♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

10 om mig!!

Av Linn - 12 februari 2015 11:45

Hej allihopa! Och godmorgon❤
Bästa nattis gjorde detta inlägget på hennes blogg, och jag tyckte det var roligt att läsa så varför kan inte jag också göra det? Då får ni reda på lite mer om mig;) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Vad är ditt fullständiga namn? Linn (vet ej om jag kan ge ut mellannamn o allt)
2. Ålder? 15 år, ska fylla 16 den 17 December hahahaha

3. Vart bor du? Sverige, lite utanför Göteborg i en villa.

4. Berätta om din familj? Mamma, pappa och en lillebror (han är 12 ska fylla 13 så att ni inte tror han är typ 3 XD)

5. Beskriv ditt utseende? Brun-blont ganska långt hår, blå-gråa ögon, rälsXD, kanske 167 cm. lång eller så! 

6. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Oj jag vet faktiskt inte...svårt att säga. Men jag menar man kan blir "kär" vid första ögonkastet, men man vet egentligen inte något om personen...vilket kan leda till helt olika vägar, och man kan glida isär och sådant. Så jag vet inte, det är också mycket från person-person.

7. Har du någonsin haft ett förhållande? Nope, aldrig varit ihop med någon! Inte ens när jag var liten o man frågade chans på folk, ingen frågade på mig o jag frågade inte på någon:D haah

8. Vad gör du om dagarna? Om vi tar en helt vanligt vardag, mitt i veckan, kanske en tisdag när skolan är igång. Jag vaknar, gör iordning mig, går till skolan, är där. Sedan när jag kommer hem brukar jag äta mellanmål, vara inne på datorn eller så - kolla bloggen, kommentarer, andras bloggar. Sedan kanske jag sätter mig med någon läxa fram tills det är dax för middag. Efter så har jag handbollsträning! Och när jag kommer hem så duschar jag, äter och är inne på datorn, somnar - ofta lite för sent..

9. Hur beskriver man dig som person? Hm...jag vet inte? Snäll, omtänksam antar jag. Hatar verkligen att beskriva mig själv...

10. Vad vill du med din framtid? Framtid...usch. Nej men för mig har framtiden alltid varit ett jobbigt område...Men om jag försöker tänka så vill jag leva ett liv där jag har skaffat mig ett jobb som jag trivs mig o känner att jag vill jobba med, jag vill inte slösa bort tid på ett jobb som jag inte trivs vid. Sedan vill jag jätte gärna skaffa barn och familj. Men det ses om längre fram. Efter gymnasiet så vill jag resa, tjänat ihop massa pengar och resa. Besöka platser som jag aldrig trodde skulle hände och helt enkelt leva livet. Resa med kompisar och hemskt gärna lära mig mer engelska genom exempel ett år som aupair i USA + lära mer om livet där, vilket jag tror att jag kommer göra... Dröm hade det varit. Men detta är bara vad jag tänker mig, det viktgaste är att jag har det bra och folk runt omkring mig❤

 

❤Kramisar❤ Hoppas eran dag blir bra!

 
 
felicia

felicia

12 februari 2015 12:27

kul lista

http://efji.se

 
hanna

hanna

12 februari 2015 14:33

åh är det kul med handboll ? :D

http://fitnessinspiration.se

Linn

12 februari 2015 14:55

aah det är det

 
Annie

Annie

12 februari 2015 15:01

Vad kul att läsa detta om dig! Jag gillar såna personliga listor ;)
Kul att lära känna dig lite mer ;)

Sv: Vad skönt med en sån dag! ;)Att bara ta det lugnt, såna dagar behövs också :)<3

Jag har tränat( yeaa!;), tagit promenad och pluggat matte ;)
Försöka plugga lite mer Ma senare också, men nu blir det en kaffe break ;)
Mår bättre idag-så skönt :)

Varma kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

12 februari 2015 15:15

Vad roligt att höra:D ♡

Åh det låter ju som en jättebra dag! SÅÅ duktig du är!!
Gud så bra att du mår bättre idag!:))

Kramar♡♡

 
natalia

natalia

12 februari 2015 16:49

Så roligt att läsa dina svar :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

12 februari 2015 21:06

Roligt att höra:DD

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

12 februari 2015 17:10

Kul att läsa! :)

http://spontan.blogg.se

 
Annie

Annie

12 februari 2015 17:18

Sv: Tack så mycket fina du<3
Ja verkligen så skönt! :)

Ha en fin kväll<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

12 februari 2015 22:35

tack så mycket, detsamma till dig♥
Kramisar

 
Elin

Elin

12 februari 2015 17:54

Jättekul och läsa :D

Din framtid låter helt underbar!♥
KRAMAR♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

12 februari 2015 22:26

Roligt att höra:DDD ♥♥

hahah ja man kan ju alltid hoppasXD
Kramisar♥♥♥

 
ida

ida

12 februari 2015 21:28

roligt att läsa svaren och få veta mer om dig!! :D

sv; tack snälla du ❤ ja verkligen :D
åh ja den var fantastiskt bra asså!! :'))

roligt!! har lagt till dig med :D
kram❤❤

http://idanilssonphoto.se

Linn

13 februari 2015 12:12

Roligt att höra:D

Massa kramar till diig♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards