♡MyLifeAsLinn♡

Inlägg publicerade under kategorin Tillbakablick på 2014

Av Linn - 26 april 2015 09:30

För exakt ett år sedan, den 26 April 2014, vann vi finalen i B-slutspel i Bohus Cup! Det var en solig och rolig dag! 

Idag kommer jag spela B-slutspel igen, i samma cup♡ Fast vädret idag är inte som forra året, regn, regn. hahah

Att tiden går så fort..

         

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 7 februari 2015 10:45

Hej på er!

Igår kväll hade jag lite tråkigt, och så satt jag och kollade igenom en massa bilder ifrån USA 2014 i Juli-Augusti, och då kom jag på att jag även hade filmat lite under resan♡ 

Därför gjorde jag en video med massa småklipp från USA♡ Tycker den blev riktigt bra och för mig är den väldigt roligt att se på:))) Vill SÅåååå mycket tillbaka dit....


♡♡♡♡♡♡Massa kramar!♡♡♡♡♡♡♡

#tb

Av Linn - 1 februari 2015 19:00

En #tb till San Fransisco...♡

Kom ihåg i somras när jag tog denna bilden, vi ko från flygplatsen och körde över Golden Gate bron, San Fransisco var vårat "första stopp" där vi var i ungefär 4 dagar! Underbart...

Vill verkligen utomlands just nu...

 

Av Linn - 15 januari 2015 14:45

Börjar med att säga att bilden är från i somras;) Så att ingen tar fel på det;))


Men kan knappt fatta att det gått så sjukt lång tid sedan dess...Sedan vi åkte till USA, åkte till drömmen❤ 

Och kollar bara på mina tänder!! Seriöst, helt sjukt vad dem har ändrats nu!! 

Tiden går verkligen så sjukt snabbt.

Minnen. Ha en fortsatt bra dag^^^  

Av Linn - 31 december 2014 09:15

Nu har ni fått sett mitt år 2014♡♡♡ 

 

Har du missat något?? Klicka HÄR för att se alla mina tillbakablickar!:D


2014. Ja, vad kan man säga? Det var ett FANTASTISKT år, som visserligen hade världens sämsta start, men också världens bästa innehåll. 

Detta var ett av dem bästa åren jag levt, tror det! (kommer ju inte ihåg alla år nu XD) 

Men allt som hänt under 2014, alla minnen jag har, alla saker jag gjort, alla människor jag varit med, alla bilder jag tagit, alla videos jag gjort , ja, verkligen allt som hänt under 2014, kommer jag aldrig glömma eftersom allt har varit helt otroligt bra. 2014 har varit ett helt otroligt bra år.

Har så sjukt många minnen från detta året....och jag är såsåså tacksam för det. 

Det går inte mer att säga än att 2014 var världsbäst! Synd att det snart är över...

 

Och nu kommer 2015..

Men det gör ite så mycket, för livet går vidare och ett nytt år kommer 2015. 2015 kommer bli ett jättebra år, det känner jag på mig, tror jag. Även fast det är en hel hel hel del extremt svåra beslut att fatta och väldigt stora saker kommer ske så ska det bli roligt, eller ja lite roligt..Framför mig väntar gymsaieval....att börja gymnasiet och en massa nationella prov, samt avsluta grundskolan. Nu när jag tänker efter, efter ha rabblar upp dem saker, så ser jag faktiskt inte fram emot det så mycket...eller?Jag vet inte....

En sak som är klar, är att det kommer bli ett av de tuffaste åren...Men förhoppningsvis också ett av dem bästa....

Hoppas jag....

     

Kramar.....

Av Linn - 31 december 2014 00:00

Tillbakablick på December 2014...


"December månad är äntligen här!!!!" Thats my feelings inför varje år när det är December.

Den absolut bästa månaden på hela året enligt mig♡♡ ÄLSKAR december av hela mitt hjärta!!! Den är så otroligt mysig och det händer verkligen något exakt varje dag i December för mig. Fullt upp, men älskar det!

Månaden började med att Olivia fyllde år:DD Samt fullt upp i skolan med väääldigt många prov, inlämningar och läxor. Väldigt jobbig sista period, men så brukar det alltid vara!!

Sista skol-veckan i December är bäst. Det var luciafirande, julbord, volleyboll tunering mot alla 9:or och det bästa!! MIN FÖDELSEDAG! Heheheh♡♡ Fyllde 15 år, och den dagen var suuperbraa!! Fick massvis med fina saker!

Skolveckan avslutades med julavslutning! Mysigt! Och så var det äntligen JULLOV!

Allt bara flöt på...Har under december spelat in en massa videos, tänt alla ljuset i adventsljusstaken, bakat en hel del och allmänt fix inför julen♡ 

Sedan kom den då, julen, julafton allt, verkligen allt som hör till! Det blev en helt underbart fantastisk julafton som firades med familjen, farmor och farmor och mormor! och så får vi inte glömma snön!! För den kom när man mist anade det under julaftonskvällen då vi satt och öppnade julklapparna! DRÖM!! Blev så sjukt glad över allt, snön julklapparna, dagen ALLT. 

December avslutades (kommer avslutas hahahahah) med nyprsfirande med familjen och en anna familj samt raketera, mega rolig dag med mycket skratt och allt som hör till! 

PERFEKT OCH HELT UNDERBAR DECEMBER MÅNAD.


 

Kramar♡

Av Linn - 30 december 2014 20:00

Tillbakablick på November 2014...


November och kylan började komma till oss. En månad kavr till December, vilket är min favorit månad på hela året!! I början av November bakade jag o Olivia en halloween tårta som var till halloween som var dagen innan hahahXD

Sedan hade vi besök av en hund hemma hos oss - Hebbe! Skolfotorna kom, vilket var väldigt roligt att se!! Samt några bilder på mina kompisar♡ Olivia, Caisa, Sofia, Frida. (frida fyllde också år)

Sedan hände väl inte så jätte mycket mer..en hel del i skolan vad jag kommer ihåg!!

Och sista helgen i November bestod av pepparkaksbak, adventspynt samt att det var 1:a Advent!♡


Kramar♡

Av Linn - 30 december 2014 17:15

Tillbakablick på Oktober 2014...


Oktober, hösten var här!! Det invigde jag och Olivia med en photshoot i Trädgårdsföreningen då vi också fick en hel del underbara foton♡ 

Tog en hel del selfies med mina kompisar, bästa Caisa, Pauline, Olivia och Karolina samt allmänt många skolbilder under denna månaden!

Jag fick också tandställning nere - räls nere! 

Och i slutet av Oktober åkte min familj till huvudstaden - Stockholm, och jag hade aldrig vart där innan! Det var jätte roligt att få vara i Stockholm och ja, det var några riktigt bra dagar! Vi besökte det kungliga slottet, Abba museét, gamla stan, plattan, köpcentrumet, globen och ja - vi betade av nästan hela stockholm;)) hahahaha


Kramar♡

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards