♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under april 2015

Av Linn - 6 april 2015 23:09

Hej på er!
Update från Budapest:))) Idag har vi sett mycket^^ Sjukt fina byggnader och sevärdheter!
Dagens skörd av mobilpics.

Hoppas alla har det bra<33

Kramar!

Av Linn - 6 april 2015 12:45

Vet inte varför, men det funkar inte att fixa så att det blir en spotify länk, går ej att kopiera URL koden för mig:// Så får bli youtube länkar istället!


1: Thank you - MKTO

2: Lean on - Major Lazer, MQ

3: Where Are Ü Now - Jack Ü, Skrillex, Diplo

4: FourFiveSeconds - Rihanna, Kanye West

5: Ayo - Chris Brown, Tyga


Hoppas allt är bra med er! Om ni missat det, så är jag i Budapest just nu (detta är ett tidsinställt inlägg)

Kramar♡♡♡♡♡

Av Linn - 5 april 2015 22:20

Hej på er!
Vi har bra wifi här på hotellet:)) Så tänkte varje kväll dela med mig av dagens skörd av mobilpics!
Budapest dag 1:
Fint väder, runt 12grader, när vi kom fram packade vi upp på hotellet och gick sedan vidare ut på stan för att se lite olika sevärdheter!
Med mig är allt toppen! Hopps ni har det bra<33

Kramar<33

Av Linn - 5 april 2015 14:45

Hoppas alla har en bra dag♡♡ Själv sitter jag just nu antagligen på ett flygplan påväg till Budapest! 

Ha det superbra♡♡ Vi hörs på onsdag!

(Men det kommer några få tidsinställda inlägg, som detta, under tiden^^)


♡♡♡PÅSKDAGEN♡♡♡


Här kommer alla bilder som jag tog under gårdagen. Hoppas ni gillar dem! 

Själv tycker jag att dem fick en helt underbar färg♡ Och godis, det är ju bara bästXD

                               

Massvis med kramar♡♡♡♡ Love you all:*  ♡

Hoppas ni har det bra!

Av Linn - 5 april 2015 10:00

Hej allihopa & godmorgon! 

Vet ni vad som händer för min del idag? Jag åker till Budapest, Ungern! Det är min familj och farmor o farfar som ska dit^^Vi ska vara där till på onsdag! Som en minisemester^^

Det ska verkligen bli suuuperduper roligt♡♡ Jag har aldrig varit där!

Flygplanet går runt 13-tiden. Jag ska bara packa det sista innan vi strax åker till flygplatsen. 


Hoppas ni har & får det toppenbra♡♡♡ Vi hörs på onsdag, om jag inte får internet någon annanstans!

(har fixat några tidsinställda inlägg som kommer komma upp under tiden jag är borta, ett litet per dag)


___________________________________________________

Som alltid när man reser bort, så kommer jag inte kunnat blogga, kolla era bloggar eller svara på kommentarer. Men all det tar jag när jag kommer hem! Ni förstår♡♡

NI ÄR BÄST. Ha det super nu! För det ska jag;)

 

bild från google

Av Linn - 4 april 2015 22:25

Go´kväll på er! Hoppas alla haft en underbart bra påskafton

Min dag har varit toppen, fullt upp hela dagen hahah. Med allt från letande av påskägg, ätande av massa godis till packning och allämnt fix inför resan imorgon!! WHOHO Budapest!! 

Har hunnit med allt på min "to do list" idag förutom att klippa naglarna, men det får jag göra imorgon på morgonen efter jag duschat. 


Nu ska jag svara på kommentarer, kolla bloggar och till sist sätta på något program att kolla på

OBS! Kommentarerna som jag svarar på nu ikväll, kommer bli de sista på några dagar, då jag tyvärr inte kommer kunna svara på kommentarer under resan + att jag ej hinner med det imorgon!

Jag hoppas ni förstår♡ Vi hörs imorgon, sov gott^^

 

Bild från förut idag^^

Av Linn - 4 april 2015 18:00

Fotograferade förut idag♡ Här kommer några mobilpics^^

Alla bilder jag tog kommer upp i ett inlägg imorgon♡♡ De blev superbra:)) 

             

Många kramar♡♡♡♡  

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards