♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 24 december 2014 10:30

Bilderna är ju inte dem bästa, men men! Mobilpics.

Anyway, såhär ser mina naglar ut till julen♡ Blev själv väldigt nöjd:DD

   

MÅNGA KRAMAR & HA EN RIKTIGT BRA JULAFTON IDAG!!  

Av Linn - 24 december 2014 08:15

Godmorgon allihopa och jag vill bara önska er världens bästa dag!!!!!!! 

Idag är det den dagen jag har väntat på i 365 dagar♡ JULAFTON. Det är så sjukt roligt och hela denna dagen är så sjukt fantastisk. Denna dagens kommer bli världens bästa!!!! 

Hallååå, vakna!! DET ÄR JULAFTON!! (bästa dagen på året?) 

Jag vill bara önska alla som läser detta världens bästa dag och att ni får en underbar julafton idag!

Denna dagen kommer bli sååå sjukt rolig, bara vet det!! ÅHH ÄR SÅ GLAD!! Går verkligen verkligen inte att förklara min känsla just nu!! iiiiihhhhh

 

GOD JUL ALLIHOPA, NI ÄR BÄST BÄST BÄST!!

 

---------------------------------------------------

Min julafton kommer bestå av en pirrig mage fram tills farmor, farfar och mormor kommer. Så det är alltså min familj, farmor och farfar och mormor som jag komemr fira jul med iår! Och det komemr bli jätte mysigt och braa!! Men tills dem kommer kommer jag antagligen fixa en massa saker och bara vänta, vänta & vänta. Sitta vid granen och kolla på julklapparna;) hahah sådant! Men dem kommer strax innan 15, då vi kollar på världens bästa program (eller iaf mysigaste) Kalle Ankas JUL. 

Efter det blir det julbord, vilket jag tycker är såå så gott! Mums! 

Hela dagen är verkligen UNDERBAR. På kvällen öppnar vi julklapparna, och ja, finns det något bättre? Allt det är så himla mysigt. Resten av kvällen är bara helt underbar, finns inte ord.

Jag blir typ som ett litet barn under julen, och ja, det är bara kärlek för mig;)

 


Jag kommer uppdatera massa under dagen när jag helt enkelt har tid!

Men till dess, vill jag önska alla en helt underbar julafton! 

GOD JUL, ni är bäääääääääääässtttt!!!!

 

 TUSEN miljoner "GOD JUL" önskningar till er alla från miiig

Av Linn - 23 december 2014 23:29

Vad mer kan jag säga/skriva? Om 30 minuter är det JULAFTON!! 

Nu ligger också alla julklappar under granen i vardagsrummet!!! Kan inte vänta, iiihh:DD

Vi hörs massa gånger imorgon;) Och sedan, morgondagens lucka kommer komma upp senare under dagen för har inte gjort den ännu! Just that:P

Men jag kommer säga detta såååså många gånger - JAG önskar er alla världens bästa jul!! 


   

Miljoner kramar till er, och när alla vaknar imorgon är det JULAFTON!!

WEEY, JAAA!!!!!!! :DDDDD 

Av Linn - 23 december 2014 21:45

   

Av Linn - 23 december 2014 20:20

Standart mys dan för dan;) Uppesittarkväll med familjen! Ha en underbar kväll allihopa <33

Av Linn - 23 december 2014 19:45

Åhhh ska bli såå himla otroligt roloigt imorgon!!!! Längtar sjukt mycket!!

Önskar er alla en underbar kväll, med vad ni än gör! Uppesitterkväll? Det ska min kväll bestå av. Tv, smaka på den nygjorda julskinkan tillsammans med senap och världens godaste bröd, bingo och allmänt familjemys! 

Puss å Kram

 

Av Linn - 23 december 2014 18:42

Hej allihopa! 

Kom precis hem efter att ha bytt julklappar med världens bästa kompis Olivia & Caisa! Vi bestämde att öppna julklapparna då, istället för imorgon! Och jag blev så sjukt glad för mina julklappar!! Jättefina verkligen♡ Så olivia och caisa, om ni läser detta, tack så sjukt mycket igen:* 

 

Nu ska jag mest ta det lugnt och vid 20-tiden så är det dags för uppesitterkväll med familjen♡ Nivet när man spelar bingo och allt sådant mysigt! Ska bli riktigt najs;)) 

Ha en fortsatt underbar "dan före dan" kväll så hörs vi!

(förlåt för suddig bild)  

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards