♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

Ny design!

Av Linn - 30 januari 2015 20:21

Har nu under kvällen fixat med min design lite^^

Tror jag är nöjd nu! Men jag tycker det är så roligt att ändra och fixa, så kommer säkert små fixa lite då och då♡ Men nu är själva bilderna längst upp lite mer "vinter inspirerade", men de reprensenterar också mig själv! Med hanboll & vänner♡♡♡♡ 

 

 
 
Annie

Annie

30 januari 2015 20:29

Jättefint blev det! Så duktig du är med att fixa sånt! ;)

Hur har dagen varit? :)

Min dag har varit bra :)

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 20:34

Åhhh tack såå jätte mycket underbara duu♡♡♡♡

Min dag har varit jättebra!! :DD Skoldagen gick bra & efter skolan var jag med mina bästisar och åkte pulka & var ute i snön! Man får ju passa på;))

Härligt att höra att din dag varit bra!

Massa kramar, ha en bra kväll!

 
natalia

natalia

30 januari 2015 20:37

Gud så fint det blev, vart har du gjort den? :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 20:39

Åhh tack så jättemycket:DD ♡♡

Jag har gjort den på www.picmonkey.com , verkligen SJUKT bra sida!! Man kan gör att från headers, collage till att bara redigera en vanlig bild^^Plus att det är gratis♡♡♡

Massa kramar!

 
natalia

natalia

30 januari 2015 20:37

Tack för tipset, ska kika :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 20:38

:DD ♡♡

 
Annie

Annie

30 januari 2015 20:41

Sv: Åhh tack fina du :)<3
Roligt att höra, tack för det!! :)
Vad jag gillar dina peppande kommentarer, du är så go Linn<3

Det låter härligt, vad kul! :)

Ha en fin kväll***

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 21:01

aww♡♡♡

Detsamma till dig!
Massa kramar:*

 
natalia

natalia

30 januari 2015 20:43

Där brukar jag med göra men får aldrig till de så bra som du :O Förstår inte hur du gör, typ bilderna längst upp på din sida! Så snyggt ju!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 21:00

Jag brukar välj att skapa ett collage, då väljer jag .... oj jag vet inte hur jag ska förklara det... Men jag väljer att skapa ett collage med bilder upptill och istället för att ha en bild nedtill också så lämnar jag det så, för att bara få längst upp sedan på bloggen! Sedan (inne på collage fortfarande) så gör jag så att själva bilderna runda och även kryssar i rutan för transparent bakrund! Det är det som gör att själva bakrunden lyser igenom:)
Men sedan så sparar jag ner mitt "collage". Och öppnar det istället på "edit photo", då jag lägger till den "ramen" längst ner samt texten och allt glitter och så...

Jag kände att detta vart väldigt dåligt förklarat...Men jag kanske kan göra någon typ av skärminspelning på datorn (utan ljud då) då det kanske är enklare att förstå...
Vad tycker du?

Kram♡

 
vanja

vanja

30 januari 2015 21:03

vilken fin blogg :D

http://vvanja.blogg.se

Linn

30 januari 2015 22:36

åh tack så jätte mycket♡♡♡

 
Morgan

Morgan

30 januari 2015 21:20

Hey! Hoppas att får en finfin fredag :) Ber om ursäkt om du finner dettas om en negativ spam, men jag vill informera dig om min nya tävling. Jag väljer ut en eller flera vinnare beroende på din design, hur ofta du uppdaterar (behöver ej vara varje dag) och vad du skriver om. Så kommentera att du är med så drar jag en vinnare inom några dagar :D Kram!!

http://www.nouw.com/morganw

Linn

30 januari 2015 22:37

Okej ska kika in:))

 
jeljoh13

jeljoh13

30 januari 2015 22:00

Vad snällt, den videon ska jag kolla på så kanske jag förstår lite lättare med hehe :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 22:38

Varsågod:DD Gud vad roligt

 
ma

ma

30 januari 2015 22:10

Åh så himla bra med en video :D Ska kika in då :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 22:37

å vad roligt att höra:DD ♡♡♡♡

 
natalia

natalia

30 januari 2015 22:26

Ska nog ge mig på en ny header imorgon :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

30 januari 2015 22:38

Najs;) ♡

 
Elin

Elin

30 januari 2015 23:03

Blev så fint bästa du!!!!♥♥ Avis :D
Sv1; Det gjorde det absolut, dock gjorde jag typ hundra grejer utanför städandet medans jag städade så tog en stund innan det blev klart xD gött det :)
Sv2; Tack fina du!♥
Jag slapp huvudvärken under dagen men nu är den tillbaka, usch...hur är det själv med dig finis?♥
Sv3; Åhh så gullig du är!!!!♥ Jag HOPPAS att det gick bra :D
Jag har ett ljus som luktar ananas så det spred sig i hela rummet - mums ;)

Kul! Då ska jag skriva upp det :)

VARMA KRAMAR♥♥♥♥ GODNATT å sov gött BÄSTA du! Love you :*

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

31 januari 2015 11:42

Tacck:DDD

hahahahahXD
Men gud vad jobbigt att huvudvärken hela tiden kommer tillbaka:O Hur är det idag?
Jo men mig är allt bra♡ Har precis städat rummet hehehhe;)) BehövligtXD
Åhhh vad coolt ljus, förstår att det måste lukta jätte gott♡♡

Tusen kramar till dig!! Love you too:*

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

31 januari 2015 09:54

Det blev superfint, men den vita bakgrunden går bara bakom det första inlägget vilket gör att inläggen längre ner blir väldigt svåra att läsa :)

http://spontan.blogg.se

Linn

31 januari 2015 11:48

Åhh tack så jätte mycket♡♡♡♡♡

(redan läst den andra kommentaren;) bra at det ordnade sig:D)

Kraaaam

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

31 januari 2015 09:55

Gick tillbaka till startsidan efter jag skrev min kommentar och då såg allting bra ut igen, glöm det jag sa ;)

http://spontan.blogg.se

 
felicia

felicia

31 januari 2015 10:37

snyggt

http://efji.se

Linn

31 januari 2015 11:46

åh tack!! ♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards