♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 21 januari 2015 17:23

Får ju passa på nu när man har snö känner jag;) 

Dock, blev det den fulaste snögubben jag sett hahahah♡ 

 

Kramar till er, ha en fortsatt bra onsdagskväll^^   

Av Linn - 21 januari 2015 15:39

eller ah snart;))
Sitter just och äter kladdkakan som jag bakade igår. Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Av Linn - 21 januari 2015 12:45

Bästa Ebba gjorde denna roliga "tagen" (om det är en tag?) på hennes blogg! Och tänkte att jag också kunde göra den lite snabbt! Då får ni ju lite mer om mig också^^ 

Du har….

(x) Mascara över 100 kr
() En plattång
(x) En locktång
() Designparfym
() Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(?) Läppglans över 100 kr
() Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
() Fixade naglar (vanligt målade naglar?? eller fixade naglar hos en nagelfixare? fattade inte)

Summa = 7 / 8?

 

Du …

() Använder locktång/plattång varje dag
() Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
(x) Använder läppglans varje dag
(x) Använder bodybutter varje dag
() Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
() Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på gym / gör något sport - la jag till
() Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 5

 

Du har… 

() Tonat håret
() Färgat håret
() Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 1


Totalt: 13 / 14

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Naturlig men mån om sitt utseende!
15-20 Tona ner lite va…
20- 25 Hälften plast, hälften människa.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Av Linn - 21 januari 2015 10:14

Fick precis reda på att vi INTE ska ha engelska debatten idag, den lyckan alltså!! Hahahahah
Har iaf rast just nu!

Av Linn - 21 januari 2015 08:28

Godmorgon allihopa!
Börjar strax med digital workshop, slutar 14:50 idag och då ska jag hem och plugga också!
Hoppas alla får en bra dag<33

(har typ obekväma kläder idag och det är det värsta som finns) orkar inte....

Av Linn - 20 januari 2015 22:08

Hej på er! Min dag har bestått av skola, plugg och ja, typ det. Eller jag självklart har jag gjort andra saker men plugget under kvällen har varit "fokuset". Gick bra! Fick gjort en hel del! Även fast jag har mycket kvar til imorgon, men det är bättre att dela upp det såhär:) 

Nu när det är så mycket i skolan och med hanbollen så blir det ofta att jag inte kollar era bloggar & svarar på kommentarer förrän på kvällen! Men alla förstår ju varför! Men jag vill bara tacka så sjukt sjukt sjukt mycket för alla kommentarer, det är så himla roligt!! Att logga in och först har 18 kommentarer, svara ungefär hälften och vid ett senare tillfälle logga in och ha 17 kommentarer igen!! TACK ♡ Ni är bäst!!

-Min dag har varit bra! Och nu på kvällen bakade jag en snabb kladdkaka - mums, och så har jag bara kollat på tv. Ska alldeles strax gå och lägga mig, är verkligen så sjukt trött på mornarna...Så måste ta vara på "all sov tid";))


Onsdag imorgon då. Vi ska ha engelska debatt i skolan imorgon...vilket just nu kan dra åt skogen. Vill VERKLIGEN INTE ha det....och känner mig skit dålig då jag inte ens vet vad man ska kunna öva på så har inte gjort nåogt!! Men engelska är inte min starka sida...bryr mig inte just nu..


Nä nu ska jag inte skriva mer. Sov gott så hörs vi imorgon♡♡ ha en toppen dag!

 

Massa kramar:*



Av Linn - 20 januari 2015 20:55

Av Linn - 20 januari 2015 14:36

Kom precis hem! Skolan gick bra & var rolig:)) Nu ska jag sätta mig och plugga en massa, engelska, matte, spanska och så kanske det blir något mer! Har en hel del läxor iaf!
Ha en fortsatt bra dag<33

Svarar på era kommentarer och kollar era bloggar så fort jag får tid<333
Massa kramar!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards