♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 8 februari 2015

Good dayyy

Av Linn - 8 februari 2015 21:54

Hej på er♡ Varit med Ollis (olivia) nästan hela dagen! Först hemma hos henne, sedan var vi på allum och tillsist så hemma hos mig och kollade på film! Vet ni vilken film vi såg?? (nääe hur ska ni?)

Vi såg Big Hero 6, den var SÅ sjukt rolig & söt tycker jag!!! ÄLSKAR verkligen den filmen♡♡ Och har seriöst blivit helt kär i "Baymax" älskar han!!


Men min söndag har varit toppen♡ Hoppas eran också varit det, och att ni haft en bra helg^^

Imorgon ska jag upp tidigt, ska nämligen till tandläkaren kl. 8.00, och spänna rälsen uppe & nere...inte alls taggad...det gör så sjukt ont..Men det är sådant man får leva med. 


Ska försöka gå o lägga mig så snart som möjligt;) 

Sov gott allihopa♡♡ 

 

 
 
N

N

8 februari 2015 22:26

Kul att filmen var bra :))

http://nouw.com/nathaliemaria

 
S A R A

S A R A

8 februari 2015 22:42

blir också sugen på att se den!

http://www.sarafl.forme.se

 
anna

anna

9 februari 2015 00:57

snygg blogg :) hoppas allt e bra :D <3

http://fames.se/blondinas

Linn

9 februari 2015 10:57

Tack så mycket♡ Hoppas allt är bra med dig med:)

 
Ingen bild

SkotetMotLivet

9 februari 2015 08:00

Låter som att du har haft en toppen dag. Kanske får ta och kolla in Big Hero någon gång.

Linn

9 februari 2015 10:58

Ja det tycker jag! Den filmen var toppen:))))

 
felicia

felicia

9 februari 2015 13:37

inte sett den men ska

http://efji.se

 
natalia

natalia

9 februari 2015 17:11

Låter som en underbar söndag :)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Elin

Elin

9 februari 2015 20:07

Underbar dag!!! Hoppas att det fortsätter så :*♥

Åh vad kul att ni kollade på den filmen - den är BÄST! :D

KRAMAR!

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

9 februari 2015 21:07

håller med, den filmen är bääääst;DDD

Loveuu♡♡♡♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards