♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under september 2015

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.


Men jag ska inte skylla på något, jag själv har nog också börjat planera mindre, vilket är väldigt negativt! Jag har tappat allt under sommaren och det syns verkligen bara genom att kolla på bloggen, hur det blev nu när jag började skolan och fick något framför bloggen. Innan fixade jag det genom att ha som en rutin att blogga, det ingick limsom i min "planering", men när jag tappat den så är det svårt att få tillbaka min rutin.


Jag vet inte hur det kommer bli, men som ikväll, just nu, nu har jag tid och blogga. Men det som hindrar mig nu är att jag inte vet vart jag ska börja, har 65 obesvarade kommentarer och massa bloggar att läsa. Jag känner mig urkass, förlåt alla underbara människor<33


Jag älskar att blogga, så jag hoppas att det kommer tillbaka..

Förlåt.

:((


♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards