♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 4 februari 2015

Världens äldsta rappare!!

Av Linn - 4 februari 2015 21:35

Hej allihopa! 

Min dag har varit bra/okej! Jag menar det är ju inte roligt att gå på begravning men samtidigt fint. Gick bara halva dagen i skolan eftersom begravningen började 14, så det var skönt! Är fortfarande väldigt förkyld vilket suger, men får leva med det. 

Min gammelfarmor blev då 96 år, har oftast träffat henne på släktkalas, små besök och lite sådant. Men nu de senaste åren har jag inte träffat henne så ofta. Men det fina och bra är att hon nu har det bra och vilar lugnt. Hon har varit sjuk innan och inte velat leva längre, så alla var medvetna om detta. Iaf, nu ska jag ju inte prata om det haha! Ni är jätte söta & underbara som frågar hur jag mår osv, men jag mår jättebra! Som sagt, hon har det bra nu♡ 

En liten rolig sak, eller ah okej två stycken roliga saker! Det första var att min gammelfarmors värinnor var där, och den ena, vid namn Greta, är nu 99 år gammal! Och nu i efterhand så berättade mamma och pappa att hon Greta är världens äldsta kvinnliga rappare! HUR COOLT ÄR INTE DET? Som många andra så googlade jag genast upp det och fick fram ett youtube klipp när min gammelfarmors kompis Greta rappar (då var hon 93 år), det tycker jag är så fint och roligt. Jag vet inte varför, men jag blir så sjukt glad av att se äldre...se de gå fram (i detta fallet) till min gammelfarmors kista och prata & lägga blommor...så fint. Kompisar är det bästa som finns. ♡ 

Jag länkar klippet längst under i inlägget!

Och den andra "roliga" saken, är då att iochmed begravningen så träffade jag alla mina sysslingar! Det var roligt, och det var jätte många år sedan nu...Dock pratade jag inte med dem hehehe, men det var ändå roligt, och jag önskar att jag får träffa dem igen till somarn eller något^^



Är inte detta underbart?? Eller vad tycker ni?


Nu ska jag strax lägga mig. Men ett leénde på läpparna♡ 

Massa kramar & sov gott allihopa!

 
 
Joy Malou Schubert

Joy Malou Schubert

4 februari 2015 22:58

Wow vad coolt!! :D Inte illa. Ibland blir man överraskad asså :D

SVAR: Jag vet, älskar fotona! :D Tack, finis. Jag hoppas att du har haft en riktigt bra dag du med. Önskar dig en fortsatt härlig kväll. Kram

http://nicolinda.blogg.se

Linn

5 februari 2015 17:52

ahha jaaXD !

Aw tack♡ Hoppas du också hade det!
Massa kramar!

 
Alvis

Alvis

5 februari 2015 08:25

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blgg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något idin smak? KOLLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Linn

5 februari 2015 12:53

du skriver ALLTID den kommentaren.....du kan väl ändra lite.....du menar inte ens det.

 
Emelie

Emelie

5 februari 2015 10:18

Helt underbart klipp!!

http://ewelies.blogg.se

Linn

5 februari 2015 17:51

hahah jaXD håller med!

 
Sarah

Sarah

5 februari 2015 11:02

Så sorgligt me begravning :( <3

http://CheerSarah.devote.se

 
Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

5 februari 2015 11:55

Just nu bor jag i Mölndal, men liksom, säger ändå att jag bor i Gbg för det känns ju som samma sak haha.

Vet du, jag har aldrig varit på trädgårdsföreningen. Fråga mig inte varför. Jag har tänkt gå dit hur många gånger som helst, men det blir aldrig av:S.. Ett måste i sommar eller höst då!

Åh, nej det är verkligen svårt att hitta bra platser den här årstiden. Inspirationen är så låg:(

http://patriciac.blogg.se

Linn

5 februari 2015 18:20

haha jaa jag kallar också Mölndal för Gbg hahah, samma här där jag borXD ♡

Ja, tycker verklige att du borde gå in på trädgårdsföreningen någon gång i höst eller sommar eller så!

Massa kramar♡♡

 
THE REVOLT

THE REVOLT

5 februari 2015 12:21

Hoppas det blir bättre med förkylningen! hahaha din gammelfarmors vänner är ju kändisar ;)

hahaha asså klippet xD

http://TheRevolt.blogg.se

Linn

5 februari 2015 17:52

Tack så mycket♡
HAHAHAHhah jaXD

ahhahahaha

 
Ebba

Ebba

5 februari 2015 16:04

Haha, gud vad coolt! =D Hoppas förkylningen går över snart gumman!<33 :*
Kommentaren ovan fick jag själv för några månader sedan, så tråkigt när dom gör sådär..

Kram finis!<33 :**

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Linn

5 februari 2015 17:54

tack så mycket bästa du♡♡

JAA VET. Hon skickar exakt samma hela tiden...har fått exakt samma massa gånger innan, orkar inte ens gå in på hennes blogg. FÖRLÅT:

Massa kramar♡♡

 
Dreamsaredreams

Dreamsaredreams

5 februari 2015 18:29

Hej finnis :) Hoppas du mår bra hur lägger du upp en YT video på bloggen behöver veta :)
Kram!

http://dreamsaredreams.bloggplatsen.se

Linn

5 februari 2015 18:32

jag mår bra, tack som frågar;PP ♡♡
När du gör själva inlägget, där du exempel hittar olika smileys, olika texttiler och allt sådant. I den "spalten" / raden så finns det även en youtube symbol! Kopiera det youtube videon du vill ha (kopiera länken) och klistra sedan in genom att klicka på youtube symbolen när du är inne på inlägget! :) Hoppas du förstod

 
Dreamsaredreams

Dreamsaredreams

5 februari 2015 18:47

AAaaa tack tack tack så mkt :) <3

http://dreamsaredreams.bloggplatsen.se

Linn

5 februari 2015 18:50

Varsågod:DD

 
Dreamsaredreams

Dreamsaredreams

5 februari 2015 18:59

Tack enu en gång tack vare dig så kom klippet up pray to the lord for you c,:

http://dreamsaredreams.bloggplatsen.se

Linn

5 februari 2015 19:02

haha okej vad roligt:DDD♡♡

 
Elin

Elin

5 februari 2015 21:23

HAHAHA OMG BÄSTA RAPPAREN!!! JAG DÖR XD

Krya på dig finis!<3

Sv1; Naaaw vad söt du är!!!♥ Tack finis!♥♥♥
Sv2; Tack!!♥ nej precis, bra och börja i tid. :) Lycka till! Nja, min dag har varit okej! Själv då?♥
Sv3; Får det om två veckor....fuskisar!

♥Många kramar♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

5 februari 2015 21:40

hahaha jaaXDXD

tack♥

JO min har varit bra!
hahah oj:*

♥♥♥♥massa kramar♥♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards