♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

17 om mig♡

Av Linn - 22 februari 2015 20:37

Hur gammal är du? 

15 

 

När vaknade du idag? 

Runt 9.30 tror jag;))

 

Vad åt du till frukost? 
Jag drack hemmagjort pressad apelsinjuice och macka med smör, ost, gurka! 

 

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Don´t know..Gillar nog mest mitt hår och minst kanske ögonbrynen..

 

Vad har du gjort idag? 
Idag har jag spelat handbollsmatch, städat, bloggen (svarat på kommentarer, kollat bloggar, bloggat) och även pluggat lite NO. Och kollat på skid-VM ♡

 

Vilken film såg du senast? 
Det var Natt på museet3 med Olivia & Caisa!

 

Är du besatt av någonting? 
Nä...tror inte det. Kanske datorn/mobilen..?

 

Beskriv en perfekt dag: 
Göra vad man vill, och ha all tid som man vill ha! Känna att man hinner med det man vill♡ Och ah - lugn dag typXD tror det...Fast det ska vara rolgit samtidigt...hahah

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
I min soffa i vardagsrummet, gömmer skärmen från resten av familjen o dem undrar vad jag skriver för någotXD (haha okej inte exakt så men de vet ej om bloggen)

 

Vad lyssnar du på just nu? 
Inget haaha, eller jo ljudet från tv:n.

 

Hur går du helst klädd? 
Till skolan: jeans, tröja o så♡ Och hemma: MJUKISAR all time

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
KVÄLLSMÄNNISKA, är fett trött på morgonen...o jätte pigg på kvällar...

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Går i skolan. Och mitt "bästa" ämne (det jag gillar mest) är SO & Svenska tror jag:)

 

Vad köpte du senast? 
Senaste jag "köpte" (har ej fått hem det än) var saker ifrån ebay.com ♡

 

Vad har du i dina fickor? 
Typ inget, eller jo alltid läppsyl.

 

Vilken är din favoritaffär? 
Forever21♡♡♡♡


Vilka smeknamn har du haft? 
Linnselusan, linnselus, ;)

 

 
 
Amanda c

Amanda c

22 februari 2015 20:50

kul lista :)

http://amandacarlberg.com

Linn

22 februari 2015 20:51

Roligt att höra:DD

 
Annie

Annie

22 februari 2015 20:51

Kul att läsa detta om dig!<3 gillar såna här inlägg :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

22 februari 2015 20:52

åh vad roligt att höra:DD ♡♡

Kramar!

 
Amanda c

Amanda c

22 februari 2015 21:01

tack detsamma sötis :)

http://amandacarlberg.com

 
Ingen bild

SkotetMotLivet

22 februari 2015 21:57

Kul att läsa detta! Å fina smeknamn ;-)

Linn

23 februari 2015 15:30

Tackar♥♥♥♥

 
Elin

Elin

22 februari 2015 22:06

Åh vad rolig lista!!! Får man låna den någon gång? :D<3
Spännande och se vad du fått hem från Ebay när det kommer :*

Varma kramar♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

23 februari 2015 14:35

Jaa självklart får du det♥

Massa massa massa kramar till dig:*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards