♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Nyårsafton!!♡

Av Linn - 31 december 2014 13:45

......Ja, det har ju ingen missat;) 

Men mitt år har varit helt fantastisk bra!! Ett av dem bästa åren!! ♡ Kanske t.o.m det allra bästa!? Kommer faktiskt inte ihåg hur dem andra åren varit, men en sak som jag kommer ihåg är att 2014, var helt otroligt bra!!! 

Så sjukt mycket som hänt, så himla många underbara minnen.......


Om ni har missat hur mitt år har varit, klicka HÄRRRRRRR :DD


Men nu när det här faktiskt är 2014 allra sista dag, så vill jag bara önska alla som läser detta "Gott nytt år" och jag hoppas verkligen att erat år har varit jättebra och att ni får ett jättebra avslut på året. Och såklart, att 2015, också blir ett toppen bra år!! Jag vet inte helt om jag längtar till detta året....men jag hoppas ändå att det blir bra...


Nyårsafton firar jag med min familj och så kommer några vi känner hit, dem ska också sova över, men ja, det kommer bli roligt!! Massa god mat, kolla på fyrverkerier, spela spel och ja en massa annat!

Ett jättebra avslut på året helt enkelt! 


GOTT NYTT ÅR allihopa♡ Ni är bäääääst!!

 

 

Bilden är från Nyårsafton 2013

 
 
Ebba

Ebba

31 december 2014 14:19

Sv 1; Haha, ja! Håller med dig, den är riktigt grym! =D <33 Love U!<33

Sv 2; Jag vet inte vart jag ska börja, jag är helt stum och sitter och grinar just nu.. Dina ord, dom är så himla fina, det går inte att förklara hur himla glad jag är att ha dig som en vän!<33
Du betyder verkligen ALLT för mig, det gör du verkligen!<33

Mitt liv skulle inte vara ett liv värt att leva utan dig, tänk om vi aldrig "träffats", tänk om jag aldrig skaffat min blogg, hur hade jag mått idag då? Troligtvis inge bra alls, du är en sån himla fin tjej Linn och det hoppas jag du vet!<33 :**

Mormor & morfar är lite upp och ner, vi vet inte om vi har en dag, 1 timme eller bara några minuter kvar innan dom dör. Jag tar en dag i taget och bara hoppas att dom ska klara hela den dagen. Jag är så tacksam att jag ändå fått haft 14 år tillsammans med dom, 14 år fullproppade med både dåliga och fina minnen.<3

Jag är också så sjukt tacksam för att du finns, för att just DU hittade min blogg!<33 Utan DIG skulle jag nog inte palla av allt som hänt/händer, du är bara BÄST!<33 :*

Tack för att du finns världens bästa och mest underbara människa jag "träffat"!<33 Tack!:*
Gott nytt år Linn, du är en sån otroligt fin tjej..<3 Love U!<33 :**

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

31 december 2014 14:49

Aww jag blir såå himla rörd när jag hör det du berättar..helt otroligt!!!!!♡ Jag vet inte vad mer jag kan skriva, utan bara det att jag är helt sjukt tacksam att vi är vänner!!! Så himla oerhört glad!!!!
Tack så sjukt mycket för allt, du är bääääässt ebba!!! ♡♡
ÄLSKAR DIG!! du är så otroligt bra, bäst, underbarast!! FINAST, snällast, ja det vet du!!

Förstår verkligen att det måste vara sjukt jobbigt att ha det så med din mormor och morfar...:( Men du får bara tänka på alla 14 fantastiska år som ni har tillbringat med varandra♡ Alla minnen och alla stunder, ta vara på det sista....♡ DU ä bäst!

Tusen kramar till dig♡♡♡♡♡♡

 
Elin

Elin

31 december 2014 14:42

Wow, superfin nyårsbild! :D

Ditt år kommer bli toppen, kommer kanske vara mycket i skolan men du ska se att du kommer klara ALLT! Va inte orolig, ditt år kommer bli jättebra♥♥♥ Gott nytt år! :*
Massa kramar<3

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

31 december 2014 15:00

hahah taaack :DDDD ♡♡♡

Jaa det får jag hoppas♡♡♡ :))))) Gott nytt år finis!!
Massa kramar till dig!!

 
Elin

Elin

31 december 2014 15:29

Sv; Haha awwwe - du gör mig ju f*n rörd!!♥♥♥♥♥ Tack underbara du för dessa månader som vi lärt känna varandra♥ Love u!!

Ingen orsak alls, vill bara att du ska må så bra som möjligt!♥

Klart att jag ska det! DU är UNDERBAR, BÄST och DIN BLOGG med för den delen så varför skulle jag inte!? :D Det är så otroligt kul ska du veta!!!♥♥
Haha men gud vad kul! :*

MÅNGA TUSEN KRAMAR TILL FANTASTISKA DU!♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

31 december 2014 22:56

Miljader tusen kramar till världens underbaraste Elin♡♡ SÅÅÅ glad för allt!!!
♡♡♡♡♡♡♡♡

 
natalia

natalia

31 december 2014 15:55

Så underbart fin bild½
Vill passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år underbara Linn!
Så otroligt kul att jag har fått följa dig, kommer självklart fortsätta och tack för allt du gjort o skrivit på min blogg. Det värmer. Du är en underbar brud som jag hoppas att få träffa i verkligheten någon dag.

Massor med kramar älskade du <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

31 december 2014 19:16

ÅÅHH tack underbara du!' Tack för detta året och tack för allt nattis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards