♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 27 juli 2015

ATM

Av Linn - 27 juli 2015 11:22

Godmorgon! Hoppas alla får en jättebra måndag<33 Just nu ska jag städa mitt rum, har inte gjort de på länge så behövligt haha. Senare idag ska jag vara med Karro och så får vi se vad vi hittar på<33

Hörs!

Snygg bild, or not XD

 
 
Ebba

Ebba

27 juli 2015 11:24

Lycka till med städningen! Hade också behövt städa mitt rum, men får bli någon annan dag.. ;) <3

Hoppas du har det roligt med Karro!:*
Puss!<3

http://nouw.com/ebbolella

Linn

27 juli 2015 13:27

hahah jaa tack tack:**

Tack ha en toppen dag du med♡♡♡ Love you!

 
natalia

natalia

27 juli 2015 12:18

Städade också lite snabbt i mitt rum för gillar att ha det rent sen när man kommer hem ;)

Blir borta ca 2 veckor :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

27 juli 2015 12:51

aa det är alltid så skönt!

åhh ha det bäst♡♡

 
Annie

Annie

27 juli 2015 14:42

Duktig du är! Skönt med rent rum ;) :)

Sv: Aha :) Jag har upprop den 26:e, sen börjar min skola 31:a tror jag ;)
Tack så mycket<3

Ha en fin dag!

Kramar*

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

27 juli 2015 22:17

Jaha okej♡♡ Vad ska du börja för skola nu då?:DD

Tack, detsamma! Hur har din dag varit?

 
N

N

27 juli 2015 18:01

Hatar att städa haha! :P

http://nouw.com/nathaliemaria

 
Ebba

Ebba

27 juli 2015 18:14

*Varnar för en lång kommentar bästa du.. ;)<3*

Sv 1; Hej UNDERBARA SÖTA Linn!<3 :* Har saknat dig med, masssssor! Håller tummarna för att du kommer igång riktigt!<3 Saknat dig obeskrivligt mycket och det är jätteroligt att du är tillbaks!:* ÄLSKAR DIG!<3

Jodå, jag mår bara bra. Tack för omtanken bästa du!<3 Hur mår du själv?:*
Awww tack bästa du!<3 :* Blev riktigt nöjd själv, den ska stå uppe på min byrå när jag väl köpt den.. XD

Med några?! Du har ju kommenterat på hur många som helst, haha!XD :*
Aww du som är bäst vännen!<3

Sv 2; Eller hur!<3 Älskar det!:*
Men awwwe jag som alltid känner att "den bilden inte duger" och så får man höra det där!:* You made my day!<3 :*

Sv 3; Åhhh älskar dig mer!!!<3 :* Aww, tycker du verkligen det?:* Vad glad jag blir att höra, betyder mycket för mig!<3
Men självklart får du låna tagen, även fast redan gjort den, haha..XD:*

Sv 4; Ja, absolut!<3 Det är verkligen ett underbart ställe att vara på, man blir helt annorlunda där, på ett bra sätt såklart! ;) <33

Sv 5; Ohja! Är en speciell människa i bloggvärlden som gör du just nu, och fortsätter trots att folk sagt åt henne.. =(
Blir så himla irriterad på sånt!

Sv 6; Nu fick du mig att gråta..<3 Du som är oslagbart bäst Linn!<3 Du berör verkligen människor på djupet (på ett bra sätt såklart:*), älskar dig så mycket!<3 Varje dag tänker jag på ett motto jag hört: "Om du inte älskar dig själv, hur ska då någon annan kunna älska dig?"..<3

Det är dom gångerna som jag hör det mottot som jag tänker att "jag är fin som jag är" och så tänker jag på alla saker som jag faktiskt tycker är fint på mig själv. Och varje gång slutar det med att listan blir lång.. :*

Sv 7; Såg det bästa du, tack för att du länkade mig också!<3 :**

Sv 8; Haha, när dem inte skiter eller spyr på en..XD Glömde skriva att bebisen bajsade ner mig, hahaa.. XD <3
Eller hur, lite tråkigt att det blev lite tamt med såna bilder, men skönt att bara släppa allt och umgås med släkten också.. :*

Puss & Kram!<3 Älskar dig UNDERBARA Linn!:*

http://nouw.com/ebbolella

Linn

28 juli 2015 12:02

Sv1; Vad härligt att höra fina du♡ Jo jag mår också bra♡♡♡

Sv2; AWWWWW men asså Ebba!! Hur jäkla bäst är inte du!! ÄLSKAR DIG. tack för att du finns och för att du är bäst! ♡♡♡ Blir så himla glad över att höra att något jag skriver kan hjälpa dig lite♡ Asså du gör mina dagar!!


Puss & Kram, älskar dig ebba♡♡

 
louise

louise

27 juli 2015 19:30

hoppas de gick bra med städningen :)

http://liizes.com

 
Sarah

Sarah

27 juli 2015 19:34

De e så tråkigt o städa :/ Men skönt när de e klart :) <3

Kram

http://CheerSarah.devote.se

Linn

28 juli 2015 11:53

Håller med♡
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards