♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 30 november 2014 22:43

Jaaa....vart ska jag börja? Jo, vart tar egentligen tiden vägen?? Kan någon veta det? 

För seriöst, idag har jag inte hunnit med något av det jag tänkte!! Alla mina planer har gått åt skogen...och det suger för ligger liksom "back" i mitt schema...

Mina planer var att efter jag kom hem från matchen skulle jag plugga massa & sedan fixa med min lilla julkalender till bloggen. Men har inte hunnit med något av det!! Kom hem från handbollsmatchen runt 18-tiden och har bara inte hunnit med det...Olivias familj kom på middag och vips så var klockan 22:45.

Vi förlorade tyvärr matchen med en boll, viket också sög. Men jag tyckte det var roligt iaf att spela♡♡ Vilket var bra;))) hahhaa


Men iaf. Imorgon efter skolan måste jag PLUGGA. Seriöst Linn, nu får du skärpa dig och hoppas att tiden finns där i lugn o ro. 


Men nu till min julkalender. Var tänk att jag ska ha en julkalender med 24 luckor varje dag i December♡ Och det är fortfarande det jag tänker mig. Bara det att jag endast i panik stress slängde ihop lucka 1 och fixade med allt (ni kommer få se imorgon) och ja...Det känns väldigt stressigt! 

Men så fort jag får tid så ska jag sätta miga och fixa med julkalendern mer!

Men tanken är att jag kommer göra samma som på förra året, att jag har som en lucka här på bloggen som ni kommer få klicka på bilden, sedan kommer ni till en blogg som heter linnsjulkalender2014.bloggplatsen.se där dagens luck-innehåll kommer ligga! Ni kommer förstå imorgon♡ Om inte så vet ni att ni alltid får fråga, bara roligt♡♡♡ 

Men den bloggen är endast till för min julkalender och ni kommer ej behöva gå in på den själva utan endast genom att jag länkar luckan på denna bloggen och ni klickar på bilden.

Ja, det låter lite snurrigt, men ni kommer förstå.


Nu måste jag sova om jag ska orka mig upp ur sängen imorgon♡♡ Godnatt, ni är BÄST!! ♡♡

(taggaaaaa 1:a December imorgon - dör så glad)

 

Kraaaamar♡♡♡♡

Av Linn - 30 november 2014 19:50

Hej på er! ♡

Nu har jag äntligen lagt upp min nya julheader♡♡ 

Vad tycker ni om den nya designen på min blogg? Tema: JUL ofc♡♡♡♡

Kommentera gärna vad ni tycker♡♡♡♡♡♡

 

Kramar♡♡♡

Av Linn - 30 november 2014 13:15

Älskar julen, älskar december, älskar allt!!! Världens bästa månad♡ Nu är den snart här....

UNDERBART!

 

Här får ni 2 bilder från mitt rum, en vardagsrummet & två utifrån. Ska pynta vidare i mitt rum senare..♡♡♡

         

Kraaaaamar & ha nu en fortsatt underbar 1:a Advent

Av Linn - 30 november 2014 11:05

hej på er

Idag har jag väldigt fullt upp. Ska nu om ungefär 30 min åka iväg till Lysekil och spela handbollsmatch! Det kommer ta största delen av dagen eftersom det ligger ungefär 2 timmar bort....Därför kommer jag hem sent..typ. 


När jag kommer hem sedan ska jag svara på era kommentarer, fixa massa tidsinställda, fixa med juldesign på bloggen, fixa med julkalendern, PLUGGA!! Därför har jg fullt upp även idag!

Och nu måste jag byta om samt packa min väska med duschgrejor och så.

Hörs senare idag♡ Hoppas ni får en toppen bra 1:a Advent!

   

Kramar

Av Linn - 30 november 2014 10:15

Hej på er alla underbara♡♡ 

Idag är det äntligen 1:a Advent!! Och ja, det känns underbart roligt & mysigt. December månad ska bli såå sjukt rolig! Som jag längtat och nu är det verkligen som om jag står utanför dörren, påväg in i årets vinterland♡ 

Idag är det 1:a Advent och vi tänder det första ljuset...

Hoppas alla får en underbar söndag och 1:a Advent!

 

Älskar hur jag fick till denna bilden♡ Så nöjd!!

Många kramar

Av Linn - 29 november 2014 23:18

Nu var denna dagen över...Varit en toppen dag! Har hunnit med rätt mycket (men inte allt) och så har jag gjort en massa saker som jag älskar♡ Såsom att baka pepparkakor och advetspynta!! Bilder kommer imorgon:))

 

Nu på kvällen kollade vi på massa gamla videos som min pappa filmat:P Omg, så himla underbart! Bl.a från Grekland och när jag spelade minihandboll...Saknar....♡ 

 

Men nu ligger jag i min säng brevid min underbara minigran på kanske 30 cm och skriver detta inlägget♡ Mys. Ska snart släcka granen och sova. Imorgon taggar vi match i Lysekil mot Lysekil och massa plugg. 

Hörs imorgon! Godnaaatt♡ 1:a Advent om ca. 40 min:DD

 

Av Linn - 29 november 2014 19:02

En av de abosolut bästa sakerna som finns att göra för att få julstämning är att baka pepparkakor♡ Sååå roligt och underbart. 

Det blev en hel del pepparkakor & vi fyllde 2 fulla julburkar:)) 

Imon är det 1:a Advent och sedan är det på måndag 1:a December, UNDERBART.

♡♡♡♡♡♡♡♡Pepparkakor♡♡♡♡♡♡♡♡♡

     

Kraaaam

Av Linn - 29 november 2014 18:55

haallojj

Haft fullt upp idag! Vi var hos mormor några timmar, där julpyntade vi och fikade m.m♡ (Min mormor bor på ett äldrevårdshem ifall ni undrade) Iaf, så pyntade vi med allt idag såsom tomtar, adventspynt och julgran. Men det är bara för att det blir mysigast så för mormor. 

 

När vi kom hem sedan var klockan strax innan 15, så man kan ju säga att mesta delen av dagen har spenderats där! Väl hemma så bakade familjen pepparkakor♡ Så mysigt och såååå gott! Blev en hel del pepparkakor hahah:P 

Efter det städade jag mitt rum - minre roligt men behövligt. Efter det adventspyntade vi! Satte upp massa adventsljusstakar & adventsstjärnor samt så pyntade jag med lite glitter och andra ljusslingor i mitt rum♡ Älskar verkligen detta!!!!! 

Kan lägga upp lite bilder senare idag. 

 

Nu måste jag fokusera lite på plugg...No prov nivet....Usch fy.

 

Lite bilder från mormors rum♡♡ (jag har ej gran i mitt rum ännu)


     

Jag & mormor;))

  

Kvalitén på bilderna är inte den bästa men det är mobilpics. 

Ha en fortsatt rba dag allihopa♡ Många kramar

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards