♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 2 maj 2015

Budapest 2015 ♡ I en video!!

Av Linn - 2 maj 2015 12:08

Under påsklovet så var jag i Budapest med familjen och farmor o farfar. 

Jag filmade massa under resan! 

Och igår redigerade jag ihop allt till en video♡♡ Min Budapest resa 2015!


Btw, ha en bra lördag! Min dag lär nog bestå av lite plugg och andra småfix.


Hoppas ni gillar videon♡♡

Kramar

 
 
Annie

Annie

2 maj 2015 13:16

Jättefin och bra video du gjort! vad duktig du är<3

Sv: Det är sådär .. blir snart tokig på detta onda.
Ljumskarna och det onda hade blivit bättre. Började då med övningarna jag fått från sjukgymnasten .. och sen vart det sämre :(

Sjukgymnasten sa det också att får du mer ont, så har du gjort för mycket av övningarna ..

Så jag hade väl gjort för mycket, även fast jag inte tyckte att det var så mycket, får väl göra jätte lite nästa gång då :(

Men nu måste ljumskarna få bli bättre först. Känns så trist!

Hoppas det är bra med dig<3

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

2 maj 2015 22:57

Åhhh vad roligt att höra:DD Tack så mycket♡♡♡♡

Stackarn:(((( Jag kan bara önska dig en massa massa krya på dig kramar♡♡♡♡ Hoppas det blir bättre snart finaste Annie!
Men mig är allt bra, tackar som frågar!

Kram!

 
Elin

Elin

2 maj 2015 13:28

Vilken härlig video :D jättekul att du filmade så att vi fick se <33
Önskar dig en superfin dag :D<3

Sv; Aw tack!!<3
Sv2; Det ska jag absolut försöka ha :D
Sv3; Att höra att DU blev glad av det jag skrev och av mitt inlägg gjorde så att ett stort leende kom fram på läpparna mina :D Du är så snäll Linn!!<3

Tack <3 om krafter :S

Ja jätteskönt, dock blev det tungt att cykla hem igår, speciellt upp för backar...xD

Haha ibland kan det blir att man får hjärnsläpp, men det är bara att hoppa över och gå tillbaka igen när man gjort klart allt annat :)

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

2 maj 2015 22:46

Åhh vad roligt att höra♡♡♡♡♡

AWWW!

Lycka till på provet, ushhh för krafter:OO har aldrig jobbat med det;)

Love you♡♡

 
Netti

Netti

2 maj 2015 14:06

Vad roligt med en video :-D

http://starby.devote.se

 
natalia

natalia

2 maj 2015 16:02

Jättekul att se hur ni hade det o vad ni gjorde i en video :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

2 maj 2015 22:59

Åhh vad roligt att höra♡

 
Jeanette - Livet i London

Jeanette - Livet i London

2 maj 2015 16:44

Härlig video! :)

http://nouw.com/londonlivet

 
sanna

sanna

2 maj 2015 17:19

Nice!!! Kul med video:D

http://zinja.se

 
Ebba

Ebba

3 maj 2015 14:37

Vilken fin och helt underbar video!<3

Puss & Kram!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

4 maj 2015 22:28

Åhhh tack så jätte mycket♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards