Lova mig det♥

TUSEN KRAMAR♥♥♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

15 december 2014 22:38

Åhh:(( MASSA MASSA TUSEN KRAMAR TILL BÄSTA DU♡♡♡v Du är verkligen bäst!!

Sv; Jo men mig är det bra:DD As gött att det är den absolut sista skol-veckan för året nu och dessutom en massa roliga dagar att längta till♡♡♡♡♡
MÅNGA kramar♡♡♡♡

 
Pinkie Pie

Pinkie Pie

15 december 2014 21:24

Vad fin du är! :D ♥ Hoppas att du haft en bra dag btw :3

http://SweetMe.bloggplatsen.se

Linn

15 december 2014 22:30

Aww tack söta du♡♡♡ Detsamma till dig♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards