♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under oktober 2014

Av Linn - 31 oktober 2014 23:31

Hej på er!♡♡ Haft en bra fredagskväll / halloween kväll? 

Min kväll har spenderats i en handbolls hall med support & städning...Kanske inte det roligaste men men! (kom med på tv, woop hahaha) 

Nej men sedan jag kom hem har jag bara kollat på tv & ätit godisss. 

Nu ska jag kolla på svtplay - intressant, javet. Varför skriver jag det? 


Jjaa, imorgon tänkte jag visa alla kläder från forever21 som kom idag! WEEEEy♡♡så glad!


Godnatt på er!

 

(visar i en video)

Av Linn - 31 oktober 2014 11:36

♡GLAD HALLOWEEN♡


Hej på er! Och glad halloween!! Asså varför säger man egentligen "glad halloween", när halloween inte precis är den gladaste högtiden? What? Hahahha. 

Back to real! Vad ska alla göra idag? Fira halloween? Jag hade jätte gärna velat göra det, för jag älskar att göra olika halloween sminkningar & göra bus/godis. Men men...

Egentligen skulle jag och min 2 bästisar ha en halloween kväll ikväll, baka massa gott och så, men min (förlåt) korkade tränare har satt upp mig och Olivia på att vi ikväll kl. 17.30- typ 22, ska med några andra från handbollen vara "värdar" för damernas match. Nej nej nej, snacka om att FÖRSTÖRA en fredagskväll och speciellt, förstöra våran halloween kväll!! Jag har faktiskt ett annat liv också...Och så kunde man inte avstå heller från det.....Så jobbigt! Så man kan ju inte precis säga att jag är toppen glad idag...Rätt tråkig halloween blir det för mig. Men jag hoppas ni alla får en toppen bra halloween


En annan sak som får min på lite bättre humör är att någon gång under dagen ska det komma hem en leverans med kläder, iih:)) Ska bli så roligt! Vill ni se kläderna? 


Hoppas alla får en underbar fredag & en underbar halloween! 

Kram på er! ♡♡

 

Jag förra året!


Av Linn - 30 oktober 2014 23:09

Nu ska jag kolla på en film, har iinte bestämt vilken ännu, mer det får jag se;))

Sov gott alla, så hörs vi imorgon♡♡

Godnatt!

 

Av Linn - 30 oktober 2014 18:21

Någon som längtar till Halloween imorgon? 

   

  ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 30 oktober 2014 17:34

Av Linn - 30 oktober 2014 16:00

Hej på er! 

Igår bakade jag och min kompis chokladmousse, toppad med vit riven choklad! Det blev supermumsigt, och jag tänkte att ni skulle få reda på hur man gör:)) Det är verkligen suuuper enkelt!!


Chokladmousse på kakao: Till 4 pers.

•3 dl grädde

•3 äggvitor

•3 msk strösocker

•3 msk kakao

•VALFRITT: vit choklad till toppning.


Såhär gör du: 

•Börja med att vispa grädden i en bunke.

•Vispa sedan äggvitorna i en anna bunke, hårt. 

•Blanda i strösocker & kakao i grädden.

•Vänd försiktigt i äggvitorna i grädd-bunken. 

•Rör om försiktigt. 

•Fördela i valfri skål. 

•Ställ in i kylen i ungefär 1 timme, ju längre, destå bättre. 

•Riv exempelvis vit ckolad och strimla över moussen.

•Klart! :))


Tips! Om ni vill få en lite syrligare smak, tillsätt bär på toppen av moussen!

MUMSSSsssigt.

   

Kram♡


Av Linn - 30 oktober 2014 11:47

Kan börja med att välkomna alla från min gamla blogg, hej på er! ♡


Idag är det torsdag & 30 Oktober. Några planer för dagen? Japp, mitt på dagen mellan 13.30-15, så ska jag på handbolls träning, så jag hoppas att det går bra! 

Sedan när jag kommer hem vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men det får jag se! 


Just nu (innan jag började skriva inlägget) gör jag mina engelska glosor som vi tydligen hade till efter lovet? Skit segt! Asså varför ska man ha läxor? Och över lovet!!? Sick..


Men jag hoppas alla får en underbar torsdag, även fast det är riktigt kallt, var ju frost imorse..Burrrrr. En anna tråkig sak med hösten är att det inte är lika många fina solnedgångar, eftersom solen inte syns till lika ofta. Men häromdagen fångade jag en fin solnedgång♡

Kram♡


Av Linn - 29 oktober 2014 17:18

Hej på er & välkommna till min blogg! 

Jag har bloggat i ungefär 3 år på en annan blogg här på bloggplatsen. Men kände att jag vill ha en "nystart" helt enkelt:)) Så har under några dagar suttit o små fixat med en ny blogg, denna! 


Så, jag välkomnar er helt enkelt till min nya blogg♡♡


Detta är jag: 

-Jag heter Linn och är född 99.

-Fyller 15 år den 17 December. 

-Jag har brunt hår och är unt 167 lång. (tror det)

-På min fritid spelar jag handboll & är med kompisar! 

-Jag älskar också att fotografera & lyssna på musik. 

-Jag har en förkärlek för barn. 

-Jag älskar sommarlovet!

-Jag älskar December!

-Jag gillar att ha ordning & reda. 

-Jag älskar mat! 

-Jag gillar att baka. 

-Jag älskar att shoppa! (mest på nätet)

-Jag älskar att ha roligt och känna glädje♡


Nu kanske ni vet något mer om mig? 

Har du någon fråga om mig/bloggen osv. så är det bara att ställa den:) 

-Hoppas vi ses igen? Kram på er♡♡♡

 

Tidigare månad - Senare månad
♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards