♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2015

Mina tankar kring att börja gymnasiet..

Av Linn - 17 augusti 2015 16:15

Sommarlovet är snart över för min del, den 20 Augusti börjar jag gymnaiset. Om några få dagar börjar allt. Vakna på mogonen av en väckerklocka, göra i ordning sig för en lång dag i skolan. Men torsdag kommer vara en speciell dag...första dagen någonsin på gymnaiset (no shit sherlock ahhah=) men också första gången någonsin i en klass där jag antagligen inte känner någon, i en helt ny skola, helt nya människor, nya lärare, ny miljö. Allt är verkligen nytt.


Jag vet inte hur jag ska känna, jag är såå sjukt nervös...Jag gillar inte förändringar och det har jag märkt bara genom så nervös jag var från att börja högstaidet, då jag också hamnade i en ny klass. Jag hoppas verkligen att börja gymnaiset blir bättre, jag hoppas att det känns bättre. För jag kommer ihåg början av högstadiet, det kändes inte bra, hamnade i "fel" klass utan några kompisar alls. (blev mycket bättre sedan♡♡♡) Men jag hoppas att jag får kompisar nu i gymnaiset...


För det jag är allra mest nervös är just det här med kompisar. Att träffa nya människor. Tänk om man inte få några vänner. Tänk om jag första dagen inte har någon att prata med alls, att jag gör allt själv, sitter själv medan alla andra hittar folk att prata med. Tänk om ingen vill prata med mig. För jag kan erkänna att jag inte är den som pratar först med människor, utan är mer blyg & tillbakadragen..Kanske måste jag ändra mig?

Jag är mest nervös över hur det kommer bli med kompisar, tänk om några börjar prata med varandra och umgås, då vill ju jag inte vara den som bara hänger på, går bakom liksom. Men jag vill samtidigt inte vara den som är helt ensam. Hur kommer det bli på lunchen? Tänk om det slutar med att jag sitter inne på en toalett och äter? :O Nej...nu ska jag inte tänka på allt som kan hända, jag ska verkligen försöka att bara gå dit och inte ha några förutsatta meningar alls. Bara vara nervös, för de kan jag inte dölja precis.



Samtidigt som jag är nervös så känns detta väldigt spännande...Det ska bli intressant och se hur allt blir, och självklart kommer jag skriva om det på bloggen sedan!

Gymnaiset känns så stort, och jag kan inte fatta att lilla jag faktiskt ska börja där på torsdag..


Min skola på bilden, jag ska läsa samhäll-samhäll på en ganska liten central skola i göteborg!

Kramar, ha en fortsatt bra dag♡♡♡♡ 

 
 
JoJo

JoJo

17 augusti 2015 16:38

jag kommer så väl ihåg att jag var väldigt nervös min första dag i gymnasiet. tack och lov kände jag några från grundskolan som skulle gå samma linje som mig som jag umgicks med dom första dagarna :)

sv; tack kul att du gillade bilderna :) ja dom har en del djur där :D
min måndag är fin tack! hoppas din måndag också är det! kramar ♡♡

http://nouw.com/rockdoll

Linn

19 augusti 2015 18:00

Massa kramar♡♡♡

 
vanessa Andersson

vanessa Andersson

17 augusti 2015 17:08

kände också så förra året när jag skulle börja gymnasiet :)

http://vanessaandersson.se

 
Annie

Annie

17 augusti 2015 18:33

Åh gumman ...

Jag förstår dina tankar verkligen!
Men du är en sån genom fin tjej så det där kommer lösa sig tror jag<3
Tror att du kommer hitta fina vänner<3

Kan trösta dig med att det blir nytt för mig med ;)
Börjar mitt program på högskolan den 31:a ;) Blir pirrigt .. ;)

Sv: Åh tack så mycket! Du är med så snäll och fin<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

19 augusti 2015 17:44

awwwwww tack bästa du♡ Vad glad jag blir!


Kramar!

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

17 augusti 2015 19:51

Du behöver inte vara nervös, du kommer fixa det galant och du kommer absolut inte vara ensam! Jag lovar att fler känner som du, men allt det där försvinner när du väl börjar tjejen! :)

Massa kramar! ♡♡

http://johannautterberg.blogg.se

Linn

19 augusti 2015 17:59

aww tack underbara du♡

Massa kramar!

 
Prietha

Prietha

17 augusti 2015 19:58

Det kommer säkert gå bra!

http://nouw.com/prietha

 
Emma Engström

Emma Engström

17 augusti 2015 20:34

Kan känna igen mig lite! Men bara man har den inställningen att det kommer bli bra med allt så gör det de :D

http://engstromemma.devote.se

Linn

19 augusti 2015 18:00

:)) ja!

 
Amanda

Amanda

17 augusti 2015 23:14

Jag tror det kommer gå bra!! Du verkar vara en såå fin person!

Jag vill inte sitta här och säga att allting bara kommer som på ett löpande band, men jag vet också hur bra saker och ting kan bli. För några år sen hamnade jag i familjehem och mitt i allt det där skulle jag välja gymnasium, hur lätt var det liksom? När allt var som stökigast. Men se här, hur bra det kan bli. Jag hade turen att hamna i en jätte fin klass, jag flyttade hem. Har fortfarande sämre dagar, men vet alltid att allt kommer bli bra. Dock är det här något jag sällan nämner i bloggen, pga att jag inte vet hur folk ska reagera på det hehe....

Det kommer gå bra! Massor med lyckokramar! /Amanda

http://www.amandassofi.wordpress.com

Linn

19 augusti 2015 18:07

Men awww tack underbara du!! ♡♡ Blir såå sjukt glad!!

aww tack för din fina kommentar!
Massa kramar till dig fina Amanda♡♡♡

 
Clara

Clara

18 augusti 2015 23:53

Du kommer att få det så bra!

http://clararingqvist.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards