♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 25 december 2014 14:46

Hoppas ni gillar videon♥♥♥ Själv tycker jag den blev riktigt mysig!! Älskar den;)) 

Men iaf, dagen igår var helt underbar!!!

Just nu är jag med Olivia och Caisa, men kommer ge bättre uppdtaering om dagen idag senare. Tills dess får ni ha en suuuper braaaa dag!!

Ni är bäst, tusen kramar till er.


Här kommer videon:

MIN JULAFTON 2014, i en video! SÅ mysig.

Av Linn - 25 december 2014 12:29

mer uppdatering kommer, har fullt upp med mobilen just nu<33333 wweeeyyyy!!!! SO HAPPY!!

Av Linn - 24 december 2014 23:29

Hej allihopa!! Nu är jag äntligen här, framför datorn igen! 

Den här julaftonen har varit en speciell dag, en helt underbart fantastisk dröm dag!! Min största önskan för detta året gick i uppfyllese!! OCH DET ÄR HELT SJUKT. Det går verkligen inte att förklara min lycka!!

Jag är så sjukt lycklig och glad så att jag srpänger sönder!!

Denna dagen kommer jag alltid komma ihåg och denna dagen kommer alltid finnas i mitt hjärta, varmt. 


Det går verkligen inte att beskriva dagen! Skulle ta en evighet. Men kan säga det att när jag satt och öppnade julklapparna och när jag tittatde ut genom fönstret, och såg att det snöade!! Sprack jag, asså jag typ skrev inombords och bara sprang direkt ut för att verkligen kolla om det stämde! SNÖ, älskar dig, klimatet, älskar dig!! TAck så j*ävla mycket!!!! Visst det är typ 1cm snö, som antagligne kommer försvinna men det spelar faktiskt ingen roll just nu! För min största öskan gick i uppfyllese - det snöade iår i december och inte på vilken dag som helst - utan JULAFTON!!

Gud, taack asså!!


Jag blev så sjuuukt himla otroligt nöjd med alla mina julklappar som jag fick!!! Och det var så sjukt roligt att se folk reaktioner när dem öppnade julklapparna från mig♡  

Jaa....Denna dagen har varit världsbäst!! Världens bästa dag. 

Nu ska jag njuta av den sista halvtimmen av årets bästa dag, svara på kommentarer & kolla andras bloggar!

Imorgon får ni massa bilder & den helt fantastiska videon som jag filmat under dagen kommer komma upp!

Längtar sååå sjukt mycket till imorgon, hihiihi♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 

         

Tusen kramar & sov gott♡ 

Av Linn - 24 december 2014 19:40

Asså det går seriöst inte att förklara min glädje just nu!!!!! Min största önskan har gott i uppfyllelse!!' Det är helt sjukt!!! DET SNÖAR!!
Jag kan verkligen inte fatta det!!! Det snöar!!!!!!!
Det här är världens bästa dag!!!
Skriver jätte snabbt inlägg men ville bara försöka förklara min glädje just nu!!!
Sedan, kan jag inte finns ord för julklapparna....är så sjukt himla tacksam och så himla j*vla glad!!!!
MIN GLÄDJE JUST NU ASSÅ..

Av Linn - 24 december 2014 14:00

Kan inget mer säga, detta är världens bästa dag!!

Här får ni lite inspo bilder♡ ÖNSKADE verkligen att det kunde snöa på julafton, det är verkligen min största önskan iår!! :(( Tusen kramar hörs snart!!:DD Och om en timme är det kalle anka:DDDDD

       

Av Linn - 24 december 2014 13:15

Hoho, nu är det dags för den allra sista luckan av min julkalender 2014♡♡♡

Det blev inte helt som jag hade tänkt mig, men hoppas det är okej ändå! Ni kan läsa vad jag babblar om genom att öppna dagens lucka!!


LUCKA 24, klicka bara på bilden!! ♡

 

Många kramar & ha en fortsatt underbar julafton♡♡♡

Av Linn - 24 december 2014 12:45

Jag vill bara ge er lite snabb update! Och önska er alla (igen) en helt fantastisk dag! VÄRLDENS BÄSTA DAG!!♥♥  GOD JUL alla underbara människor!!

Och så kan jag passa på att säga att jag kommer filma lite småklipp med mobilen under hela dagen och slänga ihop till en video sedan♥ 

Men nu ska jag fortsätta mitt jul-firande;)) Många många kramar !

Bjuder på en selfie..

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards