♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

10 dagars dag 1♡

Av Linn - 14 mars 2015 18:15

Hej allihopa!
Första inlägget nu då i min "10 dagars serie lista".
Jag hoppas ni kommer gilla det!<33

10 dagars dag 1 - 3 saker som finns i mitt rum

1: Massa gossedjur...

2: En go säng

3: En hel samling med suddigumm:DD + en till låda med sudd som är nere.

Kramar<33

 
 
Annie

Annie

14 mars 2015 13:58

Kul att se dina saker och ditt rum! ;)

Sv: Åå tack så mycket! kul att höra att du gillar dem :)<3
Förstår .. ingen fara<3

Idag har jag tränat,tagit promenad och nu blir det plugg. Sen ikväll får vi gäster som kommer på middag ;) Trevligt*
Imorgon blir det konditionsträning förhoppningsvis och mer plugg! ;)

Vad händer för dig i helgen och hur är det med dig? :)

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

14 mars 2015 14:03

Roligt att höra:DD bara så du vet så gjorde jag så att inlägget kommer upp senare idag, iaf du undrar varför det helt plötsligt är borta nu;))

Låter som en toppen dag, hoppas det bli så:)))
Jag mår bra, tackar som frågar! Hur är det med dig?:)
Idag ska jag mest ta det lugnt, senare på kvällen ska jag och min familj bort till några vi känner och äta middag. Och imorgon får jag ta tag i massa plugg är tanken! Har tätt mycket till nästa vecka:/

Ha en bra dag

 
Elin

Elin

15 mars 2015 00:20

Åh vilket mysigt och roligt inlägg Linn!!! :D Längtar till morgondagens inlägg<3:*

Haha känner igen mig så med mycket gosedjur och sudd...xD

Sv; Jag har själv ställt den frågan till mig många gånger.
"Hur orkar jag?"
Det gäller att vara stark. Tänka att det blir bra i slutändan, se saker positivt, tänka på roliga saker, framtiden. Men så är det inte för mig, utan "byttan" faller över och allt negativt kommer som det gör för mig, varje gång.
Jag vet inte vad det är som gör så att jag orkar med alltihopa, men vad jag vet så har jag ett hjärta, ett hjärta som håller mig högt och stadigt för var dag, det vet vad jag egentligen vill när jag själv inte kan bevisa det och få fram det!

Vi är en familj som älskar varandra så otroligt mycket, det vet vi alla om! Ingen av oss vill skilja oss från varandra - vad som än händer kommer vi tycka om varandra och vara tillsammans. Vi tar hand om varandra, både i bra och ledsna stunder, hejar på varandra och önskar varandra både lycka och glädje.

*Gråter*

Jag har många gånger berättat för dem hur jag känt och vad jag tycker, sagt att dem ska prata med någon. Det har då gått några veckor och sedan är dem tillbaka på samma plätt..

Det ända just nu som kommer hjälpa mig är att gå till någon att prata, så att jag kan få ur mig allt. Veta vad och hur jag ska tänka när det blir sådana situationer...

Jag är bara glad att du skrev "något". Det var massor du skrev! En sån fin kommentar som rörde mig till tårar om och om igen, jag läste den flera gånger om och blev lika rörd varje gång!
Tack Linn♥ Tack för att du hjälper mig upp på mina ben, för var dag! Du är en RIKTIG ÄNGEL, det ska du veta!♥♥

Du gör mig så glad, för allt!♥ Du är bara BÄST!♥ TACK!!!

FINASTE LINN!<3

♥♥♥♥MILJONER KRAMAR TILL DIG♥♥♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

15 mars 2015 11:13

Elin, Elin, Elin....Det är helt sjukt! Bara genom denna kommentaren som du skrev märker jag hur j*vla stark du är!! Du ger aldrig upp, du är verkligen en riktig kämpe som måste ha den mest bästa personligheten så himla underbart snäll och omtänksam som du är!! Att lilla jag kunna hjälpa dig lite, genom min kommentar, känns helt underbart! Jag vet att det inte hjälper dig med sorgen fullt ut, men jag kan bara hoppas att det kommer blir bra, för jag tror på det!
-Din familj verkar helt underbar! Dem älskar dig! Ni älskar varandra!
-Om det hjälper att prata med någon tycker jag verkligen att du ska göra det

 
THE REVOLT

THE REVOLT

15 mars 2015 11:38

Gud va många sudd :o btw du vet de där hjärtan med en häst på haha xD Sådana har jag med haha, asså mina är asgamla >.<

http://TheRevolt.blogg.se

Linn

15 mars 2015 11:56

hahaha ja, suddigummen suger egentligen (asså dem hjärt-sudden) men har dem ändåXD ♡ haha

 
THE REVOLT

THE REVOLT

15 mars 2015 11:39

kom min kommentar? :o

http://TheRevolt.blogg.se

Linn

15 mars 2015 11:56

Japp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards