♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 18 mars 2015 12:15

10 dagars dag 5 - En plats jag vill besöka innan jag dör


För mig är det helt ärligt talat inte en ändå plats. Utan jag drar alla dessa platsen över en och samma gräns, och kallar dem "paradis öar". För det är verkligen dit jag vill! 

Det är mitt dröm-resemål och något jag vill verkligen vill besöka innan jag dör♡


På bilder nedan finns Seychellerna, Maldiverna, Bahamas, Bora Bora, Mauritius, Australien och Fiji.

 

Många kramar♡♡

Av Linn - 18 mars 2015 09:21

Hoppas alla får en bra dag<33

Av Linn - 17 mars 2015 22:36

Hej♡ Träningne förut gick bra. Bara det att vi var rätt många (29 st) så på min poistion fick man vänta rätt mycket. Men träningen var bra! Men idag var det Sofias (min kompis) sista träning med detta laget, hon ska byta lag, vilket känns lite tråkigt då jag, hon och Olivia spelat i samma lag i 9 år!! Kommer kännas väldigt konstigt:( 

Nu har jag precis ätit kvällsmat och svarar på några kommentarer. 

Ska alldels strax sova, skola som vanligt imorgon! 

Hoppas eran dag varit bra, god natt♡

 

Av Linn - 17 mars 2015 18:45

Sitter just nu på bussen påväg till handbollsträningen! Träning i 2 timmar, så kommer hem rätt så sent sent ikväll.
Ha en bra kväll<33

Kram

Av Linn - 17 mars 2015 14:47

Hej på er!

Klarade nationella i svenska bra tycker jag♡ Kändes bra! Men man är riktigt trött nu efteråt...

Slutade starx efter 14 då jag gick hem och bara kollade youtube, vilket jag fortfarande gör, men tog en lite paus och ska spendera lite tid med blggen nu♡ 

Måste hinna med och plugga lite sedan också!! Innan träningen...


Ha en fortsatt bra dag allihopa:))

 

Av Linn - 17 mars 2015 13:15

10 dagars dag 4 - Min favorit outfit just nu


Hm, ja det måste nog vara denna klänningen från forever21! Man kan ha den både med ett par tunna tights eller bara som den är senare när det blir varmare! Är sååå taggad att bara ha denna klänningen med att par knästrumpor exempelvis♡♡

     

Kramar♡♡

Av Linn - 17 mars 2015 08:00

Nu börjas det....läsförståelse prov i svenskan, 200 minuter vilket jag tror motsvarar 3 timmar och 10 minuter heheheh;P 

Förberett mig med jordgubbar, festis och skittles. 

Jag kan inte göra mer än mitt bästa och försöka! 

Hoppas alla får en bra dag föresten!

 

Av Linn - 16 mars 2015 22:13

Hej på er! ♡  

Min måndag har varit bra. Vi hade aldrig NP i Spanska utan det flyttades fram till nästa vecka istället. Hur som helst, skoldagen gick bra och väl hemma åt jag middag och fixade mig inför träningen. Träningen gick också bra, var riktigt slö i kroppen så det var rätt jobbigt. Vi körde styrka/fys träning med avslutning av stafetter och en typ av hinderbana:)) 

Har även kollat på dagens avsnitt av Jordskott under kvällen, som vanligt såå spännande!!


Jag önskar att jag ahde kunnat lägga ner massvis med tid just nu bara på att svara på kommentarer och kolla bloggar! Men tyvärr kan jag inte lägga någon tid alls på det. Måste sova snarast, då jag ska upp tidigt imorgon och börjar dagen med Nationella Prov i svenskan! 3 timmar och 10 minuter sitter vi...Läsförståelse prov...

Så kan inte svara på några kommentarer/kollar bloggar idag! Men jag hoppas ni förstår!

Jag gör det så fort jag får tid...får se när det blir. Hoppas på att göra lite imorgon...Men har så mycket i skolan och med handbollen nu denna veckan..:/ 


Jaja. Sov gott inatt & så hörs vi imorgon♡♡

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards