♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 31 januari 2015 22:59

Hej allihopa! 

Handbollsmatchen gick super, vi vann med kanske 23-16? ♡ Jag spelade bra och var nöjd med min insats, gjorde 2 mål!! Dock var vi lite sega i spelet i början av matchen, men det släppte mot slutet. Det var iaf roligt:) 

När jag kom hem så väntade lördagsmiddag - Afrikana, mums!! 

Och sedan spenderades resten av kvällen med familjen framför tv:n med godis & chips♡♡ 


Nu ska jag sätta på någon film & kolla lite bloggar:))) 

Hoppas eran lördag vart bra! Massa kramar!

 

Sov gott♡ Vi hörs igen imorgon!

Av Linn - 31 januari 2015 16:29

Hej allihopa!
Just nu sitter jag i bilen påväg till handbollsmatch! Ska möta Kärra! TAGGAAAAAaa

Av Linn - 31 januari 2015 10:30

Önskad video - Hur jag gör mina headers till bloggen!!

Hoppas ni gillar den;)) 


Om ni använder tipset, länka gärna eran blogg i

 

en kommentar så att jag kan kika in:DD


(spelade in videon igårkväll, och kan säga att det inte är den bästa, men nu vet ni hur jag gör)

Massa kramar till er♡♡

Av Linn - 30 januari 2015 22:40

Hej allihopa! 

Hoppas alla haft en riktigt bra fredag♡ För det har jag! Skoldagen gick jättebra, och idag på SO lektionen så skrev vi våran avslutande reflektion om förintelsen...Vi fick ha max2 sidor på oss...Vilket var väldigt svårt för mig!! Önskade verkligen att jag hade mer "plats" att skriva på...då jag inte kunde visa allt jag kan! Men vad ska man göra? Jag får hoppas att det gick bra helt enkelt. Frågan vi skulle reflektera om var "Hur kunde förintelsen genomföras och kan det hända igen?" 


Efter jag slutade och efter att Olivia & Caisa hade slutat så gick vi 3 ut i snön och åkte pulka!! Man får verkligen passa på nu när vi äntligen har (enligt mig) mycket snö♡ Det var verkligen jätteroligt!! Världens bästs kompisar:*


Nu på kvällen har jag suttit med datorn framför tv:n med familjen, ätit godis samt chips samtidigt som jag fixat med header! Och så har jag spelat in en video där jag visar exakt hur jag gör mina header här på bloggen! Den kommer upp imorgon kl. 10.30 Så då får ni kika in;)) 


Massa kramar till er♡ Säger godnatt nu! Ska sätta på en film aldelles strax;)

       

Loveiees  

Av Linn - 30 januari 2015 20:21

Har nu under kvällen fixat med min design lite^^

Tror jag är nöjd nu! Men jag tycker det är så roligt att ändra och fixa, så kommer säkert små fixa lite då och då♡ Men nu är själva bilderna längst upp lite mer "vinter inspirerade", men de reprensenterar också mig själv! Med hanboll & vänner♡♡♡♡ 

 

Av Linn - 30 januari 2015 19:23

Tänkte jag kan dela med mig av vad jag ska göra i helgen:)) Inget speciellt händer eller så, men kan alltid vara roligt!


  • Spela handbollsmatch  ✔
  • Städa rummet(!!) ✔
  • Fixa med designen på bloggen....
  • Plugga Svenska och kanske Matte? ✔
  • Vara ute i snön, om den är kvar då;) ✔
  • Något mer?? Ja..säkert...men vet bara inte vad just nu^^✔

Önskar er en bra helg♡♡♡♡

 

(kommer sätta ✔-tecken på det jag gjort:D) 

Av Linn - 30 januari 2015 18:15

 

Vad roligt att du frågade:DD Det är faktiskt 2 olika "saker". Det första är en helt vanlig muspekare & det andra är ex. glitter som följer efter muspekaren. Du behöver alltså göra 2 olika saker för att få båda!

SVAR1: Få muspekare.

1: Gå in på denna hemsidan: http://www.cursors-4u.com/

2: Väl ej muspekare och kopiera sedan koden (kommer tyvärr inte ihåg vilken av de 2 koderna)

3: Gå till bloggen - iställningar - menyavdelningar - skapa avdelning - välj: HTML-kod

4: Klistra in koden du kopierade!

5: Klart!♡

 

SVAR2: Få ex. glitter bakom muspekaren.

1: Gå in på denna hemsidan: http://www.cursor-switch.com/gallery/created/3

2: Välj det motivet du vill "ska följa efter" din muspekare.

3: Kopiera den koden!

4: Gå till bloggen - iställningar - menyavdelningar - skapa avdelning - välj: HTML-kod

5: Klistra in koden du kopierade!

6: Klart!!

 

Eftersom du som frågade detta inte länkade till någon blogg eller så, så kan jag inte säga till dig att jag har svarat på frågan! Men hoppas du läser detta inlägget!

Hoppas ni gillade inlägget♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Och om ni har någon annan fråga så är det bara att fråga!

Av Linn - 30 januari 2015 13:53

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards