♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 13 februari 2015

Livet har inte en mening.

Av Linn - 13 februari 2015 14:15

Folk frågar alltid "vad är meningen med livet"? 

För mig är meningen med livet det du vill ska vara meningen med livet. 


Jag brukar jämföra livet med en bok. Din egna bok. Där ditt liv finns, om allt känns fel, vänd bara blad och gå vidare, du får gör precis som du vill. För det är ditt liv. Böcker är fyllda med meningar, det vet vi alla, och eftersom detta är din "livsbok" (som du visserligen aldrig kommer få "nudda" med dina egan hände,r utan det är något du får föreställa dig) så är även den fylld med meningar. 

Livet har inte en mening. 

Livet är som en bok full med meningar.

När boken är klar kan du välja den mening du tycker är bäst och använda som titel. 

 

  

 

Vad tänker ni? Hade varit roligt att läsa♡

Lämna en kommentar:))

 
 
hanna

hanna

13 februari 2015 14:20

ja jag vet att jag gillade det när jag var mindre! :D
ha en bra fredag! :D

http://fitnessinspiration.se

 
dreamsaredreams

dreamsaredreams

13 februari 2015 15:03

beautyful :3

http://www.dreamsaredreams.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

13 februari 2015 15:06

Vad fint du skriver vännen<3 Du är en sån klok tonåring<3
Så fint skrivet av dig!

Jag håller faktiskt med dig :)Livet har inte bara en mening, livet fylls ju med det man VILL fylla det med :)*

Sv: Tack så mycket söta du! Det hoppas jag med och det tror jag att det blir :)
Tack för att du är så omtänksam<3

Vad skönt med en sån dag-det gör du rätt i ;)

Varma kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

13 februari 2015 17:30

Tack så jätte mycket!

 
Maddeleine

Maddeleine

13 februari 2015 15:15

Så sant!

http://www.parkenbergs.se

 
Elin

Elin

13 februari 2015 15:53

Oj, vilket fint och positivt inlägg! Det var en svår fråga.. men jag tror och tycker att meningen med livet är att man nog ska njuta av allt man har, vara så positiv som möjligt och försöka vara vänlig mot allt och alla! Att man ska vara glad för det minsta man får. Visa tacksamhet och förlåtelse. ♥♥♥ dock tror jag inte att det är något speciellt som är meningen utan det bara blir och är uppgjort :)

Ryser av ordet "Vad är meningen med livet.."

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

13 februari 2015 17:27

aww tack♡♡♡ Så roligt att höra!
Håller med dig!! Verkligen jättefint och bra skrivet av dig. Man ska vara glad för det man får och har, ja exakt så som du skriver.♡

ah jo det gör jag med..usch..
loveuu:*

 
Madde

Madde

13 februari 2015 16:53

intressant att läsa! :)

http://mward.blogg.se

 
THE REVOLT

THE REVOLT

13 februari 2015 17:06

Detta inlägg gillade jag starkt!^^ Jag tror också som dig att man själv skapar sina meningar i livet. Man väljer vem man vill vara innan man dör. Man föds inte till ngn - Man blir ngn.

http://TheRevolt.blogg.se

Linn

13 februari 2015 17:38

ÅH vad roligt att höra!! :DD
Precis♡
Kraaaam

 
natalia

natalia

13 februari 2015 17:16

Så sant, man måste bara komma ihåg att man måste vända blad ibland o inte stanna på samma blad hela tiden :)

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

13 februari 2015 17:29

ah precis♡♡

 
Hanna G

Hanna G

13 februari 2015 17:28

Det var jättefint skrivet och låter väldigt troligt, jag håller verkligen med dig!

http://hannags.blogg.se

Linn

13 februari 2015 17:33

Tack så jättemycket♡♡♡♡♡

 
Elin

Elin

13 februari 2015 18:25

Sv; Haha näe, brukar inte hända saker med mig heller! :*

Du som är fin bästa du!♥♥♥

Riktigt svår är den!! ;/ HAHAH eller hur xD dör!

Tack för att du tyckte det :)♥♥♥
Vad ska du göra ikväll?♥

Love u ♥ Kramar ♥ Bäst är DU

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

13 februari 2015 21:29

hhaha oj svarade ju lite sent på vad jag ska göra ikväll, då kvällen nästan är över. Men har haft fredagsmys med familjen o kollat på tv♥
Nu ska jag svara på lite kommentarer & kolla bloggar, sedan youtube och så:))) Vad har du själv gjort ikväll?:D

Massa kramar♥♥♥

 
Annie

Annie

13 februari 2015 18:53

Sv: Tack så mycket för det fina du skrev!<3
Så fint! :)**

TACK verkligen, det värmer mycket att höra :)<3
Du är med verkligen positiv!<3

Ha en underbar kväll fina Linn***

Varma kramar till dig! :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

13 februari 2015 21:35

åh vad roligt att höra:)) ♡

Tack, detsamma till dig, kramar!

 
natalia

natalia

13 februari 2015 19:56

Jeansen är uppe nu :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

13 februari 2015 21:27

Ska kika in;)))

 
Ebba

Ebba

14 februari 2015 10:23

SÅ BRA INLÄGG!<3 :*
LOVE U!:* <3

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

14 februari 2015 11:06

Taaaack bästa du♡♡♡♡♡♡ loveuu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards