♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 22 december 2014 15:51

Hej allihopa!!♡ 

Vet inte hur länge jag har suttit och slått in alla mina julklappar som jag ska ge bort iår♡ Flera timmar haha! Men jag tycker det är så sjukt roligt att slå in julklappar och jag älskar att göra så att inga paket ser likadana ut, alla ska vara speciella. Älskar att slå in julklappar helt enkelt♡ 

Der blev en hel del julklappar iår, med det är för att jag älskar att ge! Att se folks miner när dem öppnar paketen och allt sådant, älskar jag!! 

Så nu är jag äntligen klar med att julklapparna, och är riktigt nöjd! 

Jag har lagt alla mina julklappar som jag ska ge, under min egna julgran i rummet! Blev riktigt mysigt och, ja, bara älskar det! :D 

Btw, vi ska ta in våran julgran och pynta den ikväll, längtar!!

Förlåt för suddiga bilder, men men...

           

Ha en fortsatt bra dag allihopa♡♡ Många kramar!

Av Linn - 22 december 2014 13:45

           

ATM

Av Linn - 22 december 2014 13:42

Slår in julklappar<33
Hörs snart!

Av Linn - 22 december 2014 10:00

Missat att kolla in min video "Christmas Treats"? Gör det HÄR.

Men i detta inlägget tänkte jag visa receptet på "Choklad Fudge" som jag bakade i videon! Receptet och hur man gör står i videon

Men tänkte göra ett inlägg om det också;)) 

Ingredienser till Choklad Fudge: 

•3 dl vispgrädde

•3 dl strösocker

•1 msk smör

•1 msk ljus sirap

•3 msk kakao

•1 krm salt


Såhär gör du: 

-Koka upp vispgrädde, socker, smör och sirap i en tjockbottnad kastrull på medeltempratur eller mindre. Jag har på 4:an ungefär. 

-Koka upp smeten så att den blir 125° varm! Ungefär 30 minuter tog det för mig.

-Viktgigt! Blanda med jämna mellanrum så att det inte bränner fast!!

-Sedan häller du i kakao och salt.

-Häll smeten i en form som är ungefär 10x25 cm. 

-Ställ in fudgen i kylskåpet och låt svalna i ungefär 1 timme.

-Klart♡♡♡♡♡

 

Många kramar♡♡

Av Linn - 22 december 2014 08:45

Godmorgon♡♡ 

Herregud att vi snart ha gått igenom alla luckor...Känn väldigt konstigt...Att tiden gått så snabbt, eller ja GÅR så snabbt. Det är liksom bara 2 dagar kvar till julafton!!!


Hoppas alla får en jätte bra dag♡♡♡♡

Nu kan ni alla öppna dagens lucka, lucka 22, klicka bara på bilden! 

 

Behövlig lucka kan jag bara säga;)) 

Kram!!

Av Linn - 21 december 2014 22:15

Då var ennu en dag över, söndagen, den 21 December! 

Min dag har bestått av julshopping med mamma, fika, tv, lite städning och ja, en allmänt lugn dag♡ Ska sätta på en julfilm nu (älskar det) och gotta ner mig i sängen. Ska bli så skönt att vakna upp imorgon, då vi inte har något skola!! OFC. Men ändåXD Så skönt!!


Hoppas alla haft en jättebra dag♡ Sov gott, så hörs vi imorgon!!

 

Av Linn - 21 december 2014 20:15

Gjorde 2 outfits som jag lätt skulle kunna tänka mig att ha på mig♡♡♡♡

Vilken är eran favorit av dem? 

 

Kramar♡


Av Linn - 21 december 2014 16:15

Kom på att jag har glömt att visa er min andra julgran i mitt rum♡♡ 

Satte upp den förra veckan tror jag:)) Sååå himla mysigt nu när jag har 2 plast granar i mitt rum! Älskar verkligen julen!! Världens bästa!! 

Vi ska också sätta upp den stora riktiga julgranen i vardagsrummet senare ikväll eller imorgon, vet ej helt;)

   

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards