♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 14 december 2014

En underbar person - Elin

Av Linn - 14 december 2014 16:45

På min julkalender-blogg hade jag i lucka 6 en tävling där man kunde vinna en typ av shoutout på min vanliga blogg (denna bloggen)! Jag skulle göra ett inlägg där vinnaren får ett inlägg om bara en själv, om vinnarens blogg samt lite form av reklam i både Hajpa och "meddlande rutan". 

På min julkalender blogg förklarar jag mer - HÄR.


Men vinnaren blev Elin!!!!


Om någon som läser detta inlägget inte har kollat in Elins blogg eller inte vet vem hon är. Så har jag bara en tydlig sak att säga, Elin, är världens bästa och hon är helt underbart snäll!!!!!! Jag vet inte, men ni kanske inte fastnar med än gång, men börja följa henne och börja kommentera hennes blogg, det räcker med nästan vad som helst, så kommer ni märke vilken helt fantastik och underbar person Elin är!

När man haft en jätte dålig och kass dag, man känner sig nere på botten och har inte haft någon ork åt bloggen den dagen, så loggar man in på sin blogg på kvällen...Och ser att man har nya kommentarer och ser sedan att det är Elin som kommentreat! Man läser kommentarerna och kan knappt förstå hur en människa som man aldrig träffat eller sätt, kan göra ens dag på toppen igen. Jag kan verkligen inte fatta....Fatta hur Elins själ tänker;) Nej, men det går verkligen inte att förklara hur helt underbar och bäst Elin är!!! 

Elin, du ska veta att dina ord är helt fantastiska! Jag blir så troligt mega super duper amazing glad när jag ser att jag har en kommentar från dig och sedan läser dina underbara ord både i kommentarer och på din egna blogg. Du gör verkligen mig så himla glad och jag är så glad att vi har börjat följa varandra, seriöst, du är helt underbar. Och jag hoppas hoppas verkligen att du vet om det, att du, just du Elin, du är bäst!!!!! Du är den bästa!!! Kom ihåg det i alla lägen, varje gång du mår dåligt, haft en dåligt eller bara mår sämst, komihåg att jag alltid finns där, så som du finns för mig, finns jag för dig.

Allihopa, du som läser detta. Att jag har upptäkt Elins blogg har gjort mina dagar och mitt liv så roligt! Att få läsa hennes blogg gör mig så glad. Det är en speciell blogg, när man kommer in i den världens finner man verkligen sig rätt. Man känner att man också vill vara delaktiv och vill läsa, kommentera och börja följa. Det är väldigt roligt! Och för dig som läser detta, tror jag exakt likadant, du kommer börja gilla bloggen!! DU kommer bli fast...

Det går verkligen inte att beskriva Elin, hon är underbar. 

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg eller HÄR!

Tusen kramar till dig Elin, du är bäst!!!  

 
 
natalia

natalia

14 december 2014 17:04

En värd vinnare! Och håller med dig att hon är världens underbaraste människa <3 Som du förstår så följer jag redan hennes blogg ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Linn

14 december 2014 17:05

Håller helt med dig! Hon är verkligen en underbar människa!!
Du är sååå himla snäll

 
Elin

Elin

14 december 2014 17:25

Åh gud, underbaraste människa ♥ TACK så otroligt mycket!!!! Jag vet inte vad jag ska säga och börja..alltihopa var så jävla fint! När jag såg detta och läste igenom det kom mina tårar, jag rös till gång på gång på gång. Kände hur glädjen kom fram och jag kunde inte sluta le efter en stund.
Hjärtat mitt bankade och det gör det fortfarande för det du skrivit♥

Att få något sånt här fint från en helt underbar person är så otroligt glädjande ska du veta! DU har verkligen gjort min dag idag!♥♥♥

Du är en sån OTROLIGT bra människa ska du veta♥ Så jävla positiv, glad och kämpar på med läxor och ALLT! Du är så himla fin med, värsta drömutséende!♥♥ Helt UNDERBAR! Glöm inte det för gudsskull!♥

Jag hoppas att vi någon dag kommer träffas och ha det lika bra sen med vår vänskap som nu finaste du!
TACK än en gång UNDERBARASTE DU!♥♥♥♥ Massa KRAMAR till dig♥♥♥♥♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

14 december 2014 17:46

herregud vet inte vart jag ska börja.....du är verkligen bäst och det går inte att förklara!!
TUSEN MILJONER KRAMAR TILL DIG!!♥♥♥♥♥♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards