♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under december 2014

Av Linn - 31 december 2014 19:07

Ska svara på era kommentarer när jag får tid samt kolla era bloggar:))) Men måste vara lite social nu när vi har gäster;) Ni vet hur det är..
Men det är roligt, är med deras barn Hanna, hon går i 2:an tror jagXd hahaahah
Önskar er all återigen "gott nytt år" <333 love er!!! Och tack så sjukt mycket för detta året!! Helt fantastiskt!

Mååååånga kramar<333

Av Linn - 31 december 2014 18:02

Av Linn - 31 december 2014 16:40

Många kramar!

Av Linn - 31 december 2014 16:15

Årets första snögubbe för 2014;)) Och även årets sista;) 

Byggde den igår med Caisa♡♡ hahha den blev så otroligt söööt!

           

Kramar& ha en fortsatt braaaaaa dag♡♡♡

Av Linn - 31 december 2014 13:45

......Ja, det har ju ingen missat;) 

Men mitt år har varit helt fantastisk bra!! Ett av dem bästa åren!! ♡ Kanske t.o.m det allra bästa!? Kommer faktiskt inte ihåg hur dem andra åren varit, men en sak som jag kommer ihåg är att 2014, var helt otroligt bra!!! 

Så sjukt mycket som hänt, så himla många underbara minnen.......


Om ni har missat hur mitt år har varit, klicka HÄRRRRRRR :DD


Men nu när det här faktiskt är 2014 allra sista dag, så vill jag bara önska alla som läser detta "Gott nytt år" och jag hoppas verkligen att erat år har varit jättebra och att ni får ett jättebra avslut på året. Och såklart, att 2015, också blir ett toppen bra år!! Jag vet inte helt om jag längtar till detta året....men jag hoppas ändå att det blir bra...


Nyårsafton firar jag med min familj och så kommer några vi känner hit, dem ska också sova över, men ja, det kommer bli roligt!! Massa god mat, kolla på fyrverkerier, spela spel och ja en massa annat!

Ett jättebra avslut på året helt enkelt! 


GOTT NYTT ÅR allihopa♡ Ni är bäääääst!!

 

 

Bilden är från Nyårsafton 2013

Av Linn - 31 december 2014 12:50

Frågade ju er om vilken header som ni tyckte var snyggast, och vill bara tack så jätte mycket för alla kommentarer!! ♡ 

Det var verkligen jätte jämt.....Men rosa fick en röst mer. Så därför tog jag den rosa designen! ♡ Men kan ju alltid ha den blåa någon annan gång:DDD 

 

Hoppas ni gillar den:)))

 

Kramar

Av Linn - 31 december 2014 11:44

Snarare hemsk natt..

Hade feber, drömde massa konstiga (läskiga) drömmar, gick runt i huset, var orolig, sov nästan inget och ja...Så blir det nästan alltid när jag har feber, var så sjukt varm också. 

Men nu är det äntligen morgon och jag vakade väldigt sent, efter 11, så har sovit nu på "morgonen" istället för på natten. Iaf, idag mår jag mycket bättre! TACK.


Har massvis med att fixa nu, svara på kommentarer, kolla bloggar, byta design, fixa blogginlägg, bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, duscha osv. 


Ni kommer få en nyårshälsning från mig senare♡♡ Men fram till dess hoppas jag alla har en jättebra nyårsafton samt ett jättebra avslut på året! 

Vi hörs mer under dagen finisar.

Av Linn - 31 december 2014 09:15

Nu har ni fått sett mitt år 2014♡♡♡ 

 

Har du missat något?? Klicka HÄR för att se alla mina tillbakablickar!:D


2014. Ja, vad kan man säga? Det var ett FANTASTISKT år, som visserligen hade världens sämsta start, men också världens bästa innehåll. 

Detta var ett av dem bästa åren jag levt, tror det! (kommer ju inte ihåg alla år nu XD) 

Men allt som hänt under 2014, alla minnen jag har, alla saker jag gjort, alla människor jag varit med, alla bilder jag tagit, alla videos jag gjort , ja, verkligen allt som hänt under 2014, kommer jag aldrig glömma eftersom allt har varit helt otroligt bra. 2014 har varit ett helt otroligt bra år.

Har så sjukt många minnen från detta året....och jag är såsåså tacksam för det. 

Det går inte mer att säga än att 2014 var världsbäst! Synd att det snart är över...

 

Och nu kommer 2015..

Men det gör ite så mycket, för livet går vidare och ett nytt år kommer 2015. 2015 kommer bli ett jättebra år, det känner jag på mig, tror jag. Även fast det är en hel hel hel del extremt svåra beslut att fatta och väldigt stora saker kommer ske så ska det bli roligt, eller ja lite roligt..Framför mig väntar gymsaieval....att börja gymnasiet och en massa nationella prov, samt avsluta grundskolan. Nu när jag tänker efter, efter ha rabblar upp dem saker, så ser jag faktiskt inte fram emot det så mycket...eller?Jag vet inte....

En sak som är klar, är att det kommer bli ett av de tuffaste åren...Men förhoppningsvis också ett av dem bästa....

Hoppas jag....

     

Kramar.....

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards