♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under februari 2015

Av Linn - 20 februari 2015 18:02

Inte alls taggad på handbollsträning idag, fredag och hade helst velat vara hemma! Men men.....
Hoppas alla får en bra fredagskväll<33

Av Linn - 20 februari 2015 14:50

I tisdags beställde jag och mamma hem några grejer ifrån forever21<33 och precis när jag kom hem från skolan kom dem! Snacka om tur att jag var hemma!

Av Linn - 20 februari 2015 14:21

Woho slutar snart:)))

Av Linn - 20 februari 2015 09:13

Woho så skönt med fredag! Bara att klara av skoldagen först!
Senare ikväll är det tränar I guess.

Nä nu får jag ta å gå till skolan, börjar 9.25, hoppas alla får en jättebra dag<33

Kramar!

Av Linn - 19 februari 2015 22:52

-kort inlägg-

Skoldagen var okej, rätt tråkiga lektioner, men men. När jag kom hem så chillade jag mest! 

Kom hem från handbollsträningen för ungefär 30-45 min och har precis duschat & ätit kvällsmat, träningen var okej! 


Ska verkligen försöka lägga mig så snart som möjligt, då jag var riktigt trött imorse hhehe.

Jag hoppas ni haft en bra dag♡♡♡ Vi hörs imorgon igen<33


(svarar på kommentarerna imorgon / kollar era bloggar, ni är bäst♡)

 

Av Linn - 19 februari 2015 19:42

Hej allihopa!
Påväg till min handbollsträning just nu, träning mellan 20-22 så kommer hem sent idag!
Jag önskar alla en fin kväll<33

Kramar!

Av Linn - 19 februari 2015 17:32

Har precis kollat på finalerna av sprinten i skid - VM i falun. Och det är något med skidsporten som jag älskar, det finns någon dold glädje bakom det. 

Idag så tog Stina Nilsson (från sverige då) silver bakom Marit Björgen, och att se det var verkligen ren glädje...Jag vet inte varför. Det är nästan alltid så med stora skidtävlingar, detsamma med OS 2014, det var så sjukt roligt att följa. 


Skidsporten är något speciellt, det är så stor glädje och vänskap med det. Vänskap mellan deltagarna.

Och det allra roligaste är ju såklart (tycke jag) att se när någo svensk är med och särskilt kommer på pallen, det är så sjukt roligt. 


hehe var bara tvungen att säga vad jag tycker som skidsporten:)) 

 

Bildkälla här

Av Linn - 19 februari 2015 08:24

Hej allihopa!
Går just nu till skolan, blev lite kaos imorse då halva huset hade strömavbrott + att jag sprang runt och inte kunde bestämma vad jag skulle ha på mig...
Men men, hittade till slut;)
Hoppas alla får en bra dag!<33



♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards